Cukání v tahu - 1,6/74kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.12.2016 10:19
Cukání v tahu - 1,6/74kw
Zdravím,
u focuse II při tahu motor poškubává.Před půlrokem(cca 5tis km zpět) to samé,vyměněn kabel a zapalovací modul, protože to bylo spečené a byl klid.Svíčky jsou rok a najeto cca 10tis km.
Diagnostika čistá krom závada U2808 - což by měla být datová chyba ŘJ.
Trochu mě dochází inspirace co by za tím mohlo být.Nesetkal se s tím někdo(prošel jsem si forum a nic podobného jsem nenalezl).
Díky
u focuse II při tahu motor poškubává.Před půlrokem(cca 5tis km zpět) to samé,vyměněn kabel a zapalovací modul, protože to bylo spečené a byl klid.Svíčky jsou rok a najeto cca 10tis km.
Diagnostika čistá krom závada U2808 - což by měla být datová chyba ŘJ.
Trochu mě dochází inspirace co by za tím mohlo být.Nesetkal se s tím někdo(prošel jsem si forum a nic podobného jsem nenalezl).
Díky
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Je to jednoduchý, když si měl v háji kabel a cívku, tak si měl vyměnit ještě svíčky, protože poškozená cívka a kabel ti svíčky většinou zničí
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Cukání v tahu - 1,6/74kw
Značka sviečok?
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.12.2016 10:19
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Díky za tip, to mě taky napadlo.
A provedeno, nové kabely, nové svíčky a je klid.
Navíc objednán kryt na víko ventilů z Volva (č.dílu 30650468), protože to bylo plný bordelu z vody co tam zatýká.
Jo a byly tam Bosch...a ta voda tomu všemu nesvědčí .
Díky
A provedeno, nové kabely, nové svíčky a je klid.
Navíc objednán kryt na víko ventilů z Volva (č.dílu 30650468), protože to bylo plný bordelu z vody co tam zatýká.
Jo a byly tam Bosch...a ta voda tomu všemu nesvědčí .
Díky
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 18.02.2013 16:44
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Máš sucho v prostoru svíček? Mě to škubání dělalo když zrezly mrazové zátky a chladící kapalina zalívala svíčky. Mimochodem nejsem přesvědčen že by kapání vody z ostřikovačů způsobilo zalití svíček. Na minulém focusu jsem s tímto problémem strávil hodně času a jediné rozumné vysvětlení odkud se bere voda u svíček jsou zrezlé mrazovky. Kryt na motor je spíš jen na okrasu. A než vyhazovat peníze za něj to si radši pořiď tlumící panel do kapoty . Ten ti taky nepropustí vodu z ostřikovačů a aspoň trošku odhluční.
Ford Focus II 1,6 74kw kombi 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 15.12.2008 15:04
- Bydliště: Kosice
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Precital som si o cukani. Vacsinou zacat najlacnejsim a to su sviecky.
Tie vymene, auto cuka na cca 2500 otackach a po vacsich otackach prestane.
Po mesiaci (skor som k tomu nedosiel) som vymenil svieckove kable. Jemne zlepsenie, nie tak vyrazne ale cuka. Po tyzdni vemenena cievka.
Nenastala ziadna zmena. A tu som dosiel. Kazdemu toto pomohlo a ja v tahu trham dalej.
Mam vymenit zase sviecky? Kedze neviem co bolo zle, ci kabel - ci ciekva a tie mohli sviecky odpalit?
Vdaka za kazdu radu
Tie vymene, auto cuka na cca 2500 otackach a po vacsich otackach prestane.
Po mesiaci (skor som k tomu nedosiel) som vymenil svieckove kable. Jemne zlepsenie, nie tak vyrazne ale cuka. Po tyzdni vemenena cievka.
Nenastala ziadna zmena. A tu som dosiel. Kazdemu toto pomohlo a ja v tahu trham dalej.
Mam vymenit zase sviecky? Kedze neviem co bolo zle, ci kabel - ci ciekva a tie mohli sviecky odpalit?
Vdaka za kazdu radu
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 23.04.2018 23:55
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
A jak to kolem svíček vypadá? Nemáš tam třeba mokro? Od mrazových zátek nebo od deště? Že by tě navštěvovala kuna nehrozí? Jinak diagnostika by měla říct více, nicméně svíčky stojí pár kaček a zkusil bych určitě origo!
Jirka, České Budějovice, Focus 2 2008,1.6, 74 kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 15.12.2008 15:04
- Bydliště: Kosice
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Motor cisty a suchy, sviecky motorcraft, kable bosch a cievka bosch. Diganostika je cista.
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
-
- Test driver
- Příspěvky: 4961
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Never ending story.Studeňáky na budíkách,špatnej benzín,jestli máš po rozvodech můžeš je mít posunutý,pokud to dělal nějakej garážník,palivový čerpadlo,vstřiky,Lamda atd.Je tady toho mraky.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 15.12.2008 15:04
- Bydliště: Kosice
Cukání v tahu - 1,6/74kw
Auto je servisovane vo forde, aj po rokoch
....
sviecky, kable cievku som si prehodil sam, nie je to veda a 99 % ludom to pomaha.
Takze asi ma caka Ford servis.
ALE rozvody boli menene nedavno, vodna pumpa skoncila, tak sa uz vymenili aj rozvody. Moze to mat spojitost?
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

sviecky, kable cievku som si prehodil sam, nie je to veda a 99 % ludom to pomaha.
Takze asi ma caka Ford servis.
ALE rozvody boli menene nedavno, vodna pumpa skoncila, tak sa uz vymenili aj rozvody. Moze to mat spojitost?
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 23.04.2018 23:55
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Můžou být šouplé o zub.....i mistr tesař.....
Jirka, České Budějovice, Focus 2 2008,1.6, 74 kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 04.03.2014 21:18
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Někdy za to můžou svíce a špatný kabel. Když se dá plyn na podlahu při nižších otáčkách , tak to cuká, občas to bouchne ve výfuku.
Lze to poznat na izolátoru svíce , kde jsou po stopách el. výbojú čárky. Pomůže to odrbat jemným šmirglem a očistit izolátor. Nicméně těžko říci ... Čím to možná horší kvalita svící co se začali dělat nedávno v Mexiku... mě to dělá 1 a 3 válec a i když teď mám nové kabely.. prostě po 20 - 30 tkm výměna svíček. Zvěšení vnitřního odporu svíčky. nečistoty na izolátoru, vadná fajfka...kabel.
Snad to pomůže k odhalení závady.
Lze to poznat na izolátoru svíce , kde jsou po stopách el. výbojú čárky. Pomůže to odrbat jemným šmirglem a očistit izolátor. Nicméně těžko říci ... Čím to možná horší kvalita svící co se začali dělat nedávno v Mexiku... mě to dělá 1 a 3 válec a i když teď mám nové kabely.. prostě po 20 - 30 tkm výměna svíček. Zvěšení vnitřního odporu svíčky. nečistoty na izolátoru, vadná fajfka...kabel.
Snad to pomůže k odhalení závady.
FF II 1.6 74kW
Galaxy 161 kW
Galaxy 161 kW
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
V té souvislosti - před časem jsem řešil cukání v tahu a zkusil jsem speciální mazivo Beru ZKF01:
"Určeno především pro použití s "tužkovými" zapalovacími cívkami.
Usnadňuje demontáž a zabraňuje "připečení" svíčky k silikonové hlavě cívky.
Po výměně zapalovacích svíček může sporadicky docházet k
vynechávání motoru v celém rozsahu otáček. Příčinou jsou
napěťové výboje po izolátoru svíčky způsobené vadným,
poškozeným nebo zkřehnutím koncovky svíčky.
Řešení
Před montáží zapalovacích svíček naneste tenkou vrstvičku vazelíny
BERU na hladký nebo žebrovaný izolátor zapalovací svíčky.
Důležité: vždy zkontrolujte koncovku zapalovací svíčky a v
případě nutnosti ji vyměňte. Zejména u zapalovacích cívek pro
jednojiskrové a dvoujiskrové zapalování s násuvnými konektory
doporučujeme současně s zapalovacími svíčkami obnovit také
koncovky, protože bývají často zkřehlé a tedy mají svodový odpor
v místě těsnění u zapalovací svíčky."
Sice můj problém byl jinde, ale zřejmě se jedná o poměrně častý jev.
"Určeno především pro použití s "tužkovými" zapalovacími cívkami.
Usnadňuje demontáž a zabraňuje "připečení" svíčky k silikonové hlavě cívky.
Po výměně zapalovacích svíček může sporadicky docházet k
vynechávání motoru v celém rozsahu otáček. Příčinou jsou
napěťové výboje po izolátoru svíčky způsobené vadným,
poškozeným nebo zkřehnutím koncovky svíčky.
Řešení
Před montáží zapalovacích svíček naneste tenkou vrstvičku vazelíny
BERU na hladký nebo žebrovaný izolátor zapalovací svíčky.
Důležité: vždy zkontrolujte koncovku zapalovací svíčky a v
případě nutnosti ji vyměňte. Zejména u zapalovacích cívek pro
jednojiskrové a dvoujiskrové zapalování s násuvnými konektory
doporučujeme současně s zapalovacími svíčkami obnovit také
koncovky, protože bývají často zkřehlé a tedy mají svodový odpor
v místě těsnění u zapalovací svíčky."
Sice můj problém byl jinde, ale zřejmě se jedná o poměrně častý jev.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 25.02.2014 10:57
Cukani a slabsi vykon motoru 1,6 / 74kw
Ahoj,
prosim te, jaks to nakonec vyresil?
MK2 1,6 74kw (benzin)
Motor po nastartovani vetsinou porpve chcipne, pokud se nenecha po 1. startu poradne zahrat, tak se dusi, pak je to lepsi, ale i na dalnici pri prudsim seslapnuti plynu cuka a nejde hladce za plynem celou dobu.
Pokud stojim v prudim kopci s ruckou, otacky klesnou a motor zacne taky cukat.
Vymene svicky (NGK). Kabely zkousene laicky jsou ok. Myslel jsem, ze to bude civka. Foto z diangnostiky ve Fordu je zde kod P0133 a HO2S11 (pry treba vymenit kat, lambda sondy). Kontrolka katalyzatoru ale nesviti. Dalsi nazor je, ze bych mel prebrousit hrnicky, vypodlozkovat a zvetsit vule na ventilech.
Ma nekdo podobnou zkusenost?
Mam vymenit civku, resit vule nebo katalyzator s lambdama?
Dekuji za odpovedi.
prosim te, jaks to nakonec vyresil?
MK2 1,6 74kw (benzin)
Motor po nastartovani vetsinou porpve chcipne, pokud se nenecha po 1. startu poradne zahrat, tak se dusi, pak je to lepsi, ale i na dalnici pri prudsim seslapnuti plynu cuka a nejde hladce za plynem celou dobu.
Pokud stojim v prudim kopci s ruckou, otacky klesnou a motor zacne taky cukat.
Vymene svicky (NGK). Kabely zkousene laicky jsou ok. Myslel jsem, ze to bude civka. Foto z diangnostiky ve Fordu je zde kod P0133 a HO2S11 (pry treba vymenit kat, lambda sondy). Kontrolka katalyzatoru ale nesviti. Dalsi nazor je, ze bych mel prebrousit hrnicky, vypodlozkovat a zvetsit vule na ventilech.
Ma nekdo podobnou zkusenost?
Mam vymenit civku, resit vule nebo katalyzator s lambdama?
Dekuji za odpovedi.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 25.02.2014 10:57
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
podle te diagnostiky to spaluje prilis bohatou smes
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host