Ahoj, prosím o radu, resp. o posouzení situace.
Ford Focusu, 1.6 16 V, combi, 1999 - výměna spojky (sada LUK) - výsledek = spojka nevystavuje.
Další krok - opětovné rozebrání a stočení/soustružení setrvačníku (jednohmotový).
V tuto chvíli je spojka před znovusložením, tedy výsledek zatím neznámý. Informaci o stáčení setrvačníku jsem se dozvěděl od mechanika, až bylo uděláno...tak jsem teď zaskočený a nevím co čekat.
Je tento postup (stáčení) ok? Popř. jak moc lze stav setrvačníku posoudit před složením? Jaká další příčina by to nevypínání nové spojky mohla způsobovat?
Díky.
spojka po výměně nevypíná
- marcelV
- Nováček
spojka po výměně nevypíná
Ford Focus 1.6 16 V, combi, 1999
- Jaroslavv
- Nováček
- miki21
- Test driver
Re: spojka po výměně nevypíná
Něco se špatně poskládalo, použil se nesprávný díl, spojka nebyla správně odvzdušněná. nic jiného mně nenapadá. Stočení setrvačníku se standarně nedělá, ale pokud se líznul o chlup, tak to nebude mít žádný vliv. na nevypínání už vůbec ne.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- petulak
- Test driver
u FF nelze.Jaroslavv píše:Neměl by se seřídit spojkový válec?

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Jaroslavv
- Nováček
- marcelV
- Nováček
Tak aktuální info je, že spojka je znovu poskládaná a už to funguje. Setrvačník měl dle mechanika na povrchu "hrby", kotouč spojky správně nedoléhal a proto nevypínala. Nikde jinde prý problém nebyl, odvzdušnění bylo ok.
Já jsem právě také nikde nenašel informaci ohledně souvislosti setrvačníku (jednohmotového) a vypínání spojky...ale nemám s tím žádnou zkušenost. Znovu rozebírání mě ale nepotěšilo.
Nicméně auto už má najeto k 300 tis km, a výměnu spojky před cca 120 tis km. Ale tehdy nevím co vše se měnilo, jestli i ložisko apod.