Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
- AL
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BRNO
Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
Ahojte.
Byl jsem na diagnostice a vypsala 2 chyby. První je:P1650 Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah. 2. je P1709 Spínač park neutral mimo rozsah. Neví někdo, na co se podívat ? Kde je spínač tlaku posilovače
řízení ? Dá se k němu rozumně dostat ? Dá se vyměnit ? Té druhé
chybě nerozumím vůbec. Neví někdo, čeho se to týká ?
Díky za jakoukoliv radu ( kromě té, že mě to měli říct na té diagnostice !)
Prostě to nešlo.
AL
Byl jsem na diagnostice a vypsala 2 chyby. První je:P1650 Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah. 2. je P1709 Spínač park neutral mimo rozsah. Neví někdo, na co se podívat ? Kde je spínač tlaku posilovače
řízení ? Dá se k němu rozumně dostat ? Dá se vyměnit ? Té druhé
chybě nerozumím vůbec. Neví někdo, čeho se to týká ?
Díky za jakoukoliv radu ( kromě té, že mě to měli říct na té diagnostice !)
Prostě to nešlo.
AL
<div>FORD FOCUS 1.6 ZETEC, TURNIER, KLIMA, 1999</div><br>
- czafro
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
Zdravim mam uplne stejny problem!!! Uplne stejne chyby, prosim pokud to vyresis napis sem nebo me osobni zpravu, moc Ti dekuju a pokud na neco prijdu tak ti taky dam vedet!!!
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
Tak já bych chápal,že posilovač řízení je servo,ne?Máš dost kapaliny?Nebo sem úplně vedle?Zase.... 

- czafro
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
Pokud jde o me kapaliny je dost a ani neubyva....a mas pravdu jde urcite o servo, mam tuseni ze to ma za pricinu i me problemy s volnobehem...mimo to mam 1,8 16V r.v. 1999...
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
Tak si prosím typ vozu zadej do podpisu a zaškrtni vždy připojit podpis...Jinak pokud auto chcípá na neutrál,většinou to bývá volnoběžný ventil....Další info nalezneš v sekci motor....
- czafro
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
Nechcip, naopak drzi volnobeh vysoko tak 1150 otacek, ale jenom prvnich par km...no pak spadne na kyzenych 750. Mimo to volnobezny ventil cisteny pak vymeneny, maf premereny...
- czafro
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
Tak tentokrat i s podpisem:)
- AL
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BRNO
Re: Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
Hmm, už je to dost dávno, co jsem tohle vlákno založil, ale od té doby nic nového.
Snažil jsem se najít na webu jakoukoliv zmínku o těch konkrétních chybových kódech,
ale bezúspěšně. Čidlo tlaku v soustavě posilovače řízení jsem zřejmě našel, je na kovové
trubičce kousek pod nádobkou s hydraulickou kapalinou nedaleko čerpadla.Zkontroloval
jsem akorát konektor toho čidla, ale samotné čidlo jsem zatím neoddělával, protože by
to znamenalo asi vypustit hydraulickou kapalinu ze zásobní nádržky, a do systému by se mohl dostat vzduch.
Posilovač (servo) mně funguje, kapalina neubývá a je otázka, jestli ta chyba je způsobena
chybnou činností toho čidla, nebo nižším tlakem způsobeným třeba opotřebovaným čerpadlem. Pokud by to bylo čidlem, určitě by se dalo vyměnit, ale měnit čerpadlo, to
by byla asi pěkná pálka. Doufal jsem, že se k tomu někdo zkušený vyjádří, ale zatím jak
vidět - NIC.
Co se týká volnoběhu, to že má motor po studeném startu nějakých pár km vyšší
otáčky, které pak po zahřátí motoru klesnou na těch ca 750 až 800, to je naprosto
v pořádku. Chová se to jako sytič, i když jen řídící jednotka dává na základě informací
z různých čidel bohatší směs. Až se motor ohřeje, otáčky klesnou. Ale mně se motor
při těch 800 otáčkách mírně klepe a běh toho motoru je neklidný. Čekal bych, že
16ti ventil si bude ve volnoběhu jen tak bzučet a né hrčet jak dýzl
Jestli by to
mohlo mít nějakou souvislost s uvedenou chybou diagnostiky, to nevím. Je otázka, jak
na tuto chybu reaguje řídící jednotka motoru. Může být, že jen tuto chybu má uloženou
a nijak na ni nereaguje, a nebo na základě této chyby upravuje nějak chod motoru ....
Ale to by chtělo odpověď někoho, kdo přesně zná práci řídící jednotky. Nikdo neporadí ?
ALS
Snažil jsem se najít na webu jakoukoliv zmínku o těch konkrétních chybových kódech,
ale bezúspěšně. Čidlo tlaku v soustavě posilovače řízení jsem zřejmě našel, je na kovové
trubičce kousek pod nádobkou s hydraulickou kapalinou nedaleko čerpadla.Zkontroloval
jsem akorát konektor toho čidla, ale samotné čidlo jsem zatím neoddělával, protože by
to znamenalo asi vypustit hydraulickou kapalinu ze zásobní nádržky, a do systému by se mohl dostat vzduch.
Posilovač (servo) mně funguje, kapalina neubývá a je otázka, jestli ta chyba je způsobena
chybnou činností toho čidla, nebo nižším tlakem způsobeným třeba opotřebovaným čerpadlem. Pokud by to bylo čidlem, určitě by se dalo vyměnit, ale měnit čerpadlo, to
by byla asi pěkná pálka. Doufal jsem, že se k tomu někdo zkušený vyjádří, ale zatím jak
vidět - NIC.
Co se týká volnoběhu, to že má motor po studeném startu nějakých pár km vyšší
otáčky, které pak po zahřátí motoru klesnou na těch ca 750 až 800, to je naprosto
v pořádku. Chová se to jako sytič, i když jen řídící jednotka dává na základě informací
z různých čidel bohatší směs. Až se motor ohřeje, otáčky klesnou. Ale mně se motor
při těch 800 otáčkách mírně klepe a běh toho motoru je neklidný. Čekal bych, že
16ti ventil si bude ve volnoběhu jen tak bzučet a né hrčet jak dýzl

mohlo mít nějakou souvislost s uvedenou chybou diagnostiky, to nevím. Je otázka, jak
na tuto chybu reaguje řídící jednotka motoru. Může být, že jen tuto chybu má uloženou
a nijak na ni nereaguje, a nebo na základě této chyby upravuje nějak chod motoru ....
Ale to by chtělo odpověď někoho, kdo přesně zná práci řídící jednotky. Nikdo neporadí ?
ALS
<div>FORD FOCUS 1.6 ZETEC, TURNIER, KLIMA, 1999</div><br>
- E-man
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Re: Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
czafro: To že ti drží za studena otáčky víš není závada, ale sytič 

- czafro
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
No s tim siticem nevim ale je to dost mozne...jenze dalsim jevem meho volnobehu je: rozjedu se na 1 a pustim plyn, seslapnu spojku a ejhle otacky visi a co vic jdou mirne nahoru tak ke 2000, no tak se to deje skoro porad rekneme to tak...seslapnu spojku a o taky reaguji naopak a jeste k tomu pomalu
- AL
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BRNO
Re: Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
Noo, a od kdy ti to dělá? Měl jsem podobný problém u Fordu Escort. Iniciativně jsem
čistil sací potrubí a sací klapku. Pak se mně otáčky po sundání nohy z plynu snižovaly
od ca těch 1500 stráášně pomalu a nebo vůbec. Po nějaké době jízdy se to někdy
trochu zlepšilo. Nemohl jsem na to přijít,tak jsem to dal do servisu a tam mně (údajně)
vyměnili nějaké těsnění pod sacím hrdlem s tou klapkou.Údajně píšu proto, že vizuálně
tam nebylo nic poznat a sdílní právě nebyli.Ale bylo po problému. Takže bych hledal
problém s nějakým přisáváním vzduchu kolem klapky. Jestli dobře zavírá, jestli tam není
nějaké vymačkané těsnění, prasklý plast .... Po zahřátí motoru se může něco teplem
roztáhnout a netěsnost se zmenší .....
Leč, rád bych se vrátil k těm chybám diagnostiky P1650 a P1709.
ALS
čistil sací potrubí a sací klapku. Pak se mně otáčky po sundání nohy z plynu snižovaly
od ca těch 1500 stráášně pomalu a nebo vůbec. Po nějaké době jízdy se to někdy
trochu zlepšilo. Nemohl jsem na to přijít,tak jsem to dal do servisu a tam mně (údajně)
vyměnili nějaké těsnění pod sacím hrdlem s tou klapkou.Údajně píšu proto, že vizuálně
tam nebylo nic poznat a sdílní právě nebyli.Ale bylo po problému. Takže bych hledal
problém s nějakým přisáváním vzduchu kolem klapky. Jestli dobře zavírá, jestli tam není
nějaké vymačkané těsnění, prasklý plast .... Po zahřátí motoru se může něco teplem
roztáhnout a netěsnost se zmenší .....
Leč, rád bych se vrátil k těm chybám diagnostiky P1650 a P1709.
ALS
<div>FORD FOCUS 1.6 ZETEC, TURNIER, KLIMA, 1999</div><br>
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů