Ahoj, na FF 2008 mi začal hřát kabel u kladné svorky baterie, který jde pak k startéru a alternátoru. Nejspíš začal vznikat přechodný odpor v místě zalisování kabelu do svorky (u našich modelů to zde bohužel není přes šroub) a musím tedy měnit celou svorku s kabelem, který vede do spodní části pojistkové skříně v motorovém prostoru, kde je oko a pak dále ke startéru a alternátoru.
A zde můj hlavní dotaz - je složité rozdělat pojistkovou skříň, abych tam kabel uvolnil a vyměnil ho? Z vrchního pohledu na pojistky je tam nějaký šroub, ale má na sobě nějaké nalisované plechy proti uvolnění a nedokáži ho povolit, asi se to dělá zespodu - stačí "jen" uvolnit těch 10 plastových pacek na té plastové krabici a spodní část se uvolní, čímž se dostanu k tomu kabelu nebo to tam drží ještě na něčem? Celou pojistkovou skříň odháknout dokážu (1 šroub u uložení tlumiče a 2 plastové západky zespodu krabičky). Abych věděl, jestli raději nesehnat někoho se schopnými lisovacími kleštěmi, kabel ucvaknout a nalisovat na něj oko a vyměnit svorku za nějakou se šroubovacím uchycením. Díky.
Hřející kabel baterie
-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21.05.2013 10:44
- Bydliště: Vyškov
Hřející kabel baterie
Ford Mondeo Mk4 Kombi (10/2007) | 1.8 TDCi - Lynx 74 kW (MAN 5kvalt) | Trend Panther Black
Ford Focus Mk2 Kombi (02/2008) | 1.8 16V - Flexifuel 92 kW (MAN 5kvalt) | Ghia Titanium Tango
Ford Focus Mk2 Kombi (02/2008) | 1.8 16V - Flexifuel 92 kW (MAN 5kvalt) | Ghia Titanium Tango
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24545
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Hřející kabel baterie
1. vyndas vzduchovy filtr
2. vyndas baterii a krabici
3. vyndas sroub drzici pojistkovnici
4. sundas horni kryt pojistkovnice
5. odcvakas plastove zapadky spodniho krytu pojistkovnice + precvaknes 2 drcpasky, ktere drzi kabelaz u spodniho krytu
6. das pojistkovnici vzhuru nohama a uvidis sroub, ktery drzi koncove oko kabelu vedouciho od baterie
---------------
nehreje ti spis privod od alternatoru? je tam v kabelu schovana pojistka o pred/za ni se kabel obcas nalomi a pak hreje kvuli malemu prurezu pro pruchod velkeho proudu
2. vyndas baterii a krabici
3. vyndas sroub drzici pojistkovnici
4. sundas horni kryt pojistkovnice
5. odcvakas plastove zapadky spodniho krytu pojistkovnice + precvaknes 2 drcpasky, ktere drzi kabelaz u spodniho krytu
6. das pojistkovnici vzhuru nohama a uvidis sroub, ktery drzi koncove oko kabelu vedouciho od baterie
---------------
nehreje ti spis privod od alternatoru? je tam v kabelu schovana pojistka o pred/za ni se kabel obcas nalomi a pak hreje kvuli malemu prurezu pro pruchod velkeho proudu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů