Zdravím, před pár týdny jsem si dovezl domů focusa 1.6 TDCI, 80kW s DPF. Ale mam s ním teď nějaké problémy, zkusím je popsat. Turbo spíná později než by mělo, v nižších otáčkách je to líné, poté se turbo kolem 2000ot chytí tak do 2800 a poté je to opět líné (problem č.1). Když jsem měl aut u znameho píchlé na diagnostice, tak to hlásilo že je nízký tlak na turbu. Tak mi zkontroloval hadičky co mají vliv na tubo a to vše vypadalo ok. Tak jsem se s tím smířil a nějakou dobu jsem jezdil.
Po přečtení fóra jsem zjistil že se často zajebava EGR, tak mě to nedalo a dneska jsem ho vyhodil ven - v podstatě byl v pořádku - nebyl zasranej. Ale když jsem měl oddělanej ten elektromotorek, co ovlada ventil, tak se nějak zasekával. Dal jsem teda vše zpět a zkusil jsem to. Auto naskočilo v pohodě, jen nešlo do max otáček. Omezovač to zastavil na 3100 a dál to nešlo a z turba se začalo kouřit. Tak jsem hned zajel opět se znamemu a ten načetl že je špatný EGR. Jenže po cestě dom to opět jelo jako v počatečním stavu problemu č.1.
Myslíte, že když se vymění za nový, tak že se zbavím i problému č. 1 který jsem popisoval hned na začatku?
Popřípadně co si myslíte o problemu č.1 ?
Neznámá hadička focus 1.6 TDCI, 80kW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 07.01.2019 21:38
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 07.01.2019 21:38
Re: Neznámá hadička focus 1.6 TDCI, 80kW s DPF
a ještě teda k te hadičce neznamé
Při sundavani EGRu jsem si všiml, že u motoru je gumova hadička co nikam nevede a při nastartovanem motoru lehce nasává. (viz foto). Nevíte k čemu má správně vést? Napadlo mě, že to taky muže mit vliv.

- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Neznámá hadička focus 1.6 TDCI, 80kW s DPF
Ta hadicka ide na N75 https://www.skoda-diely.sk/data/items/1 ... 40378f.jpg
ak nasava vzduch tak je ventil KO ( ovlada turbo)
ak nasava vzduch tak je ventil KO ( ovlada turbo)
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 07.01.2019 21:38
Re: Neznámá hadička focus 1.6 TDCI, 80kW s DPF
Děkuji, a tento konec má jít přímo na ten ventil N75 (měnič tlaku??) a nebo jeho opačný konec?
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Neznámá hadička focus 1.6 TDCI, 80kW s DPF
Tento koniec je na vyrovnanie podtlaku.(nevedie nikam opacna strana je napojena na n75)
Aj ja som ho menil auto netahalo potom OK.
Je na zadnej strane motora nad olejovou vanou.
Aj ja som ho menil auto netahalo potom OK.
Je na zadnej strane motora nad olejovou vanou.
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 07.01.2019 21:38
Re: Neznámá hadička focus 1.6 TDCI, 80kW s DPF
Ok, seženo nový N75, vyměním a dám vědět 

-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 07.01.2019 21:38
Re: Neznámá hadička focus 1.6 TDCI, 80kW s DPF
No zkusil jsem prvně dát nový EGR z důvodu zasekávání toho krokovýho motorku co ovládá ventil. A ejhle, auto jede jak má, takže nový N75 nebude potřeba
ale díky za rady, jestli to někdy do budoucna bude blbnout (doufam že ne) tak se na něho zaměřím 


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů