Ahoj,
Máte někdo dokumentaci/návod jak demontovat interiér C-maxe r.v. 2008, s originální loketní opěrkou, Titanium.
Potřebuji se dostat k řídicí jednotce airbagů, umístěné pod ruční brzdou. Vyšrouboval jsem již několik šroubů a středový panel s loketní opěrkou pořád někde drží a drží. Nechci použít zbytečně násilí.
Předem moc díky za info.
Návod jak demontovat interiér C-max r.v. 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.07.2012 10:30
Návod jak demontovat interiér C-max r.v. 2008
C-max, 2.0 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24545
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Návod jak demontovat interiér C-max r.v. 2008
- 2x sroub v predku tunelu pod operkou ruky a predek se odenda
- 2x sroub co najdes po odendani predku
- v nohach spolujezdce i ridice sundas listu pod palubni deskou a odsroubujes srouby u tunelu
- vycvaknes oblozeni paty radicky (kozenka, stribrny ramecek i dekor) a uvidis 2x sroub, ktery odsroubujes
- vyndas ucpavku kolem rucky
- zaberes za vrsek loketky smerem dozadu a je venku
- 2x sroub co najdes po odendani predku
- v nohach spolujezdce i ridice sundas listu pod palubni deskou a odsroubujes srouby u tunelu
- vycvaknes oblozeni paty radicky (kozenka, stribrny ramecek i dekor) a uvidis 2x sroub, ktery odsroubujes
- vyndas ucpavku kolem rucky
- zaberes za vrsek loketky smerem dozadu a je venku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod jak demontovat interiér C-max r.v. 2008
A proc ji chces demontovat ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Návod jak demontovat interiér C-max r.v. 2008
Asja píše:Potřebuji se dostat k řídicí jednotce airbagů
FFIII kombi 1.5 110kW
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod jak demontovat interiér C-max r.v. 2008
Dobre tak jinak , proc ji chces demontovat ( mysleno jednotku airbagu )
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.07.2012 10:30
Re: Návod jak demontovat interiér C-max r.v. 2008
Ahoj, demontovat středový panel proto, abych se dostal ke konektoru řídící jednotky airbagů.
Pokud dám rezistor cca. 2,7 ohm místo předpínače pásu v místě konektoru pod sedadlem nic se nezmění. Oranžová kontrolka airbagů svítí dále – chyba: Vysoký odpor předpínače u řidiče.
Z toho usuzuji na nějaký kontaktní problém někde v kabeláži mezi konektorem pod sedadlem a řídící jednotkou airbagů pod středovým panelem.
V mezičase jsem zjistil následující:
Protože se mi zatím nepodařilo demontovat ten středový panel, vyšrouboval jsem alespoň spodní šrouby u sedadel co ten panel drží. Panel jde nadzvednout tak max. „na dva prsty“. Pod panelem nahmatám kabel co vede od sedačky a pohnu s ním. A kontrolka aibagu přestane svítit (po opětovném otočení klíčku). Někdy jeden den jindy třeba měsíc je to OK. A pak se zase během jízdy rozsvítí. Po zastavení pohnu s kabelem a jedu dál.
Ale to není řešení. Proto ta demontáž panelu.
Pokud dám rezistor cca. 2,7 ohm místo předpínače pásu v místě konektoru pod sedadlem nic se nezmění. Oranžová kontrolka airbagů svítí dále – chyba: Vysoký odpor předpínače u řidiče.
Z toho usuzuji na nějaký kontaktní problém někde v kabeláži mezi konektorem pod sedadlem a řídící jednotkou airbagů pod středovým panelem.
V mezičase jsem zjistil následující:
Protože se mi zatím nepodařilo demontovat ten středový panel, vyšrouboval jsem alespoň spodní šrouby u sedadel co ten panel drží. Panel jde nadzvednout tak max. „na dva prsty“. Pod panelem nahmatám kabel co vede od sedačky a pohnu s ním. A kontrolka aibagu přestane svítit (po opětovném otočení klíčku). Někdy jeden den jindy třeba měsíc je to OK. A pak se zase během jízdy rozsvítí. Po zastavení pohnu s kabelem a jedu dál.
Ale to není řešení. Proto ta demontáž panelu.
C-max, 2.0 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24545
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Návod jak demontovat interiér C-max r.v. 2008
vypln si odkud jsi, treba se Ti nekdo nabidne
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti