Stránka 1 z 2
Energetická bilance
Napsal: 14.01.2015 15:56
od Andymaniac
Tohle jsem vyfotil při minulé návštěvě Forda. Je to samozřejmě podáno pro běžné uživatele, nicméně mi přišly některé údaje o spotřebě zajímavé, některé byť významné naopak chybí (např. EHPAS).
Re: Energetická bilance
Napsal: 14.01.2015 16:36
od Nonid
Pekne rozepsany, skoda ze to nemaj i pro mk1

Ale docela dobry vedet, ze ventilator chladice ma prakticky stejnej prikon, jako celej muj stolni PC

Re: Energetická bilance
Napsal: 14.01.2015 21:06
od ZaQik
zadni svetla 40W? nejak se nemuzu dopocitat - je tam zarovka P21/5W, tzn. bud obrysovky na 10W nebo brzdove na 42W + stredove brzdove
a nebo je tam zadni LED a je to zase nekde jinde

Re: Energetická bilance
Napsal: 14.01.2015 21:53
od Andymaniac
Já vím, že to má svoje mouchy, ale překvapilo mně celkem třeba to vyhřívání čelního skla ... To že žere mi bylo jasny, protože buď topím PTC, nebo rozmrazuju okno

ale že to bude tolik ?

Re: Energetická bilance
Napsal: 14.01.2015 21:58
od ZaQik
je tam rele 70A ... 14V * 70A = 980W ... takze pouzili spis vypoctene zaokrouhlene hodnoty
(pokud mas alternator 105A a zapnes vyrivani celniho skla, tak skoro ani nesviti svetla)
Re: Energetická bilance
Napsal: 14.01.2015 22:40
od vitut
A u FF1 tohle vsechno tahne 90A alternator ...
Re: Energetická bilance
Napsal: 15.01.2015 08:08
od foki
Nejsou vzadu 2+2 10w ? Ale predek mi taky nevychazi . kazdopadne pokud ale vyhrivam brzdim a svitim , tak je to 1500w ani nevim jak

Re: Energetická bilance
Napsal: 15.01.2015 08:44
od Mufin01
Nějak mi v té energetické bilanci chybí startér popř. žhavení u dýzlu

To je, myslím, největší zátěž baterky a ne nějaký počítání žároviček

Napsal: 24.01.2015 13:17
od bee
Pekné, pretože práve som riešil novú batériu...
Re: Energetická bilance
Napsal: 15.06.2015 10:12
od vitr73
vcera jsem nasadil na kabel primo od alternatoru klestovej stejnosmernej ampermetr a na volnobeh kdyz je vsechno v aute zapnute(vsechno co jde zapnout) tak alternator daval podle meraku 63 A ...a to byla plne nabita baterka cerstve sundana z nabijecky...a na volnobeh s takovouhle zatezi ma vubec starost dat aspon 12.5 V..na 2000 ot ale stiha bezproblemu...80A altik...premejslim tam radsi hodit silnejsi 105 A altik z nafty...
puvodni altik 80A tedy v pripade slabci baterie jede na hrane svejch moznosti...ale to je extrem
Re: Energetická bilance
Napsal: 15.06.2015 10:54
od r0mik
a jak tam ten altik z nafty dopasujes? Když 1.8 ma altik zezadu nahore, a nafta zepředu dole s tou prodlouženou nozkou remenice

Re: Energetická bilance
Napsal: 15.06.2015 11:02
od vitut
Teda nemam takovy prehled, ale myslim, ze jiny altik nez 90 A pro naftu nebyl ...
Re: Energetická bilance
Napsal: 15.06.2015 11:34
od vitr73
tenkrat mozna..ale posledni dobou co lezu po netu jsem uz narazil na altiky pro prvni verze focusu a obcas se obevuje mimo tech 80 A i ty 105 A....a vypadaji stejne....tak mozna nejakej vyrobce dneska strci to silnejsi vynuti urcene pro jinej altik do tohohle pro ford...nevim
koukam ze pro tdci jsou va nabidce 120 i 150A altiky..
Re: Energetická bilance
Napsal: 15.06.2015 11:41
od vitr73
ten altik pro naftu ma uplne stejne uchyty na blok jako bezinovej a ta remenice pro volnobezku jde sundat a dat normalni....jinak bez remenice je uplne stejnej....aspon co koukam na fotky
Re: Energetická bilance
Napsal: 16.06.2015 14:15
od vitr73