zaseknutí otaček
-
- Junior
- Příspěvky: 207
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
zaseknutí otaček
nazdarek lidicky, vlastnim 1.8 16V, rok výroby 99.V poslední dobe se mi stava, ze pri dosazeni 3000 otacek a naslednem vyrazeni otacky zustanou viset na tech 3000, to same jsem zkousel pri volnobehu, kdyz jsem motor vytocil do 3000 opet zustaly viset. nedokazete mi nekdo poradit, cim by to mohlo byt, pripadne na kolik prijde oprava?za vsechny rady moc dik...
-
- Junior
- Příspěvky: 207
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 207
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 207
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 207
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- jubo
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Blbnou otáčky
Zdravím včechny, potřeboval bych poradit. Mám Focuse 1.6 16 00, před 2 měsíci jsem si dal sportovní filtr a auto se stalo živejším. Nedávno jsem si všiml, že se otážky při vyřazení zaseknou na 2500 pak klesnou na 2000, 1500, 1000 a pak opět stounou na 1500.Byl jsem v servisu a tam mi řekli, že měnili nějakou báhu vzduchu nebo co reguluje přívod vzduchu do motoru. Nechal jsem tam 4¨tis. Chvilku to bylo dobrý, ale otáčky se často drží na volnoběh něco nad 1000ot. Může to dělat ten filtr? A co s tím? Díky za radu.
-
- Junior
- Příspěvky: 207
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
takze s radosti musim konstatovat, ze po restartu pal. poc. a ujeti cca 150 km se ztim zaseknuti otacek nekonalo. a doufam ze to tak i zustane. spotreba mi taktez mirne klesla. 

F.F.kombi 1.8 16 V GIA Black metal [img:2ro1ll6e]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2ro1ll6e]
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
-
- Junior
- Příspěvky: 207
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
odpojeni bateri na 1 hodinu, potom nastartovaní, nechat 3minuty na volnobeh, 2 minuty pri mirne zvysenych otackach (cca 1200) a pak najedes cca 10 km v !mestskem provozu! aby jsi hodne radil ,podrazoval, rozjizdel se a atd. musel jsem to udelat dvakrat protoze napoprvni jsem to zmastil.
F.F.kombi 1.8 16 V GIA Black metal [img:2ro1ll6e]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2ro1ll6e]
- BaRacuda
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Mam totoznej problem, ale vetsinou pomuze seslapnout parkrat plynovej pedal az na zem a je to ok... Objevuje se to nepravidelne, takze asi lanko... Co me vic trapi, je pomala reakce plynu, ma zpozdeni cca 0.5-1sec. nevite cim to? Nebo to je normalni?
New: Ford Mondeo, 2.2 TDCi 114kW, Titanium X, 3/06
Old: Ford Focus Combi, 1.8 16V benzin 85kW, rv.99
-
- Junior
- Příspěvky: 207
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no mam pocit ze me zabyra taky s mensim zpozdením. cca 0,5 s . ptal jsem se na to mechosa a ten mi rek ze to je v poho. ze je to tovarní nastaveni. takze mi nezbyva nez mu verit. 

F.F.kombi 1.8 16 V GIA Black metal [img:2ro1ll6e]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2ro1ll6e]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti