Chcípání za jízdy Mk5 2.0 tdci 110Kw
Napsal: 12.08.2021 11:18
Ahoj Chlapi,
zkusím se zeptat tady, protože to vypadá, že to bude na dlouhý lokte a pokud se to už někomu stalo, tak mi dokáže pomoct okamžitě.
V poslední době mi moje Mondeo Mk5, 2.0 tdci, 110Kw bez jakýhokoliv varování chcípne za jízdy. Zvláště při předjíždění je to velmi nepříjemné a co si budeme povídat i velmi nebezpečné. Prostě auto cukne a chcípne. Vyřadím, sešlápnu spojku a zmáčknu startovací tlačák a napoprvý to nikdy nechytne, na podruhý už jo a auto jede zase normálně a zase je na pár stovek km klid.
Když se mi to stalo podruhý, tak jsem s tim byl v servisu(autorizák ford), napíchli to na diagnostiku a dvakrát se jim ukázala chyba "nízký tlak(stav, kurňa teď si nejsem jistej) paliva". Samozřejmě při jejich testovacích jízdách se to neprojevilo. Doporučili mi výměnu palivového filtru s tím že by to mohlo pomoct, ale jistí si nebyli. Tak se stalo, ale po ujetí cca 600 km auto chcíplo zase, při plynulém předjíždění kamionu na dálnici. Jen pro info, palivem to nebude, při všech třech situacích byla nádrž naplněna naftou od různých zavedených značek. Co by ještě možná stálo za zmínku, všechna chcípnutí se projevila když byl dojezd cca 180 km, možná to má nějakej vliv, možná je to jen náhoda.
Věřím, že to bude nějaká pytlovina, jako kdysi, když mě podobně zlobilo mk3 mondeo a nakonec to byl snímač vačkového hřídele za cca 400 Kč....ale teď mě drásá, že se na to auto nemohu spolehnou a doslova se s ním bojím předjíždět!!!
Né že bych to někomu přál, ale doufám, že se někomu již to samé stalo a dokáže mi pomoci....nerad bych se dopracoval ke stavu, že metodou pokus omyl povyměňujeme celej motor, abychom pak zjistili, že to byla ňáká prkotina za pár korun.
Předem díky za tipy a odpovědi.
zkusím se zeptat tady, protože to vypadá, že to bude na dlouhý lokte a pokud se to už někomu stalo, tak mi dokáže pomoct okamžitě.
V poslední době mi moje Mondeo Mk5, 2.0 tdci, 110Kw bez jakýhokoliv varování chcípne za jízdy. Zvláště při předjíždění je to velmi nepříjemné a co si budeme povídat i velmi nebezpečné. Prostě auto cukne a chcípne. Vyřadím, sešlápnu spojku a zmáčknu startovací tlačák a napoprvý to nikdy nechytne, na podruhý už jo a auto jede zase normálně a zase je na pár stovek km klid.
Když se mi to stalo podruhý, tak jsem s tim byl v servisu(autorizák ford), napíchli to na diagnostiku a dvakrát se jim ukázala chyba "nízký tlak(stav, kurňa teď si nejsem jistej) paliva". Samozřejmě při jejich testovacích jízdách se to neprojevilo. Doporučili mi výměnu palivového filtru s tím že by to mohlo pomoct, ale jistí si nebyli. Tak se stalo, ale po ujetí cca 600 km auto chcíplo zase, při plynulém předjíždění kamionu na dálnici. Jen pro info, palivem to nebude, při všech třech situacích byla nádrž naplněna naftou od různých zavedených značek. Co by ještě možná stálo za zmínku, všechna chcípnutí se projevila když byl dojezd cca 180 km, možná to má nějakej vliv, možná je to jen náhoda.
Věřím, že to bude nějaká pytlovina, jako kdysi, když mě podobně zlobilo mk3 mondeo a nakonec to byl snímač vačkového hřídele za cca 400 Kč....ale teď mě drásá, že se na to auto nemohu spolehnou a doslova se s ním bojím předjíždět!!!
Né že bych to někomu přál, ale doufám, že se někomu již to samé stalo a dokáže mi pomoci....nerad bych se dopracoval ke stavu, že metodou pokus omyl povyměňujeme celej motor, abychom pak zjistili, že to byla ňáká prkotina za pár korun.
Předem díky za tipy a odpovědi.