


Ale to hlavní ... chci nechat Focuse odejít do důchodu, resp. za rok už s ním nechci na STK. Má už nějaký šrámy a nechce se mi investovat.
Nevim zda Fordy (tuším 2014-2018) 1.6 Ti-VCT 77kW motor IQDC resp. 92kW motor PNDD (vyčteno na webu) jsou pro LPG vhodné s ohledem na servis a prevenci - ventilové vůle. Má to hydroštely, nebo ty "hrníčky"? Sorry za laické vyjadřování.
Můj původní plán, kterého se zatím držím je zběhnutí k Toyotě pro Aurise/Corollu 1.6 Valvematic 97kW. V porovnání těchto dvou značek, co vidíte jako plusy/mínusy?
Toyota má 6ti kvalt, Auris v combi je menší než focus
Ford je o dost levnější v porovnání rv./nájezd km ...
Je tu někdo s tímto novějším fordem přestavěným do LPG? Mých 13let zkušeností s LPG mě nedonutí změnit myšlení. Prostě tankovat za 14,- nebo za 40,- je sakra velkej rozdíl ....
