Bliká kontrolka žhavení, motor vynecháva, biely dym pri prid
Napsal: 04.08.2018 23:04
Ahojte,
chcem sa spýtať na názory, mám nasledujúci probém. Žena mi volá je žej po naštartovaní bliká kontrolka žhavenia, auto vraj ide normálne, tak som jej povedal nech s tým dojde domov (cca 25km).
Doma som sa neskor na to išiel pozreť, auto už bolo studené. "Hračkárska" diagnostika ukázala chybu P2338 - Nadmerné klepanie valca 3. Po naštartovaní nabehlo normálne, volnobeh normálne, po jemnom pridávaní plynu citelné cukanie motoru.
Dnes som chcel skúsiť s autom kúsok ísť a motor hodne cukal a išiel z výfuku biely dym (štiplavý, predpokladam nafta), tak som ho radšej zas hneď odstavil.
Podla toho čo som doteraz na nete počítal tak to vidím asi na vstreky ale neviem či to nemože byť iba kalibrácia. Príde mi divné že som nepociťoval žiadne prolbémy ani pod záťažou, akurát náhodne po nasadnutí do auta. Možu sa aj takto prejaviť vadné vstreky?
Ešte ma napadlo že sa mi prehrievalo auto kým som identifikoval problém a vymenil vodnú pumpu. No a po výmene asi po troch dňoch a najazdených cca 250km toto. Predpokladam že iba náhoda ale odpájala sa trubka od EGR, hadica od turba ...
Čo si o tom myslíte?
chcem sa spýtať na názory, mám nasledujúci probém. Žena mi volá je žej po naštartovaní bliká kontrolka žhavenia, auto vraj ide normálne, tak som jej povedal nech s tým dojde domov (cca 25km).
Doma som sa neskor na to išiel pozreť, auto už bolo studené. "Hračkárska" diagnostika ukázala chybu P2338 - Nadmerné klepanie valca 3. Po naštartovaní nabehlo normálne, volnobeh normálne, po jemnom pridávaní plynu citelné cukanie motoru.
Dnes som chcel skúsiť s autom kúsok ísť a motor hodne cukal a išiel z výfuku biely dym (štiplavý, predpokladam nafta), tak som ho radšej zas hneď odstavil.
Podla toho čo som doteraz na nete počítal tak to vidím asi na vstreky ale neviem či to nemože byť iba kalibrácia. Príde mi divné že som nepociťoval žiadne prolbémy ani pod záťažou, akurát náhodne po nasadnutí do auta. Možu sa aj takto prejaviť vadné vstreky?
Ešte ma napadlo že sa mi prehrievalo auto kým som identifikoval problém a vymenil vodnú pumpu. No a po výmene asi po troch dňoch a najazdených cca 250km toto. Predpokladam že iba náhoda ale odpájala sa trubka od EGR, hadica od turba ...
Čo si o tom myslíte?