FF I, 2002, 1.8 16V zetec, kombi - cuka v nizkych otackach

Zamčeno
Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

FF I, 2002, 1.8 16V zetec, kombi - cuka v nizkych otackach

Příspěvek od meviphotography » 02.10.2014 19:04

Dobry vecer,

tak chci navazat na moje starsi tema ohledne "noveho" Focusu (viz. http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=45)

Vcera jsem byl v servisu Trotiny na kontrolu zavad:
- zadni tlumice - jeden zacina tect, ale nic hrozneho
- poblitej motor od oleje - ceka me pretesneni ventiloveho vika (nevite odhadem cenu? na autokelly - nemuzu dohledat)
- Trotina mi doda pouzitej motorek prednich steracu - ted nechodi cyklovac
- zadni stahovacky musim odlozit na jaro/leto - kdyz je zkusim, tak motorky chroupou, jak kdyby bylo namotane lanko - nemate nekdo zkusenosti pouze s opravnou sadou nebo je nutne vymenit celou stahovacku??

- vibrace volantu - prehodim auto na zimaky (plechy) + vymenit kulove cepy + geometrie - doufam, ze to bude OK
- servo je sice lehce poblity, ale nic zavazneho - olej se neztraci
- svitici kontrolka zavady emisi (typ na spatny katalyzator) - ja osobne v nem neco slysim rachtat, ale v Toritne pry nic - bylo mi doporuceno nalit aditivum a auto trochu prohnat, jestli se to nespravy - jen se bojim, abych nezas*ral pripadne cely vyfuk
jsou tam 2 lambdy, je mozne kat uplne vyhodit a navarit tam trubku nebo nutne kat musi zustat? nejlevnejsi jsem nasel od JMJ za 4000,-

cukani motoru - muj typ, ze to je vadny kat., ale bylo mi doporuceno kouknout na svicky + kabely - co tu ctu o svickach tak jenom Ford a nebo NGK, ale ty nevim jake? NGK (7586) V-Line25 (PTR5A-13) chteji v autokelly za 1ks 330,-! :-/ je mozne pouzit i NGK TR5A-10? u nich vsak pisou, ze pouze pro typ EYDG, EYDI, EYDJ - ja mam ale EYDF.

necham samozrejme zkontrolovat i kabely

zapalovaci civka to pry byt nemuze, ze u toho auta neni...a neni to blbost?! :nunu:

Jinak mi vcera prestaly fungovat uplne budiky - cela palubka je podsvicena, kontroly fungujou az na MIL (zavada motoru - emisi), ale vsechny rucicky lezej. Palubni pocitac funguje. Nenapada Vas neco?
Jinak asi bude i slaba baterka - cas od casu se mi stalo, ze pred nastartovanim se mi budiky protocily nadoraz a zpet - na foru jsem se docet, ze to znaci slabou baterku. Nicmene startovani je temer vzdycky bez problemu napoprve - obcas se stane, ze se hned po startu motor dusi, ale po jednom kratkem proslapnuti vse zase v normalu.
Ted tam je nejaka obyc baterka 55, ale nevim jestli to neni na tenhle motor s klimou slabe. Mate opet nekdo doporuceni na znacku, typ baterky??

Jinak me cekaji rozvody (mozna i vodni pumpa), vsechny filtry a olej.
Mam se u techto dilu zamerit na nejakou specialni znacku nebo rozmery (u filtru)??? Mam verzi GHIA.


Predem diky za rady!!!


Autor má SZ. l.j.
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Zamčeno

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 2 hosti