Stránka 1 z 1
nové info k reznoucím dveřím !!
Napsal: 10.03.2006 09:39
od Iggy
Právě jsem volal do autorizované prodejny Ford (Ford Holmolka Děčín) a dotazoval jsem se, jak je to s reznoucími lemy u dveří Focusů. Opravy a výměny probíhají pořád, ale je potřeba mít servisní knížku a v ní
každoroční kontrolu karoserie. Pokud toto nemáte, veškeré opravy či výměny si hradíte sami. Takže jako druhý majitel mám smůlu, pokud to ten první nedělal. Mají to fakt dobře vymyšlené, lumpové

Napsal: 10.03.2006 12:32
od Damon
No jo tak je to vždycky.Záruka na 10let ale na konci dlouhého návodu je malým písmem napsáno že je 10let ale když si zařízení necháš každý rok zkontrolovat v autorizovaném servisu!
Samozdřejmě to sjistíš až minimálně ve druhém roce používání a je to v pr...

Napsal: 10.03.2006 19:50
od foki
a kontrola bude stat min 3000k
Napsal: 11.03.2006 00:38
od Iggy
Takže já jsem v řiti. Auto jsem kupoval v roce 2005 (r.v. 1999) a v servisní knížce jsou kontroly v roce 2000,2001,2002 a pak až moje v 2005. Takže jako druhý majitel mám prostě smůlu. Fakt to mají skvěle vyřešené

Napsal: 13.03.2006 08:12
od zirafak
vedel som ze kazdorocna kontrola laku je podmienkou na uznanie 12 rocnej garancie na prehrdzavenie.Tak som si dal auto tento rok skontrolovat.Cena 166 sk je v pohode,ale razitko do servisky som nedostal,lebo mam na prednej kapote zopar tukancov od kamienkov a vraj kym si to nedam opravit,nemozu mi orazit servinu knizku.Vzdy si najdu nejaky dovod,ako sa vykrutit a ja nemam chut kvoli par bezvyznamnym a nehrdzavejucim tukancom lakovat celu prednu kapotu.Rad by som videl komu to orazia,ked na nasich cestach,ktore hlavne v zime vypadaju ako strkovisko,nenajdete auto s neotukanou prednou kapotou.Mam z tej kontroly aj protokol na ktorom je vsetko OK,okrem prednej kapoty,tak ak mi zacnu hrdzaviet dvere,snad ma neposlu do "prdele".....
Napsal: 13.03.2006 14:20
od Iggy
Jasně, já mám dojem, že je to vypočítavost. Přesně vědím kolik lidí má tyhle problémy a díky podmínkám si snadno dokáží vypočítat, že je dokáže splnit je malinký zlomek z nich. Škoda, že Ford nenese za svou chybu větší odpovědnost, ubírá to dost na kreditu téhle značky.
Napsal: 14.03.2006 06:11
od zirafak
Iggy......nie je to chyba spolocnosti Ford.To je len vypocitavost a zbavenie sa zodpovednosti nasich "uzasnych" servisov,ktore by mali znacku FORD reprezentovat a pritom ju iba dehonestuju.....Taka je realita....
to all
Napsal: 14.03.2006 12:49
od toro
Máte pravdu, že je hodně postižených, ale asi to průstřelné je.Hodlám se do toho také pustit a použiji taktiku a strategii dle:
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=607&start=60
Možná jste to četli. ale v některých tvrzeních je hodně pravdy a nechá se ustát. Takže pánové do zbroje.
Re: to all
Napsal: 14.03.2006 13:03
od Iggy
Tak to Ti přeju hodně zdaru. Bohužel bude asi hodně záležet na individuálních přístupech jednotlivých opravců či prodejců Ford. U nás jsem prostě nepochodil.
Koroze
Napsal: 24.03.2006 16:47
od ondora
Mrkněte na
http://www.etis.ford.com/fordservice/se ... uleView.do.
Dole je napsáno,že:Během těchto úkonů by se měla provést vizuální kontrola karosérie a laku - viz podrobný kontrolní list, lze-li použít."
Myslím si,že oni při prohlídce zkontrolují karoserii a v případě koroze Tě upozorní(zápis do faktury-doporučená oprava atd.).Pokud oni nic nezjistí a ty budeš mít do roka problém,měli by to uznat.Tak to jsem to řešil jako gar.technik u VW.
Pokud to bude do roka(jen malá plocha stačí zrezivět),tak i pro automobilku je to menší zlo opravit např.spodek dveří(cca pár korun),než měnit poté celé dveře(koroze za tři roky=výměna).Proto se někdy škubou,pokud není roční prohlídka.Takto jsem to vysvětloval i u VW.