Tak uz mam take problemy se starty...
Pred tydnem v pondeli jsem jel cestu cca 110km tamba 110zpet,vse OK, cestou zpet sem natankoval vervu (mesic nazpet sem na stejne pumpe tankoval a vse OK). V patek (4 dny pote) jsem jel autem do prace. Rano start OK, po cca 7hodinach stani motor pro prvnim atartu nenaskocil - toceni cca 2s,pri opetovbem zhaveni a startu vse OK, naskocil. Pak uz pri popojizdeni po meste vse OK. Dalsi den jsme jeli do bazenu a rano sem to nahodil az na potreti. Po 2,5 hodinach stani se mu opwt nechtelo, tak sem si rekl, ze ho potrapim jinak a podrzel sem klicek v poloze startu a cca po 10s motor naskocil (zadna rana se neozvala-jako kdyz ve valcich je moc nafty, dym v zrcatku jsem nevidel).
Doma jsem zastavil, vypl motor a po cca 15min.nastartoval OK a zajel do garaze a pripojil nabijecku. Po cca 2hod. Nabijeni mela baterka cca 75% a clanek u minus polu cca 55% (klasika, ten ma vzdy mene). Nastartoval jsem a motor naskocil OK, vyjel z garaze a auto nechal venku (potreboval sem prazdnou garaz). Po cca 2hodinach sem auto nastartoval opet OK a zaparkoval. Druhy den se mi svara postavil k vyfuku a ja sel startovat, opet chytil OK (to uz byla nedele)-opet zadny dym. V pondeli jela zena cca 25km do Cesky Lipy, tam popojizdela po meste a pak domu, vse OK. Dnes (v utery) jsem jel do prace autem (cca 1,5km),nakoll sem autak v pohode, stani cca 8 hodin a zase problem nastartovat. Startoval sem asi 6x po cca 3-4s toceni motorem, uz sem to vzdaval, ze pudu pesky a motor naskocil (nepomohlo ani pridavani plynu) - opet zadny viditelny dym, ani rana z nespalene nafty. Pri tretim startovani mi merak napeti (dodelany v kabine) ukazoval 9V na baterce (pri toceni motorem), po vypnuti klicku cca 11,8V.Odjel sem do mesta cca 700m a zaparkoval a dal se na modlení. Po cca 2hodinach du k autu (prijel kamos s kabelama) a rikam, kdyz nechytne, dame kabely a pokud chytne, tak je to jasny-baterka.kouknu na merak a 12,4V,zacnu startovat, motor se 2x prevali a krasne chytne. Vypnu ho a po cca 20minutach opet startuji a opet vse OK-na drnc. Doma zmerim elektrolit, clanky maji cca 55% a u minus polu cca 45%.hodil sem to na nabijecku, napeti alo relativne rychle nahoru, do 10minut tam bylo cca 14,5V. A ted babo rad...
Kdyz jedu, dobijeni mi ukazuje na autozapalovaci cca 14,5-14,6V
Nafta verva
venku cca 1-4 nad nulou
vypada to na padani nafty, ale proc jen nekdy
kdyby to byla baterka, tak snad po 6tym startu uz bude tak prazdna, ze motor nenaskoci...
Je mozny ze muj motor 2,2TDCi by pri nizkych otackach nepustul naftu?
Pripojil sem Fordiag kabel + diagnostiju a zadne chyby
kontrolka zhaveni neblika, autak jede stale OK
po nastartovani de hned plynule, valce se behadaj
Naftovy filtr menen cca pred 2,5 rokem, ale bylo nejaky liny obdobi, takze je na nem najeto cca 17kkm
tankovana vzdy verva
pred filtrem mam cca 2-3 roky instalovany predehrev nafty - trubka, ktera bere cca 10A kdyz je nafta studenejsi nez 8stupnu.po nastartovani na tom ohrevu po 10s neudrzite ruku, jak topi....
Baterka je origo, prvni nabiti na ni je psano 45tyden roku 2005,cili cca 9 let
koupil bych novou, ale nechce se mi zbytecne vyhazovat 2300,- za baterku
Omluvte preklepy, psal sem to na mobilu