Stránka 1 z 5
nové svíčky
Napsal: 13.05.2006 19:29
od georgic
Nemáte někdo zkušenosti s těmito
http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_premium.html svíčkami? Chci kupovat nový a nevím jestli to nejsou vyhozený prachy- cca 160 Kč/ks

. Nebo poraďte(1,6i Zetec SE)-v eshopu jsem na žádný nenarazil

.Díky

Napsal: 13.05.2006 20:38
od foki
original motorcraft u forda ,cena asi 120kc /kus
Napsal: 13.05.2006 20:50
od veba
Rikas 120 kc kus??To je nejaky divny ja sem je kupoval pred 14 dny.A stali me 1076kc.Budto zvedli ceny nebo me netahli

Napsal: 13.05.2006 20:56
od driver
ony jsou dva druhy tuším,ted si nemůžu vzpomět jak se jmenujou,foki to určitě bude vědět,jedny jsou levnějšía jedny dražší,podle toho jaké ti tam z výroby dali takové tam musí být.
Napsal: 13.05.2006 20:59
od driver
už jsem si vzpoměl ty dražší jsou platinové proto ta cena
Re: nové svíčky
Napsal: 13.05.2006 21:03
od driver
tyhle jsem měl na předchozím autě,malinko to bylo znát,samozřejmě lepší startování.
Ve focusu nevím mám origo motorcraft,někde jsem četl že když tam dáš svíčky jiné než motorcraft tak jsou s tím problémy.
Napsal: 13.05.2006 21:50
od swm
218Kc/ks bez Dph mam na fakture z Fordu, krabicky byly Motorcraft Platinum, jestli jsou i svicky, to nevim

Napsal: 14.05.2006 04:06
od foki
swm píše:218Kc/ks bez Dph mam na fakture z Fordu, krabicky byly Motorcraft Platinum, jestli jsou i svicky, to nevim

ty mas 1,8 tam jsou jiny ty jsou drazsi ale na 1,4 a 1,6 stoji 120kc . ale stalo se mi ze jsem jeden den koupil za 120 a asi za tyden jsem je dostal za 230 a pak za mesic zase za 120 . vymlouvali se na dodavatele .
Napsal: 14.05.2006 18:10
od pelen
Svíčky mívají mezinárdní značení, kde zpravidla poslední písmeno označuje materiál střední elektrody:
C – NiCu
U – Cu
S – Ag (výměna až po 50000 km)
někdy P - Pt (výměna po 80-90000 km)
Používá se také iridium.
Elektroda by se neměla opalovat, má mít ostré okraje (na nich vzniká jiskra i při vysokém kompresním tklaku), které se používáním nejdříve opalují.
Záleží také na materiálu izolátoru, aby se na něm netvořily mikroprasklinky, které vedou svodový proud a zeslabují energii jiskry.
Napsal: 14.05.2006 19:47
od Honza
Já jsem uvažoval ža tam dám něco lepšího(Denso Iridium cca 500,-ks),ale nevím,když jsem tam dal Beru,tak to nedělalo dobrotu
Napsal: 14.05.2006 20:09
od pelen
Odkaz na svíčky:
http://www.luke.cz/sviczap.htm
U R19 jsem používal:
Bosch WR 7 DC
Bosch 503 WR 78 (4 boční elektrody, střední elektroda z Cu)
BERU 14 R-7DU (14 R-7 S5)
U benzínové pily Oleo Mac jsem původní Champion (japonská) vyměnil za Brisk P-15Y a 10 let používání bez problému.
Napsal: 14.05.2006 20:20
od Honza
Problém je v tom,že Ford je tak specifický,že jen tak něco nesnese....
Otec má Calibru,upravenou(motor i kastli...) Snad nejdýl na motoru jsme se trápili se svíčkama....platinové...iridium....pořád to dělalo paseku a nebylo to ono...Nakonec jsme se vrátili ke starým Bosch a bylo hotovo.Problém je,že tyhle lepší svíčky nestojí pět korun a je celkem risk zkoušet něco jinýho,než co je pro daný motor.
Napsal: 31.05.2006 14:13
od georgic
Dnes jsem byl ve Fordu pro svíčky a vzduch. filtr. Foki má ty ceny v paži.

. orig. MOTORCRAFT
Napsal: 01.06.2006 20:00
od georgic
Tak jsem koukal, že jsou ty svíčky pěkně utopený. V " JAK NA TO "píšou, že se musí demontovat kryt hlavy, je to fakt nutný nebo se to dá šikovně zvládnou i bez?Hlavně zpátky nové! FOKI???
Napsal: 01.06.2006 20:22
od veba
Kryt hlavy to je takovej ten plast stim napisem.drzi tusim na sesti sroubech.jj a svicky jsou tam utopeny,musiš na to mit spešl klic.