Solenoid-zapojeni
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 06.06.2024 11:59
Solenoid-zapojeni
Zdravim, prosim, vi tady nekdo jak spravne zapojit solenoid? Kam ktera hadicka patri? Ff mk2 1,6 80kw, 2006.
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Solenoid-zapojeni

airbox je vlastne atmosfera
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 06.06.2024 11:59
Re: Solenoid-zapojeni
A to je vlastně to co hledam, takze kdyz nemam ve vzduchovem filtru pripojku tak je jedno jestli tam mam hadicku ci ne? Ze si to bere vzduch z venku a jelikoz tam nemam ani hadicku tak jsem mohl nasat prach a odesel?
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Solenoid-zapojeni
Pravdepodobne ano.
Nasaď tam nejaku hadicku a vyved niekam kde nebude nasavat prach.
Nasaď tam nejaku hadicku a vyved niekam kde nebude nasavat prach.
Naposledy upravil(a) dusanlulka dne 07.06.2024 16:16, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 06.06.2024 11:59
Re: Solenoid-zapojeni
Dobře super, nastesti ho muzu vymenit koupil jsem si novy ale nechtel jsem se do toho poustet nez uvidim nejake schema.
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Solenoid-zapojeni
Čau, diagnostika bez chyb, možná horší hodnoty MAP a MAF. Tlak vyleze tak max. 60 nad okolní.
Pocitově mi chybí tak 25kW výkonu- hl. zrychlení nad 60 km/h není super.
Elektropneumatický ventil Pierburg (N75) koupen a vyměněn.
A dneska jsem byl pod autem a našel jsem:
Bylo to volně, nikam nezastrčeno. Podle měho tohle má zalézt do aktuátoru turba (wastegate) a regulovat. (NEMÁ)
V C-Maxovi trapně málo místa. Nic nevidím. Dokonce jsem chtěl zkusit rozpohybovat tyčku aktuátoru obtokového ventilu, ale sem ji ani nezahlédl.
Nějaké nápady?
Díky. EDIT- asi je to OK, ten výstup na N75 je označen ATM, takže je to filtřík okolního vzduchu.
EDIT 2- tyčka aktuátoru wastegate nalezena. Po nastartování zaleze, po vypnutí po nějaké době zase vyleze. Tak asi pracuje. Při volnoběhu a zvýšení otáček občas vyleze a zaleze, což vypadá OK. Jen se tam v rámci toho zvyšování objeví trochu čmoudíku.
Zeleně je označena tyčka od wastegate, modře čoudíky- ne moc a vyjedou po uvolnění plynu.
Pocitově mi chybí tak 25kW výkonu- hl. zrychlení nad 60 km/h není super.
Elektropneumatický ventil Pierburg (N75) koupen a vyměněn.
A dneska jsem byl pod autem a našel jsem:
Bylo to volně, nikam nezastrčeno. Podle měho tohle má zalézt do aktuátoru turba (wastegate) a regulovat. (NEMÁ)
V C-Maxovi trapně málo místa. Nic nevidím. Dokonce jsem chtěl zkusit rozpohybovat tyčku aktuátoru obtokového ventilu, ale sem ji ani nezahlédl.
Nějaké nápady?
Díky. EDIT- asi je to OK, ten výstup na N75 je označen ATM, takže je to filtřík okolního vzduchu.
EDIT 2- tyčka aktuátoru wastegate nalezena. Po nastartování zaleze, po vypnutí po nějaké době zase vyleze. Tak asi pracuje. Při volnoběhu a zvýšení otáček občas vyleze a zaleze, což vypadá OK. Jen se tam v rámci toho zvyšování objeví trochu čmoudíku.
Zeleně je označena tyčka od wastegate, modře čoudíky- ne moc a vyjedou po uvolnění plynu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů