Stránka 1 z 1
Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 21.05.2013 22:35
od Brunteles
Takze zanedbal som vymenu rozvodov. Po preskoceni auto putovalo do servisu kde rozvody vymenili prezreli sa ventili, hlava OK. No auto nestartovalo. Diagnostika ukazala chybu nizkeho tlaku vo vstrekovaci na 2 valci, po prekodovani vstrekov v RJ vsetko OK . Ked sa uz podarilo nastartovat pri volnobehu malo auto normalny zvuk ziadne klepanie ani nic, po pridani plynu cca pri 2,5 tisic otacok + zrazu zacalo mat zvuk ako stary traktor , taky ako ked skocili rozvody , pri asi 3,5 tisic malo znova normalny zvuk . Ale auto cely cas nema ziaden vykon , a niekedy nepusti cez 3 tisic otacok. Nemali ste niekto rovnaky problem alebo neviete pomoct co dalej skontrolovat ? Jedna sa o Ford Focus 2002 1,8 tdci 85 kw.
// EDIT : auto strasne dymi biely husty stiplavy dym
Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 21.05.2013 22:44
od Jardak
Takže byla dole hlava a vyměnily se ventily který se potkaly s pístem?
Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 21.05.2013 22:49
od Brunteles
Vsetky ventili po rozobrati hlavy sa vybrali a skontrolovali ziaden nebol poskodeny ani trosku tuknuty. Takze zrejme sa nestretol ziaden ventil s piestom.
Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 22.05.2013 16:10
od Jardak
Ani na pístech nebylo vidět obtiský ventily? Nějak se mi nechce věřit, že by se to po přeskočení řemene nepotkalo. Příznaky by tomu skoro odpovídaly. Asi bych pro jistotu nechal změřit kompresní tlaky.
Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 22.05.2013 16:13
od ZAHRY
jak pise Jardak - to by jsi mel teda kliku, ale zmer tlaky

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 24.05.2013 07:50
od foki
kdyz to skoci o zub tak je tam misto , jde to tvrde a blika zhaveni protoze cidla vacky a kliky davaji jine udaje nez maji davat
Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 29.05.2013 15:08
od Brunteles
Tak dal som premerat tlaky 1valec:17 2:20 3:11 4:17
Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 30.05.2013 14:42
od Jardak
To je docela bída, ne? Myslím, že minimální tlak je cca 25 at. Pak se div, že motor hulí a smrdí nespálenou naftou když nemá tlaky....
Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 30.05.2013 14:51
od ZAHRY
Hlavne ten 3ti valec je teda extra bida

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 30.05.2013 18:09
od Brunteles
ake su moznosti kadial moze unikat kompresia ?
Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 30.05.2013 18:26
od Jardak
Jak moc byly rozvody rozhozený, o kolik zubů?
Když jste měli hlavu dole, zkoušeli jste ventily zalejt jestli opravdu těsní, nebo jste je jen okem zkoukli? Pokud se ventily s pístem jen lehce dotkly, nemusí bejt okem na ventilech nic vidět, přesto můžou bejt trochu ohnutý a tím netěsný. Chtělo by do válce stříknout trochu oleje a měření zopakovat. Pokud se tlaky pronikavě zlepší jsou KO pístní kroužky. Pokud zůstanou stejný je to na ventilech. Ten olej tam chce stříknout nějak šikovně aby neskončil v dutině pístu.
Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 30.05.2013 22:37
od Brunteles
preskocene boli o 2 zuby , ventili posielal mechanik dakemu svojmu znamemu na kontrolu no zajtra tam zbehnem a skusim ten test s olejom a premerat to
Re: Preskocene rozvody a nasledny problem
Napsal: 07.10.2013 21:03
od Petros
Už je sice 1/2 roku od posledního příspěvku, ale jak oprava dopadla?
Já jsem měnil známému rozvodový řemen na Opel Corsa B - 8ventil. Prý žádná rána, motor točil v pohodě, jen nechytal

. Roztrhl se mu řemen. Dal jsem mu nový ale motor jel jen na jeden válec

. Takže hlava dolů, a co tam nebylo? 5 ventilů lehce klepnutých - trošku ohnuté talíře. Skoro to ani nebylo vidět, ale stačilo to na to, aby ve válcích nebyl žádný tlak. Oprava na tu hrůzu jednoduchá - přefrézovat sedla, nové ventily zabrousit, zkusit těsnost na benzín a motor poskládat. Oprava za levno - celé za 2.500,-Kč. Na fordíku by to bylo za jiný peníz

.