Stránka 1 z 1

1.0 EB 92kW - výměna alternátoru 120A za 150A

Napsal: 03.04.2022 13:01
od mobiler9004
Výměna alternátoru 120A za 150A po mechanické stránce by neměl být problém, poté změnit parametr v diagnostice.

Můj dotaz zní:
Bude ŘJ umět využít proud navíc a jsou dostatečně dimenzované vodiče? Vyšší ampéráž řeším z důvodu dodatečné instalace PTC heateru. 120A alternátor sice PTC heater utáhne, ale pokud by se rychleji zahřál, byl bych radši.

Re: 1.0 EB 92kW - výměna alternátoru 120A za 150A

Napsal: 03.04.2022 18:28
od ZaQik
neboj, kabelaz to ustoji

Re: 1.0 EB 92kW - výměna alternátoru 120A za 150A

Napsal: 20.04.2022 14:05
od mobiler9004
Řeším teď jaký vybrat alternátor. Nyní mám v autě z výroby osazený CV6T-10300-GA 120A.

Na netu jsem našel několik variant 150A alternátů, které se liší poslední dvoupísmených označením. Lze někde dohledat vzájemnou kompatibilitu, případně co poslední dvě písmena označují. Nerad bych zjistil po montáži, že řídící jednotka si s nový alternátorem neporadí nebo že konektory na novém alternátoru jsou jiné.

Seznam nalezených alternátorů na 150A:
CV6T-10300-BC
CV6T-10300-BD
CV6T-10300-BE
CV6T-10300-DC

Re: 1.0 EB 92kW - výměna alternátoru 120A za 150A

Napsal: 17.05.2022 15:12
od mobiler9004
Tak nakonec padla volba na alternátor s označením CV6T-10300-DB. Přes diag změnit konfiguraci jednotky, aby uměla využívat ampéry navíc. Šlape jak hodinky. :)

Re: 1.0 EB 92kW - výměna alternátoru 120A za 150A

Napsal: 17.05.2022 19:28
od ZaQik
kolik dava voltu, kdyz vypnes BMS?

Re: 1.0 EB 92kW - výměna alternátoru 120A za 150A

Napsal: 23.05.2022 19:54
od mobiler9004
S vypnutým BMS jsem to nezkoušel. Ale účel pro vyšší výkon PTC heateru se osvědčil a pěkně topí než s původním 120A altíkem.