Stránka 1 z 2

Energetická bilance

Napsal: 14.01.2015 15:56
od Andymaniac
Tohle jsem vyfotil při minulé návštěvě Forda. Je to samozřejmě podáno pro běžné uživatele, nicméně mi přišly některé údaje o spotřebě zajímavé, některé byť významné naopak chybí (např. EHPAS).

Re: Energetická bilance

Napsal: 14.01.2015 16:36
od Nonid
Pekne rozepsany, skoda ze to nemaj i pro mk1 :lol: Ale docela dobry vedet, ze ventilator chladice ma prakticky stejnej prikon, jako celej muj stolni PC :totlsmile:

Re: Energetická bilance

Napsal: 14.01.2015 21:06
od ZaQik
zadni svetla 40W? nejak se nemuzu dopocitat - je tam zarovka P21/5W, tzn. bud obrysovky na 10W nebo brzdove na 42W + stredove brzdove
a nebo je tam zadni LED a je to zase nekde jinde
:)

Re: Energetická bilance

Napsal: 14.01.2015 21:53
od Andymaniac
Já vím, že to má svoje mouchy, ale překvapilo mně celkem třeba to vyhřívání čelního skla ... To že žere mi bylo jasny, protože buď topím PTC, nebo rozmrazuju okno :-) ale že to bude tolik ? :shocked:

Re: Energetická bilance

Napsal: 14.01.2015 21:58
od ZaQik
je tam rele 70A ... 14V * 70A = 980W ... takze pouzili spis vypoctene zaokrouhlene hodnoty
(pokud mas alternator 105A a zapnes vyrivani celniho skla, tak skoro ani nesviti svetla)

Re: Energetická bilance

Napsal: 14.01.2015 22:40
od vitut
A u FF1 tohle vsechno tahne 90A alternator ...

Re: Energetická bilance

Napsal: 15.01.2015 08:08
od foki
Nejsou vzadu 2+2 10w ? Ale predek mi taky nevychazi . kazdopadne pokud ale vyhrivam brzdim a svitim , tak je to 1500w ani nevim jak :mrgreen:

Re: Energetická bilance

Napsal: 15.01.2015 08:44
od Mufin01
Nějak mi v té energetické bilanci chybí startér popř. žhavení u dýzlu :nixw: To je, myslím, největší zátěž baterky a ne nějaký počítání žároviček :lol:

Napsal: 24.01.2015 13:17
od bee
Pekné, pretože práve som riešil novú batériu...

Re: Energetická bilance

Napsal: 15.06.2015 10:12
od vitr73
vcera jsem nasadil na kabel primo od alternatoru klestovej stejnosmernej ampermetr a na volnobeh kdyz je vsechno v aute zapnute(vsechno co jde zapnout) tak alternator daval podle meraku 63 A ...a to byla plne nabita baterka cerstve sundana z nabijecky...a na volnobeh s takovouhle zatezi ma vubec starost dat aspon 12.5 V..na 2000 ot ale stiha bezproblemu...80A altik...premejslim tam radsi hodit silnejsi 105 A altik z nafty...
puvodni altik 80A tedy v pripade slabci baterie jede na hrane svejch moznosti...ale to je extrem

Re: Energetická bilance

Napsal: 15.06.2015 10:54
od r0mik
a jak tam ten altik z nafty dopasujes? Když 1.8 ma altik zezadu nahore, a nafta zepředu dole s tou prodlouženou nozkou remenice :palec_nahoru:

Re: Energetická bilance

Napsal: 15.06.2015 11:02
od vitut
Teda nemam takovy prehled, ale myslim, ze jiny altik nez 90 A pro naftu nebyl ...

Re: Energetická bilance

Napsal: 15.06.2015 11:34
od vitr73
tenkrat mozna..ale posledni dobou co lezu po netu jsem uz narazil na altiky pro prvni verze focusu a obcas se obevuje mimo tech 80 A i ty 105 A....a vypadaji stejne....tak mozna nejakej vyrobce dneska strci to silnejsi vynuti urcene pro jinej altik do tohohle pro ford...nevim
koukam ze pro tdci jsou va nabidce 120 i 150A altiky..

Re: Energetická bilance

Napsal: 15.06.2015 11:41
od vitr73
ten altik pro naftu ma uplne stejne uchyty na blok jako bezinovej a ta remenice pro volnobezku jde sundat a dat normalni....jinak bez remenice je uplne stejnej....aspon co koukam na fotky

Re: Energetická bilance

Napsal: 16.06.2015 14:15
od vitr73
tdcialt.jpeg