Stránka 1 z 4
Posilovač řízení
Napsal: 06.03.2006 15:40
od Ferino
Mám krátce Fokuse a zdá se mi dost tuhé řízení. U Favorita bez posilovače jak se rozjedu, tak jde volant velmi lehce ovládat v podstatě na to stačí jeden prst. U fokusu musím vynaložit mnohem více síly, jde to za jízdy relativně těžce. Na parkovišti mi to funguje vcelku dobře, i když by možná mohlo i více (krátce jsem jezdil s Astrou a tam to šlo mnohem lehčeji). Je to tak u Fokuse normální nebo je nějaká závada na posilovači? Né teda, že bych se nějak moc nadřel, ale střídám teď fávo a fíka (podle počasí) a je to fakt dost poznat ten rozdíl.
Napsal: 06.03.2006 15:43
od Ferino
ještě dodatek, je to kombi 1,6 2002
Re: Posilovač řízení
Napsal: 06.03.2006 16:24
od swm
Ferino píše:Je to tak u Fokuse normální nebo je nějaká závada na posilovači? Né teda, že bych se nějak moc nadřel, ale střídám teď fávo a fíka (podle počasí) a je to fakt dost poznat ten rozdíl.
Imho to jde uplne stejne jako v Octavii, Meganu, Fabii. Naposledy, kdyz jsem jel ve Felicii, tak jsem prvni pravouhlou zatacku malem nevybral a z parkoviste jsem prisel zpoceny, bud rad, ze mas takoveho Favorita

Napsal: 06.03.2006 17:37
od hide
No mam taky kombi 2002 1.6 a da se rict, ze posilovac je akorat. Mame jeste SEATA a tam jde jeste hur. Focus to ma tak akorat. Musis citit, ze drzis volant v ruce. Na parkovisti tocim volantem jednou rukou. Zkus to nekde bez posilovace.

Napsal: 06.03.2006 20:11
od Ahmed
V recenzich pisou, ze Focus ma trosku tuzsi ten posilovac, podle me je akorat. Kdyz to jde moc lehce, tak to taky neni moc dobre.
Napsal: 07.03.2006 20:47
od Gegon66
Měl jsem taky Favorita než jsem koupil Focuse ale nevím jak funguje ten posilovač tobě ale Favorit to byla dřina

U Fokuse jednou rukou bez namahy. Nevím jestli to je tak i u Fordu ale bratranec dělá technika u Skodovky a posilovac si můžeš něchat nastavit podle tuhosti. U škodarny tři, pro invalidy , normalní jak se prodvají, a tužší pro RS.
Napsal: 16.03.2006 13:03
od Ferino
díky, takže to asi tak má být, no já si teď ve fávu připadám jako v nějaké umělohmotné hračce, ale až bude po sněhu, tak fík dostane přednost, snad to nebude až v červnu

Napsal: 29.03.2006 21:25
od chudas
Caute, minulre som mal vcypnute radio, a jazdil som cely den. Po cca, 30 min jazdy, ked som uz isiel prakovat, som pocul po potoceni volantom do stran taky zvuk, ani nie sicavy, ale nieco v tom, vonku pocut nic nebolo. Tak neviem , ci sa mi len zdalo, alebo to tak ma byt.
Napsal: 14.05.2006 12:27
od Jasio
Zjistil jsem únik oleje v místě chladiče posilovače řízení. Myslite, že stačí trubku zaletovat, nebo mám s tím zajet do autorizovaného servisu? Tam mi nejspiš celý chladič vymění za pěknou pálku...

Napsal: 16.05.2006 19:17
od Jasio
Tak jsem se rozhodl, že ho nechám celý vyměnit za origoš. Chladič prý stojí necelé 2 litry i s DPH a to není zas tak strašné.

Napsal: 19.05.2006 12:38
od Frost
Co se týče tužšího řízení tak jsem teď získal takovou zkušenost, že po výměně tlumiču Origo za Eibach je otáčení mnohem lehčí. Když jsem zkoumal v jakém stavu jsou ložiska předních tlumičů tak jsem zjistil, že s nimi jde pouhou rukou otáčem mnohem hůř něž s těmi novýmy. Měli najeto asi 70tkm (ale bývalý majitel dával autu zabrat). Teď s novými ložisky to jde z lehounka.
Napsal: 24.07.2006 08:34
od ihrdlick
Tak zkuste žigula. Stačí pár kiláků a nemusíte chodit do posilovny

Napsal: 24.07.2006 08:44
od hide
Jo jo. Žigul. Toho se měl. Dělal jsem v něm pěknou ostudu.

Napsal: 24.07.2006 13:57
od Jasio
Žigulem? Já jezdil Moskvičem a na palubě mi už chyběl jen lodní denník.

Napsal: 01.08.2006 22:01
od veba
Mam takovy dotaz.Nevite kolik stoji oprava cerpedla posilovace rizeni?Dneska jsem zjistil ze mi z nej trosicku unika olej
