Neukazuje ručička palivoměru, mk3 TDCI 96kw
Napsal: 22.05.2022 15:43
Zdravím, omlouvám se, jestli zakládám něco nového, snad ne. Jsem vlastníkem Mondea 2.0 96kw (2004), bez palubního pc.
Venku je konečně teplo a tak bych chtěl pořešit problém s palivoměrem, se kterým už sem Mondeo koupil.
Věc se má tak, že mi neukazuje ručička palivoměru, je permanentně na nule a svítí mi rezerva.
Provedl jsem diagnostiku budíků a při té se ručička pohybovala standartně 0-max-0. Dále jsem měřil hodnoty napětí na konektoru u palivoměru a následně odpor na palivoměru. Hodnota napětí byla kolem 8v tuším a odpor činil kolem 1970 ohmu. Nádrž je téměř plná, odhad 50 litrů. Předtím jsem měl TDDI a ještě než šlo pryč, naměřil jsem napětí asi kolem 6, už si bohužel nepamatuji a odpor jsem neměřil. Mám k dispozici Fordiag, nicméně chybu to nehlásí a nevím jestli mi tedy pomůže.
Vypadá to, že se v tom někdo nějakým způsobem už asi rýpal, neboť pod sedadlem u palivoměru je vystřižen plech pro lepší přístup k plováku.
Napadlo by někoho, jaké budou další kroky, než se přesunu k výměně díl za díl? Může být stále problém v plováku? Nevěděl by někdo, jestli ty hodnoty odpovídají, nebo jsou špatný a tudíž do budíků neposílají co mají? Taky otázka, jestli jdou ty hodnoty ještě přes ŘJ nebo ne.
Předem Vám děkuji za rady a tipy.
Venku je konečně teplo a tak bych chtěl pořešit problém s palivoměrem, se kterým už sem Mondeo koupil.
Věc se má tak, že mi neukazuje ručička palivoměru, je permanentně na nule a svítí mi rezerva.
Provedl jsem diagnostiku budíků a při té se ručička pohybovala standartně 0-max-0. Dále jsem měřil hodnoty napětí na konektoru u palivoměru a následně odpor na palivoměru. Hodnota napětí byla kolem 8v tuším a odpor činil kolem 1970 ohmu. Nádrž je téměř plná, odhad 50 litrů. Předtím jsem měl TDDI a ještě než šlo pryč, naměřil jsem napětí asi kolem 6, už si bohužel nepamatuji a odpor jsem neměřil. Mám k dispozici Fordiag, nicméně chybu to nehlásí a nevím jestli mi tedy pomůže.
Vypadá to, že se v tom někdo nějakým způsobem už asi rýpal, neboť pod sedadlem u palivoměru je vystřižen plech pro lepší přístup k plováku.
Napadlo by někoho, jaké budou další kroky, než se přesunu k výměně díl za díl? Může být stále problém v plováku? Nevěděl by někdo, jestli ty hodnoty odpovídají, nebo jsou špatný a tudíž do budíků neposílají co mají? Taky otázka, jestli jdou ty hodnoty ještě přes ŘJ nebo ne.
Předem Vám děkuji za rady a tipy.