Příspěvek
od TomBaa » 09.03.2021 23:39
Taky se přidávám do skupiny drnčící palubovka. Lépe řečeno něco uvnitř palubky. Jakoby byl povolenej nějakej plast nebo kov a rezonoval při určitých otáčkách, hlavně když je motor namáhanej v nižších otáčkách (kolem 1500-1800) ale taky při brzdění motorem když jedu po nekvalitní silnici.
Jak píšete 1000 a jedna věc. Nejvíc to slyším, když se skloním ke středovému panelu, jakoby za centrálním displejem, ale za jízdy se to hodně blbě pozoruje, když řídím.
Že by to bylo až z motorovýho prostoru nebo od spojky se mi nechce věřit, ale fakt nevím....
boha tohle mi focus mk.1, 22 letý nedělá...Mk.3 interiér rozhodně za mě minus...
Nemá někdo postřeh....
No a pustiti rádio pomůže, ale pořád to člověka s*re, že to není co by chtěl..
Focus mk 3 1,6 Ti_vct ; 2011 ; black
Focus mk 2 1,6 Zetec ; 2009; Black
Focus mk 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
byl Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black