Zdravím všechny,
pročítal jsem různá fóra a našel lidi s podobným problémem, ale nikde jsem nenašel jasné stanovisko jak problém vyřešit, tak mě prosím nekamenujte, že zakládám nové vlákno. Mám focus mk2 1.6 ti-vct a již delší dobu mám problém s otáčkami motoru při řazení. Otačky vždy vyletí o cca 500 - 1000 otáček a pak pomalu padají. Auto mám již 3 roky a bylo vše Ok ale z ničeho nic začlo toto dělat, nedošlo k žádnému pomalému zhoršování. Občas se stane, že po nastartování se motor 2-3 přeřazení chová notrmálně,ale po zahřátí je to zase špatné. Také se mi zdá, že je motor poněkud hlučný a to se postupně zhoršuje, ale nevím zda to spolu souvisí. Auto má necelých 150 tis.km a rozvody ještě nebyly vyměněny. Nemá někdo zkušenost s podobnými problémem a hlavně jak ho vyřešit? Děkuji
Zvyšování otáček při řazení
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11.05.2018 16:41
Zvyšování otáček při řazení
Focus 1.6 TI-vct 85 KW kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11.05.2018 16:41
Re: Zvyšování otáček při řazení
Tak problem s otáčkami vyřešen. Na jednom skodovackem foru byla uvedena mozna pricina ve spinaci u spojkoveho pedalu. A skutečně to byl i muj pripad. Spinac mel prasklou pruzinku. Asi ten sognal jde nekam do ridici jednotky, protoze po výměně je problem odstraněn. Co se tyce hlucnosti tak to pry muže byt vct mechanika ale tezko říci, ale budu letos měnit rozvody, tak by mě zajímalo jestli je rozumné rovnou vyměnít i kola k mechanismu vct nebo jestli je to zbytečné. Případně jestli už to někdo měnil jaká je přibližně cena, výměny rovodů+vodní pumpa+ mechanismus vct (bez těch selenoidů co jsou nahoře, ty by mělí jít vyměnit kdykoliv). Díky za odpověď
Focus 1.6 TI-vct 85 KW kombi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 642
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Zvyšování otáček při řazení
Rozvody + VCT se tu někde řešily... Mám pocit že lepší měnit všechno, obzvlášť pokud hlučí...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11.05.2018 16:41
Re: Zvyšování otáček při řazení
No to jsem si myslel, když už to bude rozdělané, je to tedy toto?vladka1 píše:Rozvody + VCT se tu někde řešily... Mám pocit že lepší měnit všechno, obzvlášť pokud hlučí...
http://www.fdiely.sk/Variator-saci-16L- ... 1796573%5D
a
http://www.fdiely.sk/Variator-vyfukovy- ... 1798086%5D
nebo je třeba ještě něco? Tedy samozřejmě plus díly na běžnou výměnu rozvodů.
Focus 1.6 TI-vct 85 KW kombi
- Spathodus
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.02.2018 22:33
- Bydliště: Most
Re: Zvyšování otáček při řazení
Ahoj, já to měnil minulý týden. Ještě mě to nijak nezlobilo, ale vyměnil jsem to preventivně v rámci výměny rozvodů. U nás ve Fordu v Mostě za to chtěli 22 000,- (neposkytují program 5+), tak jsem to nechal udělat v Praze u Maiera a komplet rozvody + machamika VCT + zkušební jízda a výměna chladící kapaliny vyšla na necelých 16 000,-
Focus II 1.6 Ti-VCT 85 KW Titanium 2010
Mondeo 2.0 TDCI 96 KW Ghia 2004
Mondeo 1.8 duratec 92 KW, Trend 2001
Mondeo 1.8 16V zetec 85 KW Ghia 1998
Mondeo 2.0 TDCI 96 KW Ghia 2004
Mondeo 1.8 duratec 92 KW, Trend 2001
Mondeo 1.8 16V zetec 85 KW Ghia 1998
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Zvyšování otáček při řazení
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů