FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od meviphotography » 15.12.2014 12:50

Ahoj,
na fofikovi, jsem po 3 mesicech od zakoupeni konecne udelal nejaky servis:
rozvody + vodni pumpa
vymena oleje + chladicky
vymena vsech filtru
pretesneni ventilovyho vika
novy svicky + zapalovaci kabely
+ nejaky opravy na predni naprave a prezuti na zimaky

no konecne kdyz uz vim, ze auto je tak nejak v pohode, patram po informacich, jak motor rozjezdit

na to, ze je to 1.8 a zere to ted prumernou 9.6l/100km je ten motor utahanej - je to nizkootackovy, takze se to necha hudlat jak diesel kolem 1200ot/min a predpokladam, ze tak predesly majitel jezdil - na spotrebu...jenze ten motor je proste linej, jede to jak dobre zajeta 1.6
pravdou je, ze je v haji katik, takze vic to zere a asi to nebude uplne ciste pruchozi...
ale existuje nejaky zpusob nebo pripravek (aditivum?) jak ten motor rozhybat - necekam, ze to bude hned :)


dekuju za rady a typy!
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od petulak » 16.12.2014 11:09

rozvody, jsou O.K.?
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od meviphotography » 16.12.2014 13:08

rozvody jsou tyden novy...predtim auto cukalo v nizkych otackach, ted jde za plynem alespon plynule bez skubani...jako samozrejme to trochu jede, ale i servisak rikal, ze je ten motor nejakej utahanej :(
zatim jezdim stylem - za studena volne, bez vytaceni, po ohrati uz mu dam trochu napit, ale vetsinou nad 4500-5500tis/ot nejdu...coz je myslim tesne pred maximalnim kroutakem, ne? :)
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od 321910336 » 16.12.2014 13:36

dával bych tomu čočku bez hudlání nad volnoběhem
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od petulak » 16.12.2014 14:12

:arrow: prožen, to do omezovače-/cca-6500 ot./ 2.+3.+4.kvalt
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od meviphotography » 16.12.2014 18:31

321910336 píše:dával bych tomu čočku bez hudlání nad volnoběhem
hudlam to jen za studena :)
petulak píše::arrow: prožen, to do omezovače-/cca-6500 ot./ 2.+3.+4.kvalt
az tak? :D
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od miki21 » 16.12.2014 19:12

Nejdřív bych pořešil ten kat a jeho průchodnost a až pak mu naložil jak kluci píšou. Nechát zahřát klidnou jízdou a pak vyhlídnout nějakou klidnou chvilku s malým provozem a plnýýýý :cooler:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
bajeluk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 01.08.2013 18:23
Bydliště: Liberec, Praha

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od bajeluk » 17.12.2014 16:37

Jestli je ten kat totalne mrtvej, tj. druha lambda i na volnobeh zahrateho motoru kmita stejne jak prvni, tak uz mu myslim nepomuze nic a muzes klidne vzit poradnej vrtak a udelat do keramicky vlozky dve tri 10ky diry. Nekdo to tu uz myslim delal (vitr?). Skoda, mel jsem jeden dobre pruchozi ale mrtvej kat, ale vyhodil jsem ho.

Btw. ten polskej JMJ, co jsem do svyho daval v kvetnu, tak uz neni daleko pred smrti: za jizdy uz druha lambda kmita totalne :( Na volnobeh se jeste udrzi.
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od petulak » 17.12.2014 18:28

Mám, dojem, že na 2002-nebude keramika. ale obyč. + ten vybouchat do mrtě. :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od meviphotography » 18.12.2014 12:20

noo to nvm :) kazdopadne katu se budu venovat az na jare...servisak mi rikal, ze se necha nejak navrtat druha lambda trojkou vrtakem a prej se tim zblbne, ze si mysli, ze kat je funkcni a pak to zere min :D
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
Zizass
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 552
Registrován: 13.11.2008 16:51
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od Zizass » 18.12.2014 15:36

petulak píše::arrow: prožen, to do omezovače-/cca-6500 ot./ 2.+3.+4.kvalt
Ahoj,
mám sice jinej motor,ale jak je to s tím omezovačem?
Dnes jsem zkoušel ,trošku vyhnat pavouky a jel jsem to prohnat....za 2 cca 6500 otáček a nic se nedělo :mrgreen: ,pak jsem dal za 3,4 kolem 6000-6500 otáček a nikde jsem nepozoroval nějaký zásah řj.
Neví někdo jak je to přesně u tohoto Duratec HE 92 kw s otáčkami a omezovačem.
Nerad bych to nějak přetočil.... :wink:
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
Obrázek

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od Nonid » 18.12.2014 16:40

Uplne na konci spektra otacek ti omezovac omezi privod benzinu, coz jakoby kopne otacky dolu. To poznas, ver mi :lol:
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od petulak » 18.12.2014 17:11

nekoukej, na ot.měr.---proměřuje-+-300ot.
dej, tam 2, a drž to. uvidíš. :mrgreen:
já jsem, v něm, každou chvilku :D :D
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Zizass
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 552
Registrován: 13.11.2008 16:51
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od Zizass » 18.12.2014 17:17

Ty jseš ale zvíře :lol:
Já jezdím na spotřebu spíš,jen mě zajímá ,jestli třeba se nestalo ,že byl nefukční omezovač a motor se poškodil...
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
Obrázek

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od Nonid » 18.12.2014 18:14

To bys ho musel fakt HODNE pretocit :D
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti