FF 110kw - mezi 2-3k otáčkami škube - VYŘEŠENO
Napsal: 05.08.2020 22:23
Ahoj, hodinu tu pročítam aby jste mě neukamenovali že zakládám téma který tu už je 1949195x
Rovnou se zeptám..
Auto mezi 2000-3000 otáčkam strašně cuká, pak je to dobrý až do omezovače.
Lehké chvění na volnoběh - nevím jestli s tím souvisí
Po odpojení váhy vzduchu to necuká, ale taky to ani moc nejede samožrejmně
Ale bohužel váha nová značková a nic.
Delphi jednou hodila chybu senzoru tlaku paliva, pak chybu váhy. Ale je to Delhpi, tak těžko říct.
Origo diag se ke mne dostane zítra snad.
Svíčky, cívky, senzor tlaku paliva, váha vzduchu a senzor na IC to není
Kabely vypadají všude ok, nikde nic prodřenýho nebo skříplého není.
Palivovej filtr to nemá prý.
Nějaký tipy/názory než to pošlu ze skály?

Vstřik, egr, vysokotlaký čerpadlo, podavačka v nádrži? Dělá to při nástupu turba ale nevim jestli to s turbem souvisí.
Auto mám chvíli, aní nevím jestli tam něco jako egr a podovačka je (jen zkušenost z jiných aut)
Myslím že by to mohl být vstřik, ale těžko říct
Ford Focus 2011 EcoBoost 1.6 110kw
Děkuji a flaška něcěho dobrého pro toho kdo mě dovede k opravě


Rovnou se zeptám..
Auto mezi 2000-3000 otáčkam strašně cuká, pak je to dobrý až do omezovače.
Lehké chvění na volnoběh - nevím jestli s tím souvisí
Po odpojení váhy vzduchu to necuká, ale taky to ani moc nejede samožrejmně

Delphi jednou hodila chybu senzoru tlaku paliva, pak chybu váhy. Ale je to Delhpi, tak těžko říct.
Origo diag se ke mne dostane zítra snad.
Svíčky, cívky, senzor tlaku paliva, váha vzduchu a senzor na IC to není
Palivovej filtr to nemá prý.
Nějaký tipy/názory než to pošlu ze skály?
Vstřik, egr, vysokotlaký čerpadlo, podavačka v nádrži? Dělá to při nástupu turba ale nevim jestli to s turbem souvisí.
Auto mám chvíli, aní nevím jestli tam něco jako egr a podovačka je (jen zkušenost z jiných aut)
Myslím že by to mohl být vstřik, ale těžko říct
Ford Focus 2011 EcoBoost 1.6 110kw
Děkuji a flaška něcěho dobrého pro toho kdo mě dovede k opravě

