Stránka 1 z 1

TDCi nestartuje zahraty - snad vyreseno

Napsal: 22.12.2007 05:40
od Marty123
Zdravim ve foru,
prosim o zkusenosti s nasledujici zavadou u motoru 1,8 TDCi (FF II 2005).
Studeny motor startuje naprosto perfektne, motor zahraty na provozni teplotu nestartuje vubec nebo po dlouhem toceni. Diagnostika ve Fordu neukazala nic, byl vymenen palivovy filtr, hadice filtr-cerpadlo a vycisteno vicko od nadrze (kvuli podtlaku v nadrzi). Nic se nezmenilo.
Dekuji za pripadne tipy.

Napsal: 22.12.2007 12:57
od foki
cidlo teploty ? to vypada jako ze ridici jednotka nepozna ze je motor ohraty

Napsal: 22.12.2007 17:37
od pelen
To by snad diagnostika mohla urcit.
Zkus diagnosticky mod prostrojove desky, jedna informace je mozna teplota motoru.
Pokud ridici jednotka nedostane informaci o teplote motoru, pak dodava vice paliva jako pro studeny motor?

Napsal: 22.12.2007 18:35
od Noah
On ten diagnosticky mod pristrojove desky je taky pekny shit.Nikdy mi nic neukazal i kdyz na diagnostice chyby byli,napeti ukazuje taky blbe a o teplote radsi ani nemluvim.Diagnostika ukazuje teplotu nasavaneho vzduchu normalne tenhle mod ukazuje porad 14 stupnu ..takze nechapu vyznam tohodle zarizeni.Aby to nevypadalo ze vse jenom hanim fofo me jako auto vyhovuje ale nad nekterymi vecmi mi zustava rozum stat,pripadam si leckdy jako kdyz koupis hracku od vietnamcu :))

Napsal: 22.12.2007 18:41
od pelen
Ukazuje nektere udaje a mely by byt shodne jako pro ridici jednotku, protoze senzory jsou jen jedny a ne dvoji, pro ridici jednotku a dalsi pro mod palubovky.

Napsal: 22.12.2007 20:08
od tchifla
Je mozne ze to je predsa len cidlo teploty motoru - ako vravel foki. Ono podla mna nemusi byt senzor zly v tom zmysle, ze riadiaca jednotka nema ziaden signal. Proste moze udavat len zlu hodnotu teploty, ale riadiaca jednotka to nevyhodnoti ako chybu, pretoze nejaky vstup zo senzoru ma, len signal neodpoveda aktualnej hodnote teploty.
Co sa tyka teploeru na BC, tak neviem ako je to na FOFOI, ale na Fofo 2 je to polozka c.20 a napriklad teplota tam udavana je vyssia o 35 st. C. Takze by som skusil to cidlo teploty.

Napsal: 22.12.2007 20:26
od pelen
Signaly z teplotnich senzoru:

Napsal: 22.12.2007 22:28
od Marty123
pelen píše:To by snad diagnostika mohla urcit.
Zkus diagnosticky mod prostrojove desky, jedna informace je mozna teplota motoru.
Pokud ridici jednotka nedostane informaci o teplote motoru, pak dodava vice paliva jako pro studeny motor?
Dekuji za nazory, ale nektere veci jsou pro mne vyssi odborna skola. Jak se dostanu do diagnostickeho modu BC? Uz jsem neco cetl v jinych vlaknech, ale navod pro laika jsem nenasel. Diky

Napsal: 22.12.2007 22:35
od pelen

Napsal: 22.12.2007 23:27
od Marty123
Panove asi mate pravdu s tim cidlem a modem pro studeny motor, vsiml jsem si az ted, ze mi vyskocila prumerna spotreba na pocitaci, vetsinou ho nekontroluji, protoze stejne ukazuje spatne...

Napsal: 22.12.2007 23:52
od pelen
U karburatoroveho motoru, kdyz byla bohata smes, tak spatne startoval v teplem stavu a kdyz byla chuda smes, tak spatne startoval ve studenem stavu.

Napsal: 22.12.2007 23:54
od chmelko
jo jo,takzvane "prechlastanie" :lol: :wink:

Re: TDCi nestartuje zahraty - snad vyreseno

Napsal: 15.01.2008 21:11
od Marty123
Marty123 píše:Zdravim ve foru,
prosim o zkusenosti s nasledujici zavadou u motoru 1,8 TDCi (FF II 2005).
Studeny motor startuje naprosto perfektne, motor zahraty na provozni teplotu nestartuje vubec nebo po dlouhem toceni. Diagnostika ve Fordu neukazala nic, byl vymenen palivovy filtr, hadice filtr-cerpadlo a vycisteno vicko od nadrze (kvuli podtlaku v nadrzi). Nic se nezmenilo.
Dekuji za pripadne tipy.
Nejprve jsem odcitoval sam sebe a pridavam vysledek: S nejvetsi pravdepodobnosti vadny vysokotlaky ventil na cerpadle. Byl vymenen a problem je zatim odstranen. Opravdu ale netusim, proc auto startovalo pri mrazech -8 na jedno otoceni a ohrate na 80-90 nestartovalo skoro vubec.

Napsal: 15.01.2008 22:26
od pelen
Takze to byla chyba:
"Fuel rail pressure sensor"