Stránka 1 z 1

Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?

Napsal: 21.10.2021 16:09
od xkendy
Právě jsem položil telefon s mým servismanem a dostal jsem téměř sprostě vynadáno, že proč jsem prodal focuse a vyměnil ho za tuhle "hrůzu" ?
Říkal, že tenhle motor se prý nepovedl, odchází často vstřiky, turbo, DPF, čidla v DPF. Že můj původní benzínový motor 1.6VTI ve Focusu byl oproti tomhule téměř nesmrtelnej.

Že prý když už to mám, tak aby to něco vydrželo, tak motor musím honit /žádné lážo plážo za 3 na 100/, aby byl co nejvíce EGR uzavřenej... S tím sem počítal, a už tak s tím jezdím (snad správně => nedokážu sám sebe posoudit)...
A hlavně tam lejt kvalitní naftu, jenže nebyl schopen říci, která kvalitní je.

Po položení tlf jsem se cítil tak, že jsem udělal fakt špatně, že sem prodal Focuse a koupil Mondeo v naftě.

Je to tak vážně špatný s tím motorem ?
Dá se u některých benzinek říct, že prodávají kvalitní naftu , která by to měla být ?

Re: Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?

Napsal: 21.10.2021 16:16
od ZaQik
na cerpacky mas vlakno jinde ... podle popisu "problemu" to vypada, ze dotycny mechanik nema rad naftu obecne ... nasel bych si jineho

Re: Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?

Napsal: 21.10.2021 16:23
od xkendy
S autem zatim nemam vubec nic (krom tech svetel, ale to sem nepatri), takze vlakno jsem zamerne nezakladal kvuli konkretni veci (vstriky), ale spis jako obecne tema diesel motor v teto motorizaci. Doufam, ze jsem to nedal do blbe sekce.

Ano, sam servisak jezdi ve focusu v ecoboostu.
Na ecoboosty jsem slysel jen to spatne, takze padlo rozhodnuti jako varianta B, tj. nafta. Shanim k tomu dalsi info, tj jak se k tomu chovat co nejlepe, abych nemusel v prosinci na vymenu cehosi co bych rozbil tim, ze sem k tomu mohl chovat lepe (napr kupovat lepsi -> drazsi naftu)...

Re: Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?

Napsal: 21.10.2021 17:56
od Hoffis
doporučuji toho "servismana" opustit...

Tento konkrétní motor dw10 je co se spolehlivosti týká v podstatě to nejlepší co můžeš v mondeu mít. Montoval se v různých specifikacích a postupných úpravách napříč mnoha fordy, peugeoty a citroeny-- Není to fordí motor, ale PSA.
DPF se bát vůbec nemusíš, žádné nečekané problémy u něj nejsou a regenerace funguje spolehlivě. Problémy měl u mondea MK4 předFL, kde nebyl vaporizér a při nedokončené regeneraci, nebo i menších problémech s palivovou soustavou docházelo k ředění oleje naftou.. Tady se nic takového neděje a nedělo ani u mk4 po FL, kde už vaporizér byl.
Vstřikování také žádné extra problémy nemá...Občas se sice vyskytne problém s nětěsným vysokotlakým čerpadlem, nebo jeho přechodem pohonu, ale je to spíše sporadická závada...

Pokud bych se nějakých motorů u fordů měl bát, tak to jsou právě Ecoboosty...

Edit :
Zeptej se toho "servismana" u kolika těchto motorů opravoval vstriky, dpf, nebo něco jiného na tomto motoru. Myslím že žádný nebude...

Re: Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?

Napsal: 23.10.2021 19:14
od xkendy
Tak jsem to zakriknul. ACH JO :oops: :oops: :oops:
ujeto necelych 400km od koupe a uz se mi rozsvitil vrtulnik. Motoricky to jelo normalne, v nouzaku to neni, ale jsem z toho na prasky.

Muze mit preplnena nadrz signalizaci, ze toho tam je "moc", protoze se to rozsvitilo par km po natankovani. Pri tankovani mi to "cvaklo" na 39.2L a dotlacil jsem tam do 40.0 (zvyklost kvuli jednodussimu pocitani spotreby). Jako pripadne mi to jako blbost, ale rozsvitilo se to kratce po natankovani...

Asi zjistit pres palubni pocitac co se mu nelibi se neda co ? Jedine diagnostika ze ?
Focus mel v palubaku zobrazeni nejakych chyb. Napr. ze mu praskla H7 zarovka, se dalo naklikat pres stav systemu, tady jsem to v Mondeu nenasel.

Re: Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?

Napsal: 23.10.2021 19:54
od Zvíře
Před pár týdny jsem mluvil se servizakem, který dělá Fordy. Tenhle motor hodně chválil v mk4 i mk5, říkal, že je bezproblemu regenerace dpf i na krátký vzdálenosti a jediná chyba u mk5 že je velká váha auta. Ale to mluvil o vignale kombi s automatem a 4x4.