Startování 1.8 TDD 66KW
- xleoon
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Studénka,Nový Jičín
Startování 1.8 TDD 66KW
Dobrý den pánové. Chtěl bych se prosím zeptat zda se už někdo nestetkal s tím, že když stojí do kopce s autem cac 1hod. tak pak nemohu nastartovat. Když pak auto postavím na rovinu tak bez problému to nastartuje. Kamarád mi říkal, že mi padá nafta a nedokáže mi poradit co s tím. Mám najeto 115tis. km a do posud to nedělalo až ted´. Chci nechat vyměnit žhaviče a palivový filtr, ale předpokládám, že to tím asi nebude, protože to na rovině bezproblému startuje. Děkuji za radu a přeji hezký den.
Ford focus 1,8 TDD 66KW r.v. 2000 najeto 130tis. km
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- xleoon
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Studénka,Nový Jičín
- Frankie
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
Zdravim, mám hodně podobnej problém, ale nesouvisí to s parkováním v kopci.Mám najeto taky 114000. Asi 5x za půl roku, co auto mám, se stalo, že jsem zaparkoval ( ohřáté) a po půl až jedné hodině ne a ne chytnout. Myslím si, že to má souvislost se žhavením. Auto je již po této době lehce vychladlé, ale žhavý jako-by bylo ohřáté- jen cca 1 sek. Když nechytne a nechám ho ještě hodinu stát, pak žhaví asi 6 sek. a chytne bez problému. Ještě pomáhá před startem třeba 3x za sebou nažhavit a až poté nastartovat.
Ford Mondeo Combi Titanium 2009
2.0 TDCI 103 kW, Machine Silver
2.0 TDCI 103 kW, Machine Silver
- Peter
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlate Moravce
ja som v zime chodil len s jednym funkcnym zhavicom a pokial nezacala teplota klesat pod nulu tak to chytalo celkom dobre ked som vymenil zhavice tak to aj pri -15 chytalo na brnk, teraz to rano zhavy asi 3-4 sekundy a poobede sa zhavenie rozsvieti spolu s ostatnymi kontrolkami a hned zhasne...
Ford Focus r.v. 99 1.8TDDi Trend 3dv Panther black


- Frankie
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- xleoon
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Studénka,Nový Jičín
Tak jsem byl ve fordu a tam mi taky nedokázali odpovědět proč mi ta nafta padá? Tak jsem z toho paf. No vypadá to že zavolám Fokimu a poptám se co a jak a čím to může být. Když stojím v rovině tak to chytne hend jak to postavím do kopce tak to ne a ne nastartovat. Tak auto prozatím stavím skopečka dolu, ale čekám kdy příjde doba kdy to budu muset nechat odtáhnout na rovinu. nesetkal se tu s tím už někdo nemá na to někdo nějaký vylepšovák. Moc dík.
Ford focus 1,8 TDD 66KW r.v. 2000 najeto 130tis. km
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Peter
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlate Moravce
Frankie píše:Jak zjistim, jestli jde jen jeden žhavič, nebo všechny? Myslel jsem si, že jsou zapojeny do série, když nepůjde jeden, tak nepůjde žádnej- tak to bylo u mé 205 1.8 D. Na kolik vyjde výměna žhavičů?
žhavice su zapojene tak ,že aj ked su 3 zle stale pojde jeden niesu na sebe zavisle...
Da sa to zistit klieštovym ampermetrom žhavič ma odber asi 25A spolu je to okolo 100A +/- par amperov alebo odpojit žhaviče a zmerat odpor ale teraz neviem aky ma byt, tym ampermetrom je to jednoduhsie. Mna vysla vymena asi 2200sk dal som tam NGK povodne boli BERU predavac povedal ze tie NGK su lepsie ako BOSCH
Ford Focus r.v. 99 1.8TDDi Trend 3dv Panther black


- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- toro
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Karlovy Vary
to Frankie an all
U P205 to je stejně zapojený jako u FF, jen ten pohled tě obloudil, že je to do série, ale bylo to paralelně. Potvrzuji, že tím klešťákem je to nejjednodušší kontrola, pokud ale dojde na výměnu, pak je nejlepší je měřit při žhavení.On ten odpor za studena je ošidnej, pro kontrolní měření postačuje, ale pokud je problem se startováním, pak doporučuji všechny žhaviče ven a poměřit v zapojení na 12V baterku.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Frankie
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
Chlapi, díky za rady na témy žhaviče. Zkusim nejdřív očistit kontakty, když to blbne jen občas tak by to mohlo být ono. Jestli to nepomůže tak proměřit a když budou špatné, tak nové. Když žhaviče vyndám a zapojim je na baterku , budou-li hřát, tak jsou OK? nebo třeba můžou sice hřát, ale nedostatečně. U té 205, jsem si vzpoměl, žhavení totálně odešlo až současně s příchodem kouře od pojistkové skříně, se žhaviči to asi nemělo co dělat.
Ford Mondeo Combi Titanium 2009
2.0 TDCI 103 kW, Machine Silver
2.0 TDCI 103 kW, Machine Silver
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host