Tlumiče,pružiny
- Honza
- Zkušený
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Tlumiče,pružiny
Má smysl dávat snížené pružiny,nebo celou sadu i s tlumičema?Mám na mysli jízdní vlastnosti.Uvažuju o tom,ale mám obavu,aby auto nebylo moc tvrdý,na těch cestách tady bach se asi utloukl.Chtěl bych najít nějaký rozumný kompromis-komfort x jízdní vlastnosti.
Naposledy upravil(a) Honza dne 24.02.2006 19:50, celkem upraveno 1 x.
FF 1.6 16V Ghia 1999 metla ala Masox
Eibach,Green Twister....

- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
co byto mělo dělat.podvozek je na focusovi hodně dobrý,snížit by potřeboval trochu,protože je zadek hodně vysoko.dave728 píše:slyšel jsem že jenom pružiny u focuse nedělaj dobrotu
já mám podvozek hodně tvrdý,ale potřeboval bych to snížit,aby to sedělo pořádně na silnici.
když to pošlu bokem do zatáčky tak to mám snahu odskakovat.
- Honza
- Zkušený
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
Mozem poskytnut vlastnu skusenost
Moj Focus ma z vyroby podvozok Komfort.Moji rodicia maju Trend.Vedel som,ze Trend je sportovy,ale nikdy som tomu nevenoval extra pozornost.Az raz nase auta parkovali vedla seba a ja som si vsimol,ze medzery medzi blatnikami na mojom aute su podstatne vacsie,ako u mojich rodicov/rozdiel cca 1,5 cm/To znamena,ze Trend je od vyroby polozeny nizsie a je malicko tvrdsi.
Nakolko som dal na moje auto 16" kolesa,vypadalo bez znizenia ako maly terenniak.Zacal som teda zistovat,co sa da robit.Auto vsak bolo nove/v garancii/,tak som velmi spekulovat nemohol.A este k tomu kazdeho koho sa spytate Vam poradi ine.Vymen tlmice,vymen pruziny,vymen oboje......zniz o 40 mm predok,o 60 mm zadok atd,az ma clovek z toho kapustu.
Ja som sa vsak rozhodol pre original/u Fordov je to totiz vacsinou najlepsia varianta/Zasiel som do Servisneho strediska Ford,objednal som original sadu znizenych pruzin Motorcraft/vyraba vsak pre nich Eibach/ na moje auto/objednava sa podla motorizacie/ a dal som ich namontovat v znackovom stredisku Ford.
Niekto bude urcite namietat,ze vymena pruzin bez vymeni tlmicov je hlupost,samovrazda.Ja som vsak pouzil iba to,co odporuca Ford sam,teda legalne.Ak by to sami nemali odskusane,urcite by to vo svojich katalogoch doplnkov neponukali.A ja si tak isto vazim svoj zivot a zivot svojich blizkych,takze urcite by som nesiel do niecoho neodskusaneho.
Znizenie cca 3 cm,ale ked som zabadal moje auticko po uprave,normalne som onemel.Krasne prilepene k zemi,ako taky macko a verte mi,ze 16 kolesa na nom vynikli este lepsie,ako predtym.To som vsak este netusil,ako sa zmenili jazdne vlastnosti.
Sme tu vsetci Focus-maniaci,takze pisat o nasich podvozkoch,ze su excelentne asi nema vyznam.Ja som si pochvaloval aj povodny Komfort podvozok.Po znizeni som az zasol,co vsetko tych par cm dokazalo.Auto sedi ako priklincovane,pri kazdom najazde do zakruti vas priam provokuje hlbsie zosliapnut plynovy pedal.Karoseria je stabilna,ziadne pohupovanie ala Golf 4,na pohyb volantu podvozok reaguje excelentne.Najviac som sa pred touto upravou bal tvrdosti/pneu Bridgestone 205/50/16/ podvozku.Nema uz 20 rokov,aby som sa v aute v kuse natriasal.Bol so vsak prekvapeny.Podvozok zostal stabilny,ale komfort zostal neporuseny,mozno malicko tvrdsi,ale mojim poziadavkam vyhovuje maximalne.Asi ma aj od vtedy bavi viac jazdit po okresnych klukatych cestach,ako po dialnici a vychutnavat si ten pocit najazdu do kazdej zakruty pod plynom,ktory byva podstatne blizsie k podlahe,ako predtym.....
Moj Focus ma z vyroby podvozok Komfort.Moji rodicia maju Trend.Vedel som,ze Trend je sportovy,ale nikdy som tomu nevenoval extra pozornost.Az raz nase auta parkovali vedla seba a ja som si vsimol,ze medzery medzi blatnikami na mojom aute su podstatne vacsie,ako u mojich rodicov/rozdiel cca 1,5 cm/To znamena,ze Trend je od vyroby polozeny nizsie a je malicko tvrdsi.
Nakolko som dal na moje auto 16" kolesa,vypadalo bez znizenia ako maly terenniak.Zacal som teda zistovat,co sa da robit.Auto vsak bolo nove/v garancii/,tak som velmi spekulovat nemohol.A este k tomu kazdeho koho sa spytate Vam poradi ine.Vymen tlmice,vymen pruziny,vymen oboje......zniz o 40 mm predok,o 60 mm zadok atd,az ma clovek z toho kapustu.
Ja som sa vsak rozhodol pre original/u Fordov je to totiz vacsinou najlepsia varianta/Zasiel som do Servisneho strediska Ford,objednal som original sadu znizenych pruzin Motorcraft/vyraba vsak pre nich Eibach/ na moje auto/objednava sa podla motorizacie/ a dal som ich namontovat v znackovom stredisku Ford.
Niekto bude urcite namietat,ze vymena pruzin bez vymeni tlmicov je hlupost,samovrazda.Ja som vsak pouzil iba to,co odporuca Ford sam,teda legalne.Ak by to sami nemali odskusane,urcite by to vo svojich katalogoch doplnkov neponukali.A ja si tak isto vazim svoj zivot a zivot svojich blizkych,takze urcite by som nesiel do niecoho neodskusaneho.
Znizenie cca 3 cm,ale ked som zabadal moje auticko po uprave,normalne som onemel.Krasne prilepene k zemi,ako taky macko a verte mi,ze 16 kolesa na nom vynikli este lepsie,ako predtym.To som vsak este netusil,ako sa zmenili jazdne vlastnosti.
Sme tu vsetci Focus-maniaci,takze pisat o nasich podvozkoch,ze su excelentne asi nema vyznam.Ja som si pochvaloval aj povodny Komfort podvozok.Po znizeni som az zasol,co vsetko tych par cm dokazalo.Auto sedi ako priklincovane,pri kazdom najazde do zakruti vas priam provokuje hlbsie zosliapnut plynovy pedal.Karoseria je stabilna,ziadne pohupovanie ala Golf 4,na pohyb volantu podvozok reaguje excelentne.Najviac som sa pred touto upravou bal tvrdosti/pneu Bridgestone 205/50/16/ podvozku.Nema uz 20 rokov,aby som sa v aute v kuse natriasal.Bol so vsak prekvapeny.Podvozok zostal stabilny,ale komfort zostal neporuseny,mozno malicko tvrdsi,ale mojim poziadavkam vyhovuje maximalne.Asi ma aj od vtedy bavi viac jazdit po okresnych klukatych cestach,ako po dialnici a vychutnavat si ten pocit najazdu do kazdej zakruty pod plynom,ktory byva podstatne blizsie k podlahe,ako predtym.....
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
vůbec bych se nebál dát samostatné pružiny,nedával bych je na měkké tlumiče tam už to potom nedělá dobře,auto je jak na houpačce a ještě víc změkně.
Naposledy upravil(a) driver dne 27.02.2006 22:55, celkem upraveno 1 x.
- Honza
- Zkušený
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů