Stránka 1 z 1
					
				AUTOMOBILOVÝ KONSTRUKTÉR: Ach ty zadní nápravy...
				Napsal: 18.01.2008 15:32
				od hide
				
			 
			
					
				
				Napsal: 18.01.2008 18:51
				od Šimi
				Bouhžel automobilkám jde jen o zisk tak jako každé fabrice. Jde o to levně prodat a draho a ve velkém množství prodat. Bezpečí,pohodlí a další aspekty dopravy už jsou jen nakonfigurovány podle ceny, která bude konkurence schopna.
			 
			
					
				
				Napsal: 18.01.2008 19:23
				od vcedula
				Podla mna velmi dobry clanok. Kopirovanie vozovky zadnou napravou je velmi dolezite pre kvalitu jazdy ale aj bezpecnost. Casy motokar uz davno skoncili. Vlecna naprava je cestou spat.
			 
			
					
				
				Napsal: 18.01.2008 19:58
				od TripleJay
				Suhlasim, dobry clanocek... 
 
 
Ale zas na druhej strane suhlasim aj s jednym nazorom z diskusie a to ze pre beznych, rozumej rodinnych/pomalsich ci kludnejsich vodicov je aj limit dobre naladenej vlecnej napravy dost daleko a skor ako technicku sofistikovanost a este vzdialenejsi limit multi-linku si cenia nenarocnu udrzbu a vacsi kufor (aj ked to ma trosku zarazilo, nakolko FoFo II ma skoro najvacsi kufor medzi hatchbackmi). My mame multilink, ale po 5 mesiacoch mi klepu plasty a tecie do kufra  

  Ale za tu jazdu mi to stoji  
 
 
Co sa tyka Civicu Type-R tak novy je krasny, ale tou napravou to vazne posrali a ja osobne by som siel do starsej aj ked hrozne skaredej a nudnej (dizajnovo) ale zato diabolsky jazdiacej verzie  

 
			
					
				
				Napsal: 18.01.2008 20:34
				od vcedula
				Ja sa na vsetky tieto veci (teda prisposobene pre obycajneho vodica) pozeram trocha inak. Dobra zadna naprava, teda nie len zadna, ale podvozok celkovo, je vybornym prvkom aktivnej bezpecnosti. Automobilky samozrejme viac uznavaju pasivnu. Airbagy, narazove zony a pod. Ved z toho je vacsi biznis. Rodina je spokojna, ze ma bezpecne auto. Az na to, ze v nudzovych situaciach, ked by sa snad dalo este nieco spravit, tak je to auto prudko nebezpecne. Priklad: vlecna naprava pri prejazde cez mostove spoje pri namraze, alebo prudke brzdenie na ceste vo vyjazdenych kolajach a pod. Bohuzial, trend je taky, ze radsej si dam rozbit auto a vybuchut airbagy, ako by som si mal kupit auto, ktore sa takymto situaciam vyhne.
To je moj pohlad na vec.
PS: este nepijem, ale uz si idem otvorit vinko 

 
			
					
				
				Napsal: 18.01.2008 20:47
				od TripleJay
				Suhlas, suhlas... Ale marketingovo tiez skor strelis 8 airbagov aku to ze mas vzadu multi-link  
 
 
Je to ako vzdy a vsetko o prachoch...
Inac vinko nech chuti...  

 
			
					
				
				Napsal: 18.01.2008 22:18
				od FoFo7
				tu sa niečo tiež piše ohľadom Ford Control Blade
http://www.carbibles.com/suspension_bible.html 
			
					
				
				Napsal: 18.01.2008 22:20
				od misoo
				jj dobry clanok, dobra vec ten multilink !  

  ale myslim si, ze na bezne jazdenie beznemu soferovi bohate postaci aj ta lesenarska trubka (ci ako to tam nazvali). a ked sa uz dostane do krizovej situacie, tak si bezny sofer tak ci tak namlati hubu, multilink, nemultilink...  

 
			
					
				
				Napsal: 18.01.2008 22:24
				od misoo
				
tak to je dost brutal clanok... aj keby bol po slovensky, tak neviem ci by som sa donho pustil...  
 
 
PS: ten trabant vyzera dost cool 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 18.01.2008 22:25
				od vcedula
				
			 
			
					
				
				Napsal: 19.01.2008 09:53
				od Alonso68
				TripleJay píše:... Ale zas na druhej strane suhlasim aj s jednym nazorom z diskusie a to ze pre beznych, rozumej rodinnych/pomalsich ci kludnejsich vodicov je aj limit dobre naladenej vlecnej napravy dost daleko ..........:
Jenže i sváteční řidič může na rozbité okresce plné zatáček potkat překážku, kvůli které musí udělat úhybný manévr. A Focus opravdu sedí, to je jedna z věcí, která mě a Focusu nadchla. Na výborném suchém povrchu bude sedět většina aut, ale na dírách a zvlněné cestě vynikne zadní náprava u Fokuse.