Hledal jsem 6měsíců kam s čidlem na 1.6 tdci.
Rozdvojka pro tlak ol. a čidlo teploty pro palubní budíky se nevyrábí na 1.6 tdci.
Pokud si ji necháš vyrobit, což jsem zvažoval a nákresem mě obětavě pomáhal Karel2 zjistíš, že se velikostně dostaneš na dosah katalyzátoru a držáku ol měrky. A velikost, váha oné redukce + dvě čidla bude taková, že běžné vibrace motoru ji budou povolovat né-li vylamovat z bloku!
Jediná možnost je....do vany vyvrtat z boku díru, navařit matku a do ní našroubovat čidlo....práce na celej den.
Jinak se prodávají TEPLOTNÍ SONDY PRO ROPNÉ LÁTKY s teplotním rozpětí -50 až 500C některé jsou i bez kabelové. Připrav se na ceny od 500 do x tisíc. Velkej výběr má E-shop pražskej se sídlem na Stodůlkách - byl jsem osobně a řešil to.
Já zvažoval teplotní sondu drátkovou místo měrky oleje

ale nekomunikovala s míma již zakoupenýma palubníma budíkama JOM (viz řešení se ZaQikem).
Takže...nakonec jsem koupil závitové futro pro kónusovej závit čidla a zakomponoval jsem to do filtru (víka) tlak je tam jak ,,sfiňa,, takže jsem musel použít nej závitotěs.
Pokud nechceš dávat do palubky budíky...šel bych cestou 2din rádia nebo obd a tam přenést signál z čidla.