Tak dnes bylo po dešti, nebylo moc pěkně. Tak jsem si odbyl premiéru a demontoval nárazník

. S obrázkovým návodem to šlo raz-dva. Pro příště vím, že není potřeba oddělávat šrouby mezi nárazníkem a půlměsícem za ním. Až na ten detail, že se trochu hůř odpojuje a zapojuje konektor aktivní mřížky chladiče, je to úplně zbytečné..
Abych si mohl pomoct akuvšroubovákem, bylo nutné auto kousek zvednout - stačilo to z jedné strany. S demontáží mi moc pomohla krabice podobné výšky, jako je výška nárazníku nad zemí. Jde to pak v pohodě v jednom člověku a docela přesně a v klidu.
Po sundání nárazníku jsem zjistil, že příčka, na které je zavěšen je z každé strany na dvou šroubech. To mi umožnilo pozvednutí nárazníku cca o 3-4mm. Ještě jsem zkoumal co a jak dál, tak jsem cvičně demontoval i světla. Ale nic, co by stálo za řeč jsem z pohledu toho, co mě zajímalo, nenašel.
Po pozvednutí příčky to bylo lepší, ale jen o trošku. Po delším laborování jsem to vzdal, slícoval co z hlediska těchto šroubů (samostatné foto, červené šipky), šroubů držících nárazník (červeně), nastavení zámku (oranžově) a nastavení pružných dorazů (modře) šlo a vrhnul se na hrubou sílu.
Kapotu jsem v rámci možností přihnul na obou stranách u světel a světe div se, výsledek je docela v pohodě. Nakonec tato metoda byla účinnější. Do ničeho jsem nemlátil, čistě ruční práce. Dlaně, prsty + síla.
Po tom, co jsem byl spokojen s kapotou, jsem ještě oběhl auto, slícoval pravé zadní dveře (posunem třmenu zámku cca o 1-2mm). Teď už mi ne moc hezky sedí jen dveře kufru, ale tam tak nějak nemám co nastavovat a navíc to není do očí bijící. Takže jsem s klastlí hotov
Tady ještě fotky konektoru aktivní mřížky chladiče, který je vepředu dole uprostřed (žluté šipky) a konektoru nárazníku (zelené šipky), který je před podběhem předního kola u řidiče.