Stránka 1 z 1
Motor 1,6 benzín nebop 1,8 diesel?
Napsal: 17.05.2006 18:35
od Johnny
Ahoj lidi,
chtěl bych koupit ojetého Focuse kombi, ale řeším zda vzít 1,6 benzín nebo 1,8 TDDi/TDCi - moc daleko nejezdím, spíš jen couračky, vyplatí se 1,8? Dík za radu

Napsal: 17.05.2006 19:31
od Baggio
No podle mě pokud jezdíš jenom couračky tak je jistě levnější provoz 1,6 benzin nebo popřípadě 1,8.Vše ,ale záleží na tvé volbě. Podívej se po foru někde se to tam řešilo.
Napsal: 17.05.2006 21:30
od pelen
U dieselu počítej, že se dostaneš na provozní teplotu po zhruba 10km jízdy.
Napsal: 17.05.2006 22:06
od Johnny
pelen píše:U dieselu počítej, že se dostaneš na provozní teplotu po zhruba 10km jízdy.
Jo, to vím, měli sme dřív Octavii 4x4 TDI r. v. 99 - matka to musela prodat na truc otci - koupila Fabii 1,2 Elegance hatchback a nevejde se tam pes - má 55 kilo. Jak je TDDi spolehlivé?
Napsal: 18.05.2006 18:42
od pelen
Mám starší skoro rok a půl. Jezdím téměř denně a musím zaklepat na dřevo - zatím bez poruch. Hlavně netankovat žádnou nekvalitní naftu !!!!
Napsal: 18.05.2006 20:18
od bofi
To Pelen:taky tak

Napsal: 18.05.2006 22:32
od Ahmed
V cem porad vidite drazsi provoz dieselu? V tom, ze se casteji meni olej a je ho vice, filtry? Stejne by se mel olej menit kazdy rok. Ja s nim jezdim ve meste za 6,2l a vetsinou jenom kratke trasy = 195kc/100km kdyz beru Shell V-Power Diesel za 31,50. Kdyby stal benzin stejne a jak pisete, tak s 1,6 jezdite za 9l - tak me 100km stoji 283,- coz je o 88,- drazsi! Pokud zajedu nejakou dalku, tak je ten rozdil vetsi. A v zime mi je jedno, jak daleko jezdim, protoze ujedu 1km a mam rucicku teploty v polovine, diky pridavnemu vyhrivani. V lete si myslim, ze se diky velkym vedrum motor taky mnohem rychleji zahreje na provozni teplotu.
Napsal: 19.05.2006 00:29
od Ferino
mám 1.6 a za 9 litrů rozhodně nejezdím, spíše tak 6.5-7, je pravda že delší trasy. jezdím docela dost a do nafty jsem nešel ze strachu a případných oprav, taky v zimě zamrzlá nafta mě nijak neláká

Napsal: 19.05.2006 14:47
od tootan
Jenom bych chtěl dodat, že to, že je zahřátá chladící kapalina, neznamená, že je zahřátej motor. Motorovej olej se dostává na svou ideální pracovní teplotu až po ujetí minimálně 10 až 15 km

Napsal: 21.05.2006 20:17
od Ahmed
Ferino píše:mám 1.6 a za 9 litrů rozhodně nejezdím, spíše tak 6.5-7, je pravda že delší trasy. jezdím docela dost a do nafty jsem nešel ze strachu a případných oprav, taky v zimě zamrzlá nafta mě nijak neláká

Mluvim o mestskem provozu.