Oprava vstriku a cerpadla - servis keca, nebo?
Napsal: 24.10.2017 10:26
Ahoj vsem,
resim zapeklity problem.
Mam auto, Ford Mondeo MK3 2006, 2.2 TDCi, na kterem bylo ve 145k km repasovano cerpadlo (u Delphi servisu v Praze, nebo kde to delaji origo), postupne pak meneny rozvody, tlumice, dvouhmota, atd., vicemene kolem klasickeho najezdu to odchazelo, viz moje galerie. Vse samozrejme original Ford dily. Pri kazem prezuti vyvazeni kol a srovnani geometrie.
Auto ma ted kolem 220k, posledni dva roky byl najezd jen kolem 10k km a spise po Rakousku nez v CR, vyjeli jsme s nim 1-2x mesicne. Celou dobu jsem tankoval EuroOil bez bioslozky, aditivoval to po kazdem natankovani Miller's Oils Diesel Power Max aditivem, pravidelne menil Fordacky olej, originalni filtry, proste auto melo tu nejlepsi moznou peci. Nestalo se mi jedinkrat, zeby mi cukalo, nebo melo divny chovani.
Auto slo do sveta, jelikoz pri najezdu 10k rocne nas stalo vic na garazi a povinnem ruceni, nez ho nemit a jednou za cas si pucit auto z pucovny. Podotykam slo za velmi vyhodnou cenu, pac se nemenily vstriky a pri tomto najezdu je to jen otazka casu, kdy odejdou. Nechal jsem to auto o 30k levneji prave kvuli tomu, ze kdyby se nahodou ozvaly, tak at to ma ten novy majitel kdyztak v rezerve. Je to znamy, tak nejaka lepsi cena nebyla problem.
Novy majitel s nim jezdil 3 mesice, najezdil neco kolem 5k km, vse bylo v poradku, protahl to i na dalnici, proste pohoda. Ale tankoval tam beznou naftu, vetsinou tu nejlevnejsi po trasach co jezdil a kde maji vytoc. Jestli to aditivoval, nevim, ale ukazoval mi pixli VIFu. Jo a jezdi hlavne kratsi trasy.
Ted, jak zacaly nizke teploty, tak po nastartovani trochu plavaly otacky, chvili vzdy trvalo nez se srovnaly. Ale nezdalo se mu to, tak to dal do servisu, nekam k znamemu ve vesnici. Odpoved ze servisu - vstriky K.O., prej nevstrikuji ale tecou, a cerpadlo prej taky K.O. (podotykam bylo po repasu, viz vyse). Duvod - auto stalo moc dlouho v garazi (podotykam jezdili jsme 1-2x mesicne, dlouhe trasy pres 250km na jeden zatah, nekdy i delsi). Kdyz jsem to mel na diagnostice, tak zadny problem jsme nezaznamenali. Ale samozrejme servisy maji asi lepsi diagnostiku, nez muj ForDiag kabel.
Co si o tom myslite?
Ja z toho mam pocit, ze se ho servisak snazi natahnout. A je mi to lidsky neprijemny, protoze pri takove peci to auto melo jezdit jak hodinky. Je mi hlavne divny, ze nam se nic takoveho s autem nedelo, proste jezdilo hezky, tak jsme ho v dobre vire poslali dal. Kdybych vedel, ze je na vyhoz, tak ho pustim nekde z utesu...
Predem diky za jakekoliv nazory nebo postrehy, uvitam jakoukoliv zkusenost nebo reakci.
resim zapeklity problem.
Mam auto, Ford Mondeo MK3 2006, 2.2 TDCi, na kterem bylo ve 145k km repasovano cerpadlo (u Delphi servisu v Praze, nebo kde to delaji origo), postupne pak meneny rozvody, tlumice, dvouhmota, atd., vicemene kolem klasickeho najezdu to odchazelo, viz moje galerie. Vse samozrejme original Ford dily. Pri kazem prezuti vyvazeni kol a srovnani geometrie.
Auto ma ted kolem 220k, posledni dva roky byl najezd jen kolem 10k km a spise po Rakousku nez v CR, vyjeli jsme s nim 1-2x mesicne. Celou dobu jsem tankoval EuroOil bez bioslozky, aditivoval to po kazdem natankovani Miller's Oils Diesel Power Max aditivem, pravidelne menil Fordacky olej, originalni filtry, proste auto melo tu nejlepsi moznou peci. Nestalo se mi jedinkrat, zeby mi cukalo, nebo melo divny chovani.
Auto slo do sveta, jelikoz pri najezdu 10k rocne nas stalo vic na garazi a povinnem ruceni, nez ho nemit a jednou za cas si pucit auto z pucovny. Podotykam slo za velmi vyhodnou cenu, pac se nemenily vstriky a pri tomto najezdu je to jen otazka casu, kdy odejdou. Nechal jsem to auto o 30k levneji prave kvuli tomu, ze kdyby se nahodou ozvaly, tak at to ma ten novy majitel kdyztak v rezerve. Je to znamy, tak nejaka lepsi cena nebyla problem.
Novy majitel s nim jezdil 3 mesice, najezdil neco kolem 5k km, vse bylo v poradku, protahl to i na dalnici, proste pohoda. Ale tankoval tam beznou naftu, vetsinou tu nejlevnejsi po trasach co jezdil a kde maji vytoc. Jestli to aditivoval, nevim, ale ukazoval mi pixli VIFu. Jo a jezdi hlavne kratsi trasy.
Ted, jak zacaly nizke teploty, tak po nastartovani trochu plavaly otacky, chvili vzdy trvalo nez se srovnaly. Ale nezdalo se mu to, tak to dal do servisu, nekam k znamemu ve vesnici. Odpoved ze servisu - vstriky K.O., prej nevstrikuji ale tecou, a cerpadlo prej taky K.O. (podotykam bylo po repasu, viz vyse). Duvod - auto stalo moc dlouho v garazi (podotykam jezdili jsme 1-2x mesicne, dlouhe trasy pres 250km na jeden zatah, nekdy i delsi). Kdyz jsem to mel na diagnostice, tak zadny problem jsme nezaznamenali. Ale samozrejme servisy maji asi lepsi diagnostiku, nez muj ForDiag kabel.
Co si o tom myslite?
Ja z toho mam pocit, ze se ho servisak snazi natahnout. A je mi to lidsky neprijemny, protoze pri takove peci to auto melo jezdit jak hodinky. Je mi hlavne divny, ze nam se nic takoveho s autem nedelo, proste jezdilo hezky, tak jsme ho v dobre vire poslali dal. Kdybych vedel, ze je na vyhoz, tak ho pustim nekde z utesu...
Predem diky za jakekoliv nazory nebo postrehy, uvitam jakoukoliv zkusenost nebo reakci.