Stránka 1 z 3
Bezpecnostny srob a zimne pneu
Napsal: 13.11.2007 22:26
od misoka
Akurat som prehodil letne gumy za zimne, ale vrta mi hlavou , ci nevadi , ze bezpecnostny kluc , ktory bol povodne na elektornoch je troska moc velky na plechace, na ktorych su zimne. Nebude to pri vyssich rychlostiach robit problem? Prikladam foto.

Diky za radu

Napsal: 13.11.2007 22:36
od chmelko
no ja som ho tam nedaval a to z dvoch dovodov
1/ bezpečák ma iný konus a je fakt len na ALU
2/je tam uplne zbytočný, pretože ti ho s poriadným francuzakom odmontuje každy...
Napsal: 13.11.2007 22:39
od jamaka
k bodu 2/ -- nemusim mat ani francuzak

Napsal: 13.11.2007 22:41
od chmelko
jasne
iba som použil nazornuý príklad, k čomu tam ten bezpečák na plecháčoch je

Napsal: 13.11.2007 22:49
od misoka
No ja som ho tam dal , lebo som mal len 16 matiek a je pravda , ze ked niekto bude chciet, tak to jednoducho odtiahne.Ten konus ma taky "dvojity" , cize drzi dobre aj na plechacoch.
Mna len zaujimalo , ci to nebude nevyvazene pri vyssich rychlostiach?
Napsal: 13.11.2007 22:51
od chmelko
myslím, že nie, je to blízko stredu...ale nieje nič jednoduchšie ako to vyskušat

Napsal: 13.11.2007 22:51
od herizn
to misoka:neznám nikoho kdo používá bezpečnostní šrouby na plecháče,a to asi z důvodu páč plecháče se nekradou tak jako elektrony.....i když,možná se doba změnila a krade se i toto.
Napsal: 13.11.2007 22:51
od jamaka
tak takuto nevyvazenost urcite nezisti, je to len kusok od stredu kolesa, takze to bude maaaalicko.
Napsal: 13.11.2007 22:53
od chmelko
herizn:kradne sa všetko ,a ak tam je nejaka poriadna nova sada gum, tak duplom, ale tu v jablonci by som ich chcel vidiet ako sa v tom ondia v pol metru snehu

Napsal: 13.11.2007 22:56
od herizn
tak to mne poser.........kradení plechových disku a gum na severu čech....nový seriál

Napsal: 14.11.2007 05:57
od zirafak
Nebude skor problem s nasadenim puklice?
Napsal: 14.11.2007 07:39
od misoka
zirafak píše:Nebude skor problem s nasadenim puklice?
no tak s tymto problem urcite nebude

lebo puklice nemam

Napsal: 14.11.2007 07:40
od zewl
a neni nahodou i ten sroub tezsi nez ostatni, takze pri rotaci by to spatne bylo vyvazene? Jako ze by vetsi odstrediva sila vetsiho sroubu delala neplechu. Neplechu na plechu

No nevim, jen uvazuju.
Napsal: 14.11.2007 07:53
od Foqus
zewl píše:a neni nahodou i ten sroub tezsi nez ostatni, takze pri rotaci by to spatne bylo vyvazene? Jako ze by vetsi odstrediva sila vetsiho sroubu delala neplechu. Neplechu na plechu

No nevim, jen uvazuju.
já myslím, že už z toho děláme zbytečně velký fyzikální úkol, určitě to vliv mít nebude...

Napsal: 14.11.2007 07:55
od zewl
ja zas myslim, kdyz vyvazuji kola pri prezouvanim gramovyma zavazima, takze kazdy gram jde poznat, tak to pujde poznat i tak, ne? Ale chapu, ze to je vice ve stredu nez pneu. Takze asi jo, asi z toho delam moc velky fyzikalni ukol
