V čem může být chyba ? vstřiky ...
Napsal: 30.09.2019 18:25
Dobrý den, mohu poprosit o váš názor či rady. Vlastním vůz Ford Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 85 kW (115HP), WF0 Ford Focus (DA3), Rok výroby 2007 / srpen.
Stalo se mi že vůz po nastartovaní po cca 5 vteřinách, "chcípnul" a nešel nastartovat, jako by nešlo do motoru palivo, jednoho dne už jsem ani na desátý pokus vůz nenastartoval. Nová baterka Banner, nové žhavící svíčky, nový naftový filtr. V servisu "NE autorizovaném" se našlo řešení že odešlo vstřikovací čerpadlo. Udělal se repase vstř. čerpadla a auto opět po pár dnech nenastartovalo. Tak přišlo na řadu "nápad" vyčistit nádrž, po vyčištění auto jezdí, startuje, ale co se objevilo je když auto stojí na místě "neutrál" tak motor škube, když je motor studený tak ani ne ale jak se ohřeje tak škube, stačí malá zátěž třeba zapnout klimatizaci a motor jde hladce. Další co jsem přišel když vůz stojí v kopci předek nahoře tak motor neškube, jak stojím z kopce s motorem dolu tak motor škube to samé rovina. Servis tvrdí že zřejmě vstřiky, když vstřiky byly na testu a tam se nic neukázalo. Tak nevíte kde hledat či zkusit repase vstřiků ? nerad bych investoval do vstřiků a chyba by se neodstranila.
Jinak tankuji diesel OMV MaxxMotion a přidával jsem aditivum napřiklad RETECH a po té Würth diesel čistič, nevím zda kombinace MaxxMotion a aditiva místo pomoci neudělala více škody když jsem poctivě "možná i někdy více" aditivum používal. Zda díky tomu neodešlo čerpadlo a vstřiky ? Díky za názor.
Stalo se mi že vůz po nastartovaní po cca 5 vteřinách, "chcípnul" a nešel nastartovat, jako by nešlo do motoru palivo, jednoho dne už jsem ani na desátý pokus vůz nenastartoval. Nová baterka Banner, nové žhavící svíčky, nový naftový filtr. V servisu "NE autorizovaném" se našlo řešení že odešlo vstřikovací čerpadlo. Udělal se repase vstř. čerpadla a auto opět po pár dnech nenastartovalo. Tak přišlo na řadu "nápad" vyčistit nádrž, po vyčištění auto jezdí, startuje, ale co se objevilo je když auto stojí na místě "neutrál" tak motor škube, když je motor studený tak ani ne ale jak se ohřeje tak škube, stačí malá zátěž třeba zapnout klimatizaci a motor jde hladce. Další co jsem přišel když vůz stojí v kopci předek nahoře tak motor neškube, jak stojím z kopce s motorem dolu tak motor škube to samé rovina. Servis tvrdí že zřejmě vstřiky, když vstřiky byly na testu a tam se nic neukázalo. Tak nevíte kde hledat či zkusit repase vstřiků ? nerad bych investoval do vstřiků a chyba by se neodstranila.
Jinak tankuji diesel OMV MaxxMotion a přidával jsem aditivum napřiklad RETECH a po té Würth diesel čistič, nevím zda kombinace MaxxMotion a aditiva místo pomoci neudělala více škody když jsem poctivě "možná i někdy více" aditivum používal. Zda díky tomu neodešlo čerpadlo a vstřiky ? Díky za názor.