Stránka 1 z 1
					
				Moze za to vymena rozvodov a oleja?
				Napsal: 26.06.2007 18:26
				od marek78
				Pani, doteraz mi motor startoval ako hodinky (FF 1.6, r.2003, cez 160tis km)
hned po otoceni klucika boli otacky ako maju byt (cca.750).
Dal som si vymenit rozvody, olej (origo ford), sviecky, filtre a odvtedy ked nastartujem motor otacky vyletia skoro az k 2tis, postupne klesu za dve sec. na 1500 a az kym sa nezohreje (5min) volnobezne otacky su okolo 1000.
Moc sa v autach este nevyznam, znami vravia ze je to normalne, ze je to sitic, ale predtym mi to nerobilo  

 
			
					
				Re: Moze za to vymena rozvodov a oleja?
				Napsal: 26.06.2007 18:28
				od Realife
				572
			 
			
					
				
				Napsal: 26.06.2007 18:35
				od marek78
				tak cim by to teda mohlo byt?
			 
			
					
				Re: Moze za to vymena rozvodov a oleja?
				Napsal: 26.06.2007 18:35
				od TripleJay
				Realife píše:marek78 píše:Pani, doteraz mi motor startoval ako hodinky (FF 1.6, r.2003, cez 160tis km)
hned po otoceni klucika boli otacky ako maju byt (cca.750).
Dal som si vymenit rozvody, olej (origo ford), sviecky, filtre a odvtedy ked nastartujem motor otacky vyletia skoro az k 2tis, postupne klesu za dve sec. na 1500 a az kym sa nezohreje (5min) volnobezne otacky su okolo 1000.
Moc sa v autach este nevyznam, znami vravia ze je to normalne, ze je to sitic, ale predtym mi to nerobilo  

 
sytic to urcine neni
 
Co ty vies, mozno je "prechlastany"  
 
   
   
   
 
Ale vazne, nieco podobne robilo aj kamosovi, chyba bola v nejakom cidle alebo v lambda sonde, uz si nepamatam a on zdrhol do UK  

 
			
					
				Re: Moze za to vymena rozvodov a oleja?
				Napsal: 26.06.2007 18:42
				od Realife
				5724
			 
			
					
				
				Napsal: 26.06.2007 18:52
				od martinsk
				Niekde sa to tu už písalo ( zdá sa mi, že FOKI) môže to bzť aj filtrami. Sú jemnejšie a horšie nasávajú.
			 
			
					
				
				Napsal: 26.06.2007 20:11
				od marek78
				Je to teda nejaka zavazna chyba, ktoru treba urgentne riesit, ci sa s tym da zit a nic sa stym nekazi ine? Vravim, po tom zahriati cca. 5min jazdy su volnobezne otacky ako maju byt.
			 
			
					
				
				Napsal: 26.06.2007 21:08
				od Realife
				572
			 
			
					
				
				Napsal: 26.06.2007 22:01
				od pelen
				to marek78:
Meli by ti odpovedet majitele stejnych motoru. Novy filtr, i kdyz je treba jemnejsi, tak je uplne cisty a mel by propoustet vice vzduchu nez stary spinavy.
			 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2007 18:48
				od marek78
				no zrejme asi nik s 1.6kou nemal taky problem....
			 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2007 19:15
				od pelen
				marek78 píše:no zrejme asi nik s 1.6kou nemal taky problem....
Nebo ten tvuj pripevek jeste necetli.
 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2007 23:20
				od canndale
				jj ja mam tiez podobne spravanie sa motora, po nastartovani su otacky na cca 1600, po 2 sec klesnu na 1100 a potom po zahriati motoru klesne volnobeh na nieco tesne pod 800 a tam sa drzia potom stale.. myslel som si ze je to koli chladnemu motoru a nejak to zatial neriesim .... sladka nevedomost   

, mam to tak odkedy smo fofika kupil.. 
len tak BTW: predosly majitel tesne pred predajom menil rozvody a sviecky vo FORD servise ale zial neviem ako sa to chovalo predtym
 
			
					
				
				Napsal: 28.06.2007 06:29
				od zirafak
				Ja si myslim,ze to nebude nic neobvykle,ze otacky vyletia hore a ako sa motor zohrieva postupne klesaju,aj ked tych 2000 sa mi zda trosku vela.Precistit volnobezny ventil by mohlo pomoct.
V pondelok som bol u Fokiho na servise.Rodicia maju motor 1,4 a nejako spatne startoval a volnobeh bol taky nejaky rozkolisany.Po precisteni ventilu startuje na 1 krat a aj volnobeh je podstatne kludnejsi.
			 
			
					
				
				Napsal: 28.06.2007 08:17
				od Skubi
				pelen píše:marek78 píše:no zrejme asi nik s 1.6kou nemal taky problem....
Nebo ten tvuj pripevek jeste necetli.
 
zatím tento problém na svém Berťovi nepozoruji 
