
1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
- bobanHTP
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 21.02.2014 12:10
- Bydliště: Třinecko
1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Zdar chlapi, řeším dilema, budu asi kupovat auto na firmu, rozhoduji se mezi více značkami (nová Astra, Peugeot 308, VW Golf, Ford Focus atd..), nejvíce mi sedí Focus
Nejde mi o spotřebu a výkon, ale spolehlivost a kultivovanost (jezdím hodně). Co je lepší, klasická 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost ?

- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Tak motor bez turba bude IMHO vždycky spolehlivější. Co tam není, to se nemůže porouchat. A čtyřválec má obvykle kultivovanější chod než tříválec.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- LR81
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.04.2014 18:09
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
No jo, ale tříválec zase líp pojede. Já bych si vybral tříválec 

- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6858
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Ten 3-hrnek je zrovna podarenej, neli nejlepsi motor v teto kategorii. Ja jsem pro 3-hrnek. 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
A myslis, ze euro normami udusena 1.6ka s nizkym kroutakem i vykonem na tom bude lepe? 

- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6858
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Precti si zkusenosti tu na foru a 125 koni je ti malo?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 659
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
To že hodně jezdíš nic neříká o tom jak jezdíš, zda najezdíš tisíce km po dálnicích nebo neustále poskakuješ po městě, pokud ty dálnice tak já osobně bych bral ecoboost, určitě to bude při dálničních rychlostech méně točit a bude to tišší, pohodlnější a asi to i míň bude žrát, atmo 1.6 bych bral spíš na cukačky po městě kde tomu nevadí že to každý 3 km chcípáš. Jinak ty motory nejdou moc srovnávat, každej má úplně jinej průběh výkonu a momentu, atmo pojede jen v otáčkách, turbo má vyrovnaný výkon v nějakém rozmezí a nemá smysl to moc vytáčet nad něj. A samozřejmě atmosféra bude z principu spolehlivější, přesně dle hesla kde nic není tam se nemá co podělat.
Naposledy upravil(a) finsa dne 19.04.2016 12:27, celkem upraveno 2 x.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Rozhodne Ecoboost... Ta 1.6ka je silene zastaralej motor, kterej je utlumenej eko normama a je fakt k nicemu 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- Meldo
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 03.04.2008 22:39
- Bydliště: HC - TT (Sk)
Re:
trepal som sa tak na dovolenku cca 800km a uplna pohodicka.. 4 osoby, plny kufor (hatchback) klima pustena no problemo. ani spotreba nebola moc vysoka nic sa neprehrievalo pohoda a tu uzivatelia maju tento jednoliter prevazne v kombi cize este viac nalozeny a nikto si este nestazoval ze by to neslo.FLA píše:ecoboost max pre manzelku do mesta, neviem si predstavit sa trepat na dovolenku a trapit nalozene auto s klimou + trojvalec
Ford Focus III FL 1.0 ecoboost 125k Titanium Deep Impact Blue STline packet
Rodinny Ford Focus I FL1.8 TDCI 74 kW r.v. 2004 Hatchback Viva
Rodinny Ford Focus I FL1.8 TDCI 74 kW r.v. 2004 Hatchback Viva
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Jsou dvě verze 1.0 EB, jedna má 100 koní (a 5-kvalt), druhá 125 (a 6-kvalt). 1.6 ti-vct má 105 koní, papírově stejné zrychlení jako slabší 1.0 EB.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
ta 1.6 má jedinou výhodu že nemá přímé vstřikování, jinak bych se nedivil kdyby ten litr byl spolehlivější, Rasťo Chvála měl hezké video na téma konstrukce tříválců
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů