Prubeh teplotniho cidla motoru
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Prubeh teplotniho cidla motoru
nemate nekdo graf prubehu odporu cidla na teplote? dik predem
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
ECU si meni napeti/proud tekouci do toho cidla (kdykoliv "se ji zlibi")vitr73 píše:Předmět: Diagnostika USB Ford scanner F-super
A jak by menila jednotka rozsah cidla motoru kdyz je to jen 2 dratovej termistor kterej ma skoro linearni prubeh? dik za info-moc mne to pomuze s jednou ojebavkou na jednu jejich ekokatarsrofu...Tomin123 píše:vitr73: ad odpor (nechce to dat spis do jineho vlakna ?)
Zkusim pohledat graf prubehu. Focus ma ale prepinani dvou rozsahu na jednom cidle, vis o tom ?
(ale fakt zaloz separe vlakno, muze to byt na dyl)
Viz. napr.
prubeh:
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... B8QMygBMAE
clanek: http://www-searchautoparts-com.stg-web- ... cht-sensor
Nejake hodnoty jsou tu, ale nemusi to byt nutne stejne na vsech Fordech !
http://www.useasydocs.com/theory/ntc.htm
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
Jeste jeden prubeh:


Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
tak dik moc
...
koukam na ty grafy a zmnenu napeti(zrejmne pro presnejsi mereni) to meni az na vic nez 80 stupnich...takze tam vrazim prez rele odpor natvrdo a bude to...na co porad jezdit dlouho na sitic? ...prepinani cidla/pevneho odporu vyresim asi casovym modulem co jde koupit za 130 korun a pridam termistor pro urceni casu vzhledem k venkovni teplote(pokud bude venku vic nez +- 25 stupnu tak hned aby to hlasilo ze je motor na provozni teplote...pri 10-15 stupnu by mnel cas prepnuti stacit tak 2 minuty a pod nulou to pojede bez prepinani primo na orygo cidlo na motoru...ale to ukazou az pokusy pri provozu....
a v podstate to ze si řj prepina napeti mne nemusi nijak vzrusovat protoze to cidlo je jen termistor a ten ma pri urcite teplote porad stejny odpor....
..to je taky napad od tech vynalezcu ve fordu- kvuli nejakemu rychlejsimu ohrati katu pouzivat sitic az do +- 60 stupnu na motoru...jak rychle se mne kat(provrtanej) ohreje mne ale vubec nezajima a zajima mne jen to ze benzin platim ja a nikdo mne na tu jejich ekokatastrofu neprida ani kacku

koukam na ty grafy a zmnenu napeti(zrejmne pro presnejsi mereni) to meni az na vic nez 80 stupnich...takze tam vrazim prez rele odpor natvrdo a bude to...na co porad jezdit dlouho na sitic? ...prepinani cidla/pevneho odporu vyresim asi casovym modulem co jde koupit za 130 korun a pridam termistor pro urceni casu vzhledem k venkovni teplote(pokud bude venku vic nez +- 25 stupnu tak hned aby to hlasilo ze je motor na provozni teplote...pri 10-15 stupnu by mnel cas prepnuti stacit tak 2 minuty a pod nulou to pojede bez prepinani primo na orygo cidlo na motoru...ale to ukazou az pokusy pri provozu....
a v podstate to ze si řj prepina napeti mne nemusi nijak vzrusovat protoze to cidlo je jen termistor a ten ma pri urcite teplote porad stejny odpor....
..to je taky napad od tech vynalezcu ve fordu- kvuli nejakemu rychlejsimu ohrati katu pouzivat sitic az do +- 60 stupnu na motoru...jak rychle se mne kat(provrtanej) ohreje mne ale vubec nezajima a zajima mne jen to ze benzin platim ja a nikdo mne na tu jejich ekokatastrofu neprida ani kacku

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
a jeste jedna zahade...ty grafy co jsi sem postnul ale asi nejsou na cidlo pro focuse ze ne? ...ja jen ze ve vsech katalogach nahradnich dilu pisou u cidla na ff 1.8 benzin ze na 100 stupnich ma odpor 55 ohmu...tak cemu verit?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
Ne, nejsou pro Focuse. Jsou pro nejake Fordy, ale spis starsiho roku (Mustang, Victoria apod.)
S tim prepinanim - musis tedy jen dat bacha aby si neposunul "teplotu" tim udelatkem
tak ze po prepnuti rozsahu si bude ECU myslet ze je motor teplejsi nez je normal.
Pak by zacla zas chladit motor bohatou smesi a to asi u Tebe neni zadouci
Navic tim udelatkem zasahnes do chvile kdy ecu zacina adaptovat a to taky nemusi byt uplne idealni.
Pak taky nejsem presvedceny o tom ze by ten "sytic" byl tak vyznamny. Ono ty eko-ptakoviny jsou vsechny zamerene na to aby motor presel co nejdrive do closed loop a tedy do lambda cca = 1.00. Je tam jeste nejaky cas jen nejaky lehky "bias" (posun, nebo jak to rict) v prubehu regulace bohatosti, ale porad to uz kmita kolem 1.00.
Tedy, myslim si ze prinos/uspora bude skoro 0.0.
Dobre emise muzes dosahnout jen a pouze u lambda 1.00, ne s bohatou smesi.
Kvuli ohrevu katu se spis dela maly predstih (horeni ve vyfuku). To nema takovy vliv na emise
a zaroven to prohreji driv.
Na diag. bys mel videt prubeh LAMBSE nebo STFT po startu. Nasnimej si cely prubeh a pak mrkni co se deje po prechodu do closed loop. Na youtube najdes nejaka videa ohrevu Durateca ve Fordiagu - dost poucne koukani. (sleduj ten predstih, cas do closed loop a nastup cyklovani lambdy)
S tim prepinanim - musis tedy jen dat bacha aby si neposunul "teplotu" tim udelatkem
tak ze po prepnuti rozsahu si bude ECU myslet ze je motor teplejsi nez je normal.
Pak by zacla zas chladit motor bohatou smesi a to asi u Tebe neni zadouci

Navic tim udelatkem zasahnes do chvile kdy ecu zacina adaptovat a to taky nemusi byt uplne idealni.
Pak taky nejsem presvedceny o tom ze by ten "sytic" byl tak vyznamny. Ono ty eko-ptakoviny jsou vsechny zamerene na to aby motor presel co nejdrive do closed loop a tedy do lambda cca = 1.00. Je tam jeste nejaky cas jen nejaky lehky "bias" (posun, nebo jak to rict) v prubehu regulace bohatosti, ale porad to uz kmita kolem 1.00.
Tedy, myslim si ze prinos/uspora bude skoro 0.0.
Dobre emise muzes dosahnout jen a pouze u lambda 1.00, ne s bohatou smesi.
Kvuli ohrevu katu se spis dela maly predstih (horeni ve vyfuku). To nema takovy vliv na emise
a zaroven to prohreji driv.
Na diag. bys mel videt prubeh LAMBSE nebo STFT po startu. Nasnimej si cely prubeh a pak mrkni co se deje po prechodu do closed loop. Na youtube najdes nejaka videa ohrevu Durateca ve Fordiagu - dost poucne koukani. (sleduj ten predstih, cas do closed loop a nastup cyklovani lambdy)
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
mne vubec nejde o emise..ty jsou mi uplne fuk...jde mi o to ze na courani po meste kde behem hodiny se az 8x startuje a motor se nikdy nedostane na provozni teplotu(ale pri tom je teplej tak je sytic zbytecnej) a pri dalsim startu jde zase na sytic aby to po meste nejezdilo za 16 litru(na dalku v klidu se s tim da jed za 7 litru)...to by kamos na rozvazce pizzy prodelal majlant...tak to chci upravit(aspon se pokusit) ..aby to celej den neotravovalo se syticem a nechlastalo to jako nemeckej tank u stalingradu....o to mi jde ...to je jen pokus jestli s tim jde neco udelat...
jde mne v podstate o to ze sytic bude pouzit na prvni start a +- 5 minut behu motoru a pak aby se to vypnulo a sitic to nepouzivalo...sice by to slo vyresit prepinacem na palubce ale znam to ze sve zkusenosti ze pokud je po urcitem case potreba neco prepnout tak se na to urcite zapomene tak bych mu to chtel zautomatizovat(nejak)... no a kdyz to nepujde podle me predstavy tak to jednoduse vyhodit a vratit zapojeni tak jak bylo...
jde mne v podstate o to ze sytic bude pouzit na prvni start a +- 5 minut behu motoru a pak aby se to vypnulo a sitic to nepouzivalo...sice by to slo vyresit prepinacem na palubce ale znam to ze sve zkusenosti ze pokud je po urcitem case potreba neco prepnout tak se na to urcite zapomene tak bych mu to chtel zautomatizovat(nejak)... no a kdyz to nepujde podle me predstavy tak to jednoduse vyhodit a vratit zapojeni tak jak bylo...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
a myslim ze je uplne jedno ze si řj meni napeti na to cidlo...je to jen termistor kterej ma proste a jednoduse pri urcite teplote urcitej odpor...a je jedno kolik napeti tam je...proste pri 90 stupnich bude mit odpor 1.3 kiloohmu at tam bude 5 voltu nebo 50000 v ...je to jen termistor...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
Ak uz raz zohreje motor, tak dalsie starty by nemali ist na bohatu zmes. Predpokladam, ze za tych par minut pri odovzdavke pizze nevychladne o 15 stupnov.
Ked vidim, ako roznasaci jazdia na tych autach, tak ich spotreba nebude sposobena startmi. Bohata zmes bude skor kvoli castemu plynu na podlahe
Spotrebu asi viac zrazi uprava dorazu plynoveho pedalu 
Ked vidim, ako roznasaci jazdia na tych autach, tak ich spotreba nebude sposobena startmi. Bohata zmes bude skor kvoli castemu plynu na podlahe


- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
tak v tom pripade si musim sam udelat doraz na plyn
...kdyz mam den co celej projezdim po meste a je mnoho startu a po kazdem vypnuti motoru je tak pul hodky pauza tak to chlasta jako jeep cherokee po Praze...a to mam cidla v poradku -hledal bych to v nesmyslnem nastaveni programu..no nejjednodussi to bude vyzkouset...jen zmerit odpor na teplem motoru a jdu do pokusu to poladit...
treba nechapu jejich vynalez ze i na horkem motoru se prvnich asi 15 vterin oteviraji vstriky na volnobeh ne na standartnich +-5 ms ale az na 40ms...
..jak stale rikam-zlatej karburator...

treba nechapu jejich vynalez ze i na horkem motoru se prvnich asi 15 vterin oteviraji vstriky na volnobeh ne na standartnich +-5 ms ale az na 40ms...

..jak stale rikam-zlatej karburator...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
Za pol hodinu, hlavne v zime, to dost vychladne.
Pri roznaske pizze nebude auto stat 30 minut.
Pri roznaske pizze nebude auto stat 30 minut.
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
vitr73: asi si me vubec nepochopil.
Ja tvrdim, ze predcasnym "ohratim" (okecanim termistoru) dle meho nedosahnes velke uspory.
Vetsina obohaceni ktere se tam leje navic neni z duvodu eko (to by bylo z pohledu eko kontraproduktivni), ale z duvodu toho, ze dochazi ke zkapalnovani benzinu na studenych stenach/dilech ktere se musi kompenzovat aby byla smes stale u 1.00.
(
Ta kompenzace je zase ale jen docasna, napr. pri prechodu, ale pozdeji se ten benzin stejne zase odpari a zase spotrebuje = premeni se na uzitecny vykon, ten se neztrati. Tedy prinos odstraneni obohacovani bude jen v tom, ze vyrobis vice poskakujici masinu.
Doporucuji nastudovat X-tau: http://www.megamanual.com/ms2/xtau.htm
Druhy graf na te strance Ti ukazuje ze se jedna o "napraveni" obou prechodu tak ze se docili STOICH = lambda 1.00 = zadna bohata smes se nekona
)
A toto kdyz "odstranis" tim okecanim, pojede motor, hlavne v prechodech, v chude smesi. A to, jak znamo, maji studene motory moc radi a moc dobre se s nima pak jezdi a rozjizdi.
Odpor/termistor je porad stejny, pravda, "jen" se mu zmeni pracovni bod.
Musis nejak vychytat to abys to oblboval jen ve fazi "studeneho mereni". Po prepnuti na "teple mereni" by to pak kecalo nesmyslnou teplotu -> prestane ti to brzdit motorem, prestane to adaptovat apod. Casovy obvod, jak si psal, je jakys-takys reseni.

Ja tvrdim, ze predcasnym "ohratim" (okecanim termistoru) dle meho nedosahnes velke uspory.
Vetsina obohaceni ktere se tam leje navic neni z duvodu eko (to by bylo z pohledu eko kontraproduktivni), ale z duvodu toho, ze dochazi ke zkapalnovani benzinu na studenych stenach/dilech ktere se musi kompenzovat aby byla smes stale u 1.00.
(
Ta kompenzace je zase ale jen docasna, napr. pri prechodu, ale pozdeji se ten benzin stejne zase odpari a zase spotrebuje = premeni se na uzitecny vykon, ten se neztrati. Tedy prinos odstraneni obohacovani bude jen v tom, ze vyrobis vice poskakujici masinu.

Doporucuji nastudovat X-tau: http://www.megamanual.com/ms2/xtau.htm
Druhy graf na te strance Ti ukazuje ze se jedna o "napraveni" obou prechodu tak ze se docili STOICH = lambda 1.00 = zadna bohata smes se nekona
)
A toto kdyz "odstranis" tim okecanim, pojede motor, hlavne v prechodech, v chude smesi. A to, jak znamo, maji studene motory moc radi a moc dobre se s nima pak jezdi a rozjizdi.

Odpor/termistor je porad stejny, pravda, "jen" se mu zmeni pracovni bod.

Musis nejak vychytat to abys to oblboval jen ve fazi "studeneho mereni". Po prepnuti na "teple mereni" by to pak kecalo nesmyslnou teplotu -> prestane ti to brzdit motorem, prestane to adaptovat apod. Casovy obvod, jak si psal, je jakys-takys reseni.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
tak prvni pokus za mnou...nechal jsem to asi 2 minuty poohrat..pak jsem to zhasnul,odpojil cidlo a misto nej jsem tam zapojil vykonovej odpor asi 1.3 kilo...chytlo to bez problemu na prvni otoceni-akorad ze budik teploty ukazuje ze je to plne ohrate a chvilku to jede trosku skubave ale jed se s tim bez problemu da...takze by to mnelo fungovat...na diag to ukazuje ze je voda na 90 stupnich ale v mrazech to nejspis pouzit nepujde...kdyz je cidlo odpojeno tak rozsviti zavadu po startu ale teplota se nastavi jakoze je motor na 20 stupnich takze s nefunkcnim cidlem by to jelo porad na sytic
..s tim odporem misto cidla to motorem krasne brzdi...dokonce lip nez na cidlo v hlave...
i kdyz je to teple tak se to chova normalne(teplotu jsem meril laserovym teplomerem primo hlavu motoru)
..s tim odporem misto cidla to motorem krasne brzdi...dokonce lip nez na cidlo v hlave...
i kdyz je to teple tak se to chova normalne(teplotu jsem meril laserovym teplomerem primo hlavu motoru)
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
Jestli tam mas 90, tak ideal.
Jak to ale muze lepe brzdit motorem, to mi hlava nebere. Ono
rozdil mezi zavrenym vstrikem a zavrenym vstrikem neni az tak velky ze byl se dal poznat.
Jak to ale muze lepe brzdit motorem, to mi hlava nebere. Ono
rozdil mezi zavrenym vstrikem a zavrenym vstrikem neni az tak velky ze byl se dal poznat.

Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
..tak jsem mu tam narval pokusne prepinac a odpor tech 1.3 kilo....start uplne studeneho motoru na puvodni cidlo a asi po 2 minutach prepne na pevny odpor...za tyden nahlasim jak se mu to chova a v pripade spokojenosti to pak predelam na casovej spinac kde cas prepnuti bude upravovan primo z cidla v hlave...tzn uplne studene to prepne az po 3 minutach ..a pokud to nebude upne studene tak to bude na pevny odpor zapnute porad...a dal se uvidi ..
kamard uz vyrabi 2 tranzistorovej spinac rele kterej pri zhruba 36 kilech odporu snimace v hlave to prepne(to je odpor zhruba na 20 stupnich teploty hlavy) a bude li tam tahle nebo vetsi teplota tak to bude drzet prepnute na pevny odpor
kamard uz vyrabi 2 tranzistorovej spinac rele kterej pri zhruba 36 kilech odporu snimace v hlave to prepne(to je odpor zhruba na 20 stupnich teploty hlavy) a bude li tam tahle nebo vetsi teplota tak to bude drzet prepnute na pevny odpor
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů