Stránka 1 z 12
Klepání při nerovnostech
Napsal: 24.05.2007 07:10
od brunobanana
Ahoj Focusaci. Kdyz jedu pres nerovnosti pri nizsich rychlostech, pri vyjizdeni a auto se rozhoupe nebo jedu 40km/h a nize auto zacne jako tukat, klepat, pri klasicke rovne jizde a vyssi rychlosti je vse ok. Nebo jsem hluchej a neslysim..nevite co by to mohlo byt a kolik by stala oprava? Kdyz auto rozhojbam a rozkyvu do stran tak taky neco klepe, ale nedokazu to identifikovat, pokud stlacim rukama u kol smerem dolu tlumice ty nevydavaji zadny zvuk a jsou mekoulinke...jsem s toho blazen:o)))Poradte!!
Napsal: 24.05.2007 07:15
od Dany
Stačilo pohledat, pazvuků je tu až nad hlavu. Budou to pravděpodobně tyčky stabilizátoru, měl by ses vlést do 800,-

Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 24.05.2007 07:17
od PHECZ
Mohly by to být čepy nebo stabilizační tyčky, ale tyčky spíš vržou.
Pokud to tak bude, tak oprava není drahá.
Napsal: 24.05.2007 07:17
od PHECZ
Dany píše:Stačilo pohledat, pazvuků je tu až nad hlavu. Budou to pravděpodobně tyčky stabilizátoru, měl by ses vlést do 800,-

¨
Tak jo, byl jsi rychlejší

Napsal: 24.05.2007 07:21
od brunobanana
diky kluci za odpoved zajedu s tim do Forda ne myslite ze bych ty tycky mohl vymenit sam jaky je postup vymeny
Napsal: 24.05.2007 07:23
od Dany
To neva, jsme jako lékaři na poradě.
Akorát s tebou kolego nemůžu souhlasit, že "tyčky spíš vržou" tyčky klepou na nerovnostech. Myslím, že tam na nich není nic, co by mohlo vrzat, ne? Ten spodní kloub tyče trpí víc, když se vymlátí vložka kloubu, tak ten střed při nerovnostech klepe do vnitřních stěn kloubu. Řek jsem to dobře?

Napsal: 24.05.2007 07:24
od Dany
brunobanana píše:diky kluci za odpoved zajedu s tim do Forda ne myslite ze bych ty tycky mohl vymenit sam jaky je postup vymeny
Jestli se chceš vlést do 800 i s prací, tak do forda nejezdi

Oprava je banální a kvůli toho se nenech oškubat. Tam stojí 800 snad jen jedna tyčka.

a kdoví ne-li víc...
Zajeď někomu na dílnu, stejně potřebuješ tunel, nebo líp celé zdvihnout. Vše drží na dvou šroubech, které budou pravděpodobně zatuhlé.

Napsal: 24.05.2007 07:31
od Boban
Taky bych s tím nejezdil do fordu, pokud si trochu šikovný, tak si to vyměníš za zhruba 15min. sám, já to dělal před 14dni a v poho.cena 800 od fokiho

Napsal: 24.05.2007 07:36
od brunobanana
Boban píše:Taky bych s tím nejezdil do fordu, pokud si trochu šikovný, tak si to vyměníš za zhruba 15min. sám, já to dělal před 14dni a v poho.cena 800 od fokiho

Muzes napsat postup dyz nemas rampu ani zvedak na vsechny ctyri??
Napsal: 24.05.2007 07:39
od Dany
Napsal: 24.05.2007 07:47
od Boban
brunobanana píše:Boban píše:Taky bych s tím nejezdil do fordu, pokud si trochu šikovný, tak si to vyměníš za zhruba 15min. sám, já to dělal před 14dni a v poho.cena 800 od fokiho

Muzes napsat postup dyz nemas rampu ani zvedak na vsechny ctyri??
Myslím, že ti bude stačit obič hever jak to stačilo mě

jde o to, že si sundáš kolo a vytočíš volant pěkně aby ti tam nepřekážel kotouč, povolíš matky, ale musíš si vzít ještě jeden klíč a tím jakoby zajistit, čep proti pootáčení ze strany tý tyčky, takže mezi stabilizátor a tyčku, no a takhle krásně to povolíš vyndáš a stejným způsobem to nandáš a hurá na druhou stranu fakt i s vyheverováním 15 min.
Napsal: 24.05.2007 09:03
od PHECZ
Dany píše:To neva, jsme jako lékaři na poradě.
Akorát s tebou kolego nemůžu souhlasit, že "tyčky spíš vržou" tyčky klepou na nerovnostech. Myslím, že tam na nich není nic, co by mohlo vrzat, ne? Ten spodní kloub tyče trpí víc, když se vymlátí vložka kloubu, tak ten střed při nerovnostech klepe do vnitřních stěn kloubu. Řek jsem to dobře?

Pane kolego, mě ta tyčka opravdu vrzala.
Byl jsem objednaný na zákrok a den předtím jsem to měl na díře, tak jsem si ještě zkusil pomoct.Nabral jsem do inj. stříkačky olej a napral jsem ho pomocí jehly přímo do kloubu(spodního).
Když jsem se tý tyčky jen dotknul, tak vrzla.Vůbec jsem tomu namazání nevěřil, ale za pokus to stálo.
Pak jsem ujel asi půl kilometru a je ticho, už půl roku.
Porada je u konce, do Fordu nejezdi

Napsal: 24.05.2007 09:20
od mosad
Vážené kolegium. Diagnóza: tyčky mi vrzaly /zvuky jak ze starýho korábu/. Léčba a medikace: injekční aplikace oleje do kloubů. Výsledek a kontrola: po ujetí cca 1 km vrzání ustalo a mlčí stále. Závěr: operace se zdařila, vrzání zemřelo.

Napsal: 24.05.2007 14:23
od Dany
Děkuji dr. PHECZovi a dr. mosadovi za odborný popis a pochopitelně měním diagnózu. Ještě jsem se s tímto závažným případem nesetkal. Navrhuji komplexní artroskopii.

Napsal: 24.05.2007 14:28
od PHECZ
Dany píše:Děkuji dr. PHECZovi a dr. mosadovi za odborný popis a pochopitelně měním diagnózu. Ještě jsem se s tímto závažným případem nesetkal. Navrhuji komplexní artroskopii.

Tak mě napadá, jestli bysme nepotřebovali doktora spíš my
