Stránka 1 z 1

Detekce spatneho tesneni pod hlavou

Napsal: 02.05.2014 20:50
od kimanek1
Zdravim...objevil se mi problem. Zacala se mi ztracet voda. Po zjisteni ze se tlakujou i hadice mi bylo receno ze to je na 100% tesneni pod hlavou. Voda v nadrzce bubla. Teplota drzi hned po 5km na 90st. Kapalina nikde neunika co se tyce hadic a spoju. Jinak kdyz jezdim po okreskach nebo mesto do 2,5tis.ot a do 90km/h tak se voda neztraci. Ale jakmile vjedu na dalnici a rychlost kolem 130+-tak po 300 km zmizi minimalne 1 litr. A snad jen jednou sem si vsiml ze mi spina chladic. Samozrejme muze byt vse jinak tak sem patral jak to zjistit.
Existuje kapalina ktera vyfukove plyny v chladicim okruhu detekuje.
Sehnal jsem ji a vydal se testovat.
Modra kapalina ma po kontaktu s vyfukovymy plyny zezloutnout .Otestoval jsem to nejdrive na vyfuku.....napojil merku na vyfuk a po par sekundach byla kapalina zluta.
Ale kdyz sem merku napojil na nadrzku tak kapalina zezelenala. Tak nevim co si myslet.
V cestine nikde nic neni a v anglictine sem neco nasel ale prelozeni pres prekladac nic poradne nerekne.
Z toho jestli sem to dobre pochopil tak zelena znamena mensi problem a zluta uz megaproblem. Otazkou je co je mensi problem.
Je mozne ze zelena je proto ze mi treba neotvira velky okruh a voda se skvari na valcich ??
Ma tu nekdo s touto kapalinou zkusenost nebo je zdatny anglictinar??
Odkaz na zahratej a studenej motor. http://youtu.be/tqfDrAD9G_U
http://youtu.be/3BRbqW3lsFo

A odkaz na test kapaliny. https://www.youtube.com/watch?v=1_SIwHMLmkM

Re: Detekce spatneho tesneni pod hlavou

Napsal: 02.05.2014 21:05
od ASokky
Pokud by ti neotvíral termostat a voda se držela jen v malém okruhu, tak nebudeš mít horký chladič a nespouštěla by ti sahara. Jsi blázen že to takhle honíš po dálnici, když ti to žere vodu a tlakuje se ti to, ryskuješ prasknutí hlavy :) A do oleje ti voda nejde? Pokud ne, tak buď rád že se ti nic zatím nestalo. Sundat hlavu a dát to dokupy, dokud je hlava zatím ok,.

Re: Detekce spatneho tesneni pod hlavou

Napsal: 05.05.2014 19:54
od Wizzy008
Hmm..já bych řekl, že diagnóza je jasná. Nemůžeš čekat, že ti ten detektor zežloutne hned tak rychle, jako když ho strčíš do laufu, kde je to plný výfukových plynů. Když ho dáš do chladící kapaliny, kde jsou ty výfukový plyny rozpuštěný ve vodě a v mnohem nižší koncentraci, než ve výfuku, tak z toho detektoru zreaguje jen část..zbytek zůstane modrý. A modrá plus žlutá dává jakou barvu? Správně, zelenou ;-)
Každopádně tam někde máš problém, záleží kde, to těsnění by by ještě ten menší. Taky může být i ta hlava prasklá.

Re: Detekce spatneho tesneni pod hlavou

Napsal: 05.05.2014 20:21
od kimanek1
jj zrejme to tak je.......teda,jedno z tesneni nebo hlava. Ted uz jen resim jak poznat tu spravnou ktera je spatna.
Co delat....udelat radeji obe dve a nebo staci tu ktera se ukaze jako vadna?? Pro klid obe.....pro finance jedna. Co je lepsi?

Re: Detekce spatneho tesneni pod hlavou

Napsal: 05.05.2014 21:06
od ASokky
Sundej hlavu a uvidíš, takhle nic nepoznáš. Po shození kefy se rozpozná problém,. ale každopádně nechat natlakovat, pokud si nebudeš jistej že je to jen těsnění,.