Nie, to nie je ona. Je este viac na chuja zospodu sania.
https://www.youtube.com/watch?v=-TR4pZdXZpg
PCV valve, PCV valve hose.
Mne sa zda, ze na 1.8 som vyhadzal airbox, klapku, hadice okolo, kryt pod motorom, a nejako zboku a zospodu sa mi ju podarilo vydolovat von. Vrchnu sponku od ventilka som dal dole zboku a spodnu do sania zas zospodu. Upozornujem, ze ak ti ta origo sponka vyskoci z kombinaciek a pootoci sa, tak si v prdeli a musi ist sanie dole, lebo inak ju uz nestiahnes. Ale je to uz nejake 2 roky, tak mozno mam zlu pamat.
Pozri este toto:
viewtopic.php?t=50179
Starter moze startovat 50x ok a potom zrazu netukne ani niekolkokrat po sebe. Pred pol rokom som aj dedovi takyto menil. Nahodnym sposobom ani netukol, odvtedy pokoj.
Nastartuj (studene) auto. Nechaj bezat 2-3 minuty. Potom vypni motor. Ak na alternatore neudrzis ruku, alebo je dost horuci, je prerazeny diodovy mostik a treba vymenit. Ak nie je horuci, este neznamena, ze je ok. Moze byt pokazeny regulator.