Stránka 1 z 1
1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 04.07.2015 17:16
od Maser
Zdravim,vim ze tady je tech temat mraky po startu auto huli bile jako avie a netahne na 99%turbo ale co me zarazilo ze ten motor bezi cca pul minuty az minutu a pak samovolne chcipne.Je mozna spojitost s tim turbem nebo kde by chyba mela byt?Dekuji za reakce..
Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 04.07.2015 22:02
od vitut
Takhle tezko hadat, ale pokud je to chcipani caste, napojil bych diagnostiku a nechal cist ziva data z cidel. Nekde se neco musi objevit, kvuli cemu to jednotka odstavi. Jaky je to mesic a rok vyroby?
Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 04.07.2015 23:01
od foki
neblika pak zhaveni ?
Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 05.07.2015 09:35
od Maser
žhavení nebliká do provozu 5/2004
Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 05.07.2015 12:49
od Maser
Jinak vzdycky par sekund predtim nez to chcipne tak to zacne jit nepravidelne a vypada to jak kdyz se pridusuje nebo nevim..

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 07.11.2015 14:40
od Tomas193
jak jsi s tímto problémem dopad.Co to bylo?Mám 7/2004 a začalo mi dělat to samé.Nastartuji chvilku běží normalně pak chcípne zas nastartuji a po asi 30sek jak když přepne v motoru začne nepravidelný chod ,cvrlikani v motoru a husty kouř z výfuku
Focus 1,8 TDCi nejede
Napsal: 07.03.2016 18:01
od Koldan
Ahoj, asi se podopbné dotazy tady opakují, ale nejsem technik, tak se v tom nevyznám, tak si dovolím založit vlastní:
Máme Focus 1,8 TDCi, 2001, údajně 180 000 km. Manželka sním jezdí už šest roků po městě, s nájezdem cca 5000 km/rok. (chybný nákup diesla místo benzínu je jiná story:o) No a teď v poslední době začaly problémy. Při jízdě jí nejdříve začal zhasínat, musela ho držet v otáčkách, když přijela na křižovatku, zhasnul úplně. Druhý den už šel nastartovat jen přes káble a otáčky pořád padaly. Dva dny na to jsem ho zkusil projet a vše bylo v pořádku, otáčky držel, nic se nedělo. Jezdila s ním další dva dny bez problémů a pak jí to zhaslo na křižovatce a musela být odtažena. V servise (neautorizovaný, ale celkem v regionu známý a vytížený, se slušným zázemím) řekli, že to budou asi vstřiky, protože po té co se povedlo to nakopnout, to jelo na tři válce, nebo aspoň dle zvuku motoru se jim to tak jevilo. Pak to napichli na nějakou diagnostiku a hlásilo to závadu na čerpadle vstřiků. Já jsem ještě zkoušel laicky hádat, jestli nemůže být zanešený palivový filtr, byl měněný už asi hodně dávno, možná před těma 6 lety a navíc manželka brala naftu nejlevnější v regionu, UNICORN, ale to prej asi ne. Kamarád mi tvrdil, že je to určitě EGR ventil, ale to mi tvrdili v servise, že už ho zaslepili. Zkoušeli tam dávat i nějakou přísadu do nafty, ale výsledek je jen ten, že auto nejede, při startování nebo naskočení motoru z toho jde černý dým. Servis zatím radí čekat na jiný motor, z kterého by se vzalo čerpadlo, protože vzhledem ke stáří vozu to nemá smysl kupovat nové. Napadá vás něco co by s tím mohlo být?
Napsal: 07.03.2016 18:45
od djdekl
2011 ? Nebo 2001 ? Sest let nemenit palivak je slusna demence. Olej jste menili nekdy ?
Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 08.03.2016 14:32
od Koldan
je to 2001, olej byl měněn po 10 000, plus další standartní údržba, ale je fakt, že tím filtrem si jistej nejsem
Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 04.04.2016 22:21
od Koldan
hm, tak jsem dopadl blbě. Prej je to čerpadlo, které odchází a pouští piliny do vstřiků, které se přicpávají a pak snad plynují, či co. Oprava dle mechanika v hodnotě auta 20-30 litrů

Kdyby měl člověk záruku, že to dá a auto bude cajk, tak bych snad do toho i šel, ale mám obavu, že se vysype zas něco a bude to propast na peníze.Tak nevím, má smysl to prodávat vůbec na díly? Napadá vás co s tím? JAk to funguje na vrakovištích, dají mi za to vůbec něco, nebo naopak ještě budu platit já? Kurňa před šesti lety koupené za stovku, za tu dobu najeto tak 30 000 km a auto je na odpis
Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 04.04.2016 23:13
od mobil-man
No kombinace nic moc: TDCi, 5 tkm/rok a tankování v JZD
Podle mě se peníze investované do opravy už nikdy nevrátí, naopak u 15 let starého auta lze čekat další problémy.
Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 05.04.2016 15:12
od EL
Pokud je auto ve slušném stavu, sehnat repasované čerpadlo, vyčistit palivovou soustavu, dát nový palivový filtr Delphi HDF 924 a jezdit na naftu bez řepky Optimal Diesel od Eurooil a přidávat aditivum VIF.
Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 05.04.2016 21:32
od mobil-man
A ty přicpané vstřiky lze vyčistit, nebo také repasovat?
Totiž zmíněná cena 20-30 tis. Kč mi přijde poměrně vysoká na repas...
Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!
Napsal: 06.04.2016 17:47
od EL
Vstřiky lze i vyčistit, záleží na stavu.
Repase čerpadel a vstřiků:
http://www.dieselsystems.cz/