Stránka 1 z 1

Jízda v nouzáku po výměně vstřiku bez kódování

Napsal: 12.07.2013 08:53
od tomnejeschleba
Zdravím, chci se zeptat na rady ohledně nouzáku, vstřiků apod.

Minulý týden mi auto spadlo do nouzového režimu, turbo vyplo a slušně se nachrochtává. Byl jsem s tím u mechanika, ten hned odepsal jeden vstřik, že už je na tom špatně. Včera jsem byl u něj pro auto, vstřik vyměněný (originál z Fordu), ale bohužel ještě není nakódovaný od řj (v pondělí tam s autem za ním jedu).

Díky tomu "nenakódování" je auto pořád v nouzáku a kontrolka bliká a bliká. Po nastartování má auto tendence prvních +/- 5km cukat na převody 1-2-3, při vyšších rychlostech už je to klidnější. Při nastartování za studena auto slušně cuká, ale jak říkám - po pár km se to uklidní, ale je to stejně chrochták, je to o dost hlasitější. Při nastartování za studena trochu čoudil, ale bílej kouř.

Dneska potřebuju odjet cca 90km na hory a v neděli zpátky - mechanik říkal, že s tím klidně můžu odjet, v pondělí nakódujeme vstřik a bude to v pohodě.

Máte někdo zkušenosti? Auto mi (zatím) nechcípe, jede sice bez turba ale jede a nechci abych skončil klasickým "fordem tam a vlakem zpátky" :)

Díky za info

Jinak je to Mondeo MKIII 2.0TDCi, rv. 2003 :)

Re: Jízda v nouzáku po výměně vstřiku bez kódování

Napsal: 12.07.2013 09:17
od lucky.jack
tomnejeschleba píše: abych skončil klasickým "fordem tam a vlakem zpátky" :)
Z tohohle mi naskakuje vyrážka :nunu:

Přečti si pořádně cos napsal a pak se zamysli nad tím co udělat...možná by bylo vhodnější zajet do servisu, auto nechat zkontrolovat, NECHAT NAKODOVAT VSTŘIKY a pak můžeš v klidu vyjet třeba na hory!

Re: Jízda v nouzáku po výměně vstřiku bez kódování

Napsal: 12.07.2013 09:22
od tomnejeschleba
Když už to slyším pokaždý co mluvím o svým autu, tak už to beru s úsměvem a ne osobně, tak to snad chápete i vy :)

Vím přesně co jsem napsal, kontrolovat to nepotřebuju. Každopádně auto mám překontrolované na diagnostice, problém je v tom, že při kontrole a aktualizaci v řj ve Fordu mi chtěl mechanik ten vstřik nakódovat a nový sw v řj už ho nepustil přes (prý hlásí něco o tom, že je to neoriginální sw na diagnostiku), proto musím čekat až do pondělí.

Teď by mě spíš zajímalo, jestli se něco může stát nebo nemůže? Mechanik mi říkal že s tím odjet můžu a že je možný, že po 8. nastartování po výměně vstřiku kontrolka žhavení přestane blikat.

Nějaký info (konstruktivní, ne mlácení baseballových pálek o pracky smajlíka)? :)

Re: Jízda v nouzáku po výměně vstřiku bez kódování

Napsal: 16.07.2013 13:01
od tomnejeschleba
Zdravím,

tak mám info z Fordu Auto IN Pardubice - po výměně vstřiku, který hlásil zároveň chybu na diagnostice a házel auto do nouzáku, jsem ho tam nechal v pondělí nakódovat. Kódování proběhlo v pořádku, ale chyba nejde smazat a auto je pořád v nouzáku :/ Ve Fordu nevědí zatím co s tím a tak se ptám - nemáte někdo typ co by s tím mohlo být?

Díky za info :)

Re: Jízda v nouzáku po výměně vstřiku bez kódování

Napsal: 16.07.2013 16:15
od djdekl
Odkud si?

Re: Jízda v nouzáku po výměně vstřiku bez kódování

Napsal: 20.07.2013 10:33
od tomnejeschleba
Vyřešeno.

Ve Fordu dostali 3 tipy co zkusit, překontrolovali vstřikovací čerpadlo - v pohodě. Překontrolovali ostatní 3 vstřiky - ok (nejsou to ty případy "na hraně, ale ještě něco ujedou"). Nakonec to všechno vyřešilo přehrání sw řídící jednotky a nakódování všech vstřiků znova - hotovo :)

Vyřešilo se tím následující: na studenej start nejde z výfuku bílej kouř, necuká to, při 1.500ot se to nedusí, motor je klidnej, spotřeba spadla (po 150km zatím), turbo funguje, nouzák je pryč :)

Re: Jízda v nouzáku po výměně vstřiku bez kódování

Napsal: 07.07.2014 10:54
od CarlosB
Ahoj,

potřeboval bych radu ohledne toho mého pekáče mondeo tdci 96kW r.v. 2002.Při jízdě do kopce jsem přeřadil z 3ky na 4ku a přestal táhnout a rozblikalo se žhavení,zastavil jsem vypnul motor a zkusil znova nastartovat a hned na první otočení naskočil,zvuk motoru žádná velká změna ani nehulí,ale prostě od 1500 ot. nejede.Dojel jsem do servisu a diagnostika hlásila velké opotřebení a spalování s klepáním na 3. válci.Koupil jsem vstřik i zkusil čidlo klepání a po výměně pořád ta samá chyba.Po bližším zkoumání jsme zjistili,že se mi uklepal kabel ke vstřiku tak jsem sehnal elektriku a teď už diag. hlásí pouze spalování s klepáním.Prohodili jsem vstřiky a pořád to hlásí na 3.válci ,přehodili jsme konektor z 3. válce na 4.válec a diag. hned hlásila tu samou chybu na 4.válci.Zkoušli jsme nakódovat vstřiky,ale řj si stejně nahraje jiný.Když se motor zahřeje tak při sešlápnutí plynu jdou otáčky plynule nahoru a nehulí,ale pokud je studenej tak kolem 1500 se chvilku držej a hulí pak teprve jdou vejš.V Bosh servisu nám poradili ať auto projedeme a v zátěži ať pořád dokola se snažíme vymazat paměť závad,že tam prej měli jednou ten samej problém a takhle se jim to padařilo odstranit,ale u mě ne a už jsem docela bezradnej,napadlo mě jestli jak se uklepal kabel k tomu vstřiku jestli to něco neudělalo s řídící jednotkou.Pokud by tě ještě někoho něco napadlo budu rád za každou radu.

Dík
Carlos

Re: Jízda v nouzáku po výměně vstřiku bez kódování

Napsal: 07.07.2014 11:02
od lucky.jack
Co to je za pekáč? Remoska? Jakej má pohon, 220V?
Ačkoliv se to někomu může zdát jasný, je vždycky lepší napsat auto a motor!

Re: Jízda v nouzáku po výměně vstřiku bez kódování

Napsal: 07.07.2014 11:07
od CarlosB
opraveno,překopíroval jsem text z mejlu a zapoměl dopsat to důležitý :)