Zpráva z diagnostiky - palivo
Napsal: 14.05.2021 22:06
Zdravím,
nedávno jsem si pořídil Focus 1999 1.8 TDCI, minulému majiteli po dlouhé cestě skočil na dálnici do nouzáku. Poté auto chvíli nechal a všechno bylo zase v pořádku. Od té doby jezdí bez problému. Poslal jsem to preventivně na diagnostiku, doufal jsem, že to bude potřebovat jen vyměnit IMV ventil, ale vyskočily tam 4 závady (P1200-přizpůsobeni vstřikovače, P1211-tlak v zásobníku mimo rozsah, P2291-nízký tlak v zásobníku paliva, P0251-porucha funkce vstřikovacího čerpadla). Je možné, že všechny tyto poruchy spolu kolerují a vše bylo způsobeno nízkým tlakem v railu nebo jsou to vše na sobě nezávislé poruchy?
Popřípadě pokud máte zkušenosti jak pokračovat k zjištění původu problému, vřele ocením radu. Předtím než bych udělal nějakej drahej krok, který by tomu nepomohl.
Předem mockrát děkuji !
nedávno jsem si pořídil Focus 1999 1.8 TDCI, minulému majiteli po dlouhé cestě skočil na dálnici do nouzáku. Poté auto chvíli nechal a všechno bylo zase v pořádku. Od té doby jezdí bez problému. Poslal jsem to preventivně na diagnostiku, doufal jsem, že to bude potřebovat jen vyměnit IMV ventil, ale vyskočily tam 4 závady (P1200-přizpůsobeni vstřikovače, P1211-tlak v zásobníku mimo rozsah, P2291-nízký tlak v zásobníku paliva, P0251-porucha funkce vstřikovacího čerpadla). Je možné, že všechny tyto poruchy spolu kolerují a vše bylo způsobeno nízkým tlakem v railu nebo jsou to vše na sobě nezávislé poruchy?
Popřípadě pokud máte zkušenosti jak pokračovat k zjištění původu problému, vřele ocením radu. Předtím než bych udělal nějakej drahej krok, který by tomu nepomohl.
Předem mockrát děkuji !