2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27.06.2014 17:09
2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
Ahoj, měl jsem problém, že auto netahlo, cukalo, motor měl zvuk jak vysavač. Byl ucpaný dpf filtr. Koupil jsem nový a od té doby auto chvíli jede dobře, ale dřív, nebo později (20-200km) skočí do nouzového režimu. (kontrolka motoru svítí).
Údajně asi nedochází k regeneraci filtru a proto se to stane. Nemáte někdo nějakou podobnou zkušenost? Díky
Údajně asi nedochází k regeneraci filtru a proto se to stane. Nemáte někdo nějakou podobnou zkušenost? Díky
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
Hadice od DPF k cidlu diferencniho tlaku jsi vymenil taky? Pokud ne, zkontrolovat stav. Byvaji zpuchrele.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27.06.2014 17:09
Re: 2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
Jojo ty jsou nové.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27.06.2014 17:09
Re: 2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
EDIT: Dnes jsem jel asi 80km, včetně dálnice a celkem vpohodě, pak to zas z ničeho nic přestalo úplně táhnout, jako bych jel bez turba. Kontrolka motoru svítí pořád.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: 2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
Vyčíst chyby z jednotky by asi napovědělo....
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: 2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
Resetoval si naucene hodnoty DPF?
(vie RJ ze ma novy DPF a po resete sa ma spustit staticka regeneracia.)
(vie RJ ze ma novy DPF a po resete sa ma spustit staticka regeneracia.)
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27.06.2014 17:09
Re: 2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
Jojo, restartované to je.
Na diag. to stále píše chybu s fap.
Na diag. to stále píše chybu s fap.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
Co je zac ten novy DPF?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27.06.2014 17:09
Re: 2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
Konkrétně nevím, ale druhovýroba za 10t, ale prej žádnej vyloženě shit, snad německyho něco myslim.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi - nový dpf filtr, nouzový rezim
Zjisti presny kod chyby, ktery to pise. Kdyz ocistis koncovku vyfuku z vnitrni strany, objevi se tam po par jizdach znovu vrstva sazi?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host