Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 09.06.2011 10:12
- Bydliště: Plzeň
Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Zdravim,
podobne tema jsem tu nenasel (aspon na posledni strance). Muj problem:
Rano nastartuju, motor naskoci normalne (ve velkych mrazech teda trosku kolisaji otacky, jakoby skokove z 1000 to padne na 600, pak to honem prida, takze to vyleti treba na 1200, ubere, padne atd. Jeden cyklus behem cca vteriny. Nicmene to neni muj hlavni problem a navic to ted uz moc nedela). Jedu 20 minut, motor se asi uplne nezahreje, vypnu. Za 2 hodiny jedu dal, prijdu do auta a dela to tohle:
https://plus.google.com/u/0/photos/1113 ... 8817858247
Proste to naskoci, toci to 600 ot. a postupne to pridava az na 900, pri kterejch zhasne kontrolka dobijeni a je mozny normalne jet. Do ty doby, kdyz slapnu na plyn, tak se vubec nic nestane. A taky smrdi nafta, kdyz to tohle dela.
Zkousel jsem startovat s co nejmensi elektrickou spotrebou - nema to vubec zadnej efekt. Klidne to nastartuje s vyhrivanym sklem a prdeli a naopak bez cehokoliv zapnutyho to dela to na tom videu.
Na prvni pohled mi to prijde jakoby to jelo na 3 valce, ale to by asi reagovalo na plyn ne? Takze se mam bat, ze to jsou vstriky? Za jizdy to jede v pohode, tahne to porad jako krava, zere to porad jako na zacatku (no ted je zima, takze to tezko nak pomerim, uvidim na jare).
Napady?
podobne tema jsem tu nenasel (aspon na posledni strance). Muj problem:
Rano nastartuju, motor naskoci normalne (ve velkych mrazech teda trosku kolisaji otacky, jakoby skokove z 1000 to padne na 600, pak to honem prida, takze to vyleti treba na 1200, ubere, padne atd. Jeden cyklus behem cca vteriny. Nicmene to neni muj hlavni problem a navic to ted uz moc nedela). Jedu 20 minut, motor se asi uplne nezahreje, vypnu. Za 2 hodiny jedu dal, prijdu do auta a dela to tohle:
https://plus.google.com/u/0/photos/1113 ... 8817858247
Proste to naskoci, toci to 600 ot. a postupne to pridava az na 900, pri kterejch zhasne kontrolka dobijeni a je mozny normalne jet. Do ty doby, kdyz slapnu na plyn, tak se vubec nic nestane. A taky smrdi nafta, kdyz to tohle dela.
Zkousel jsem startovat s co nejmensi elektrickou spotrebou - nema to vubec zadnej efekt. Klidne to nastartuje s vyhrivanym sklem a prdeli a naopak bez cehokoliv zapnutyho to dela to na tom videu.
Na prvni pohled mi to prijde jakoby to jelo na 3 valce, ale to by asi reagovalo na plyn ne? Takze se mam bat, ze to jsou vstriky? Za jizdy to jede v pohode, tahne to porad jako krava, zere to porad jako na zacatku (no ted je zima, takze to tezko nak pomerim, uvidim na jare).
Napady?
Naposledy upravil(a) shrap dne 05.06.2013 11:09, celkem upraveno 1 x.
.: Můj náklaďáček :. Ford Mondeo Kombi 2.2 TDCi, 2006, Ghia
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Nechci strašit, ale toto sem viděl u auta co mělo špatný čerpadlo... do 2 měsíců to kleklo 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Tohle vypadá špatně.
Můžeš ještě zkusit toto:
ohřát motor na provozní teplotu
najít místo, kde půjde bezpečně zkusit toto (přehledný dlouhý úsek, za takového provozu, kdy nebudeš brzda) - při cca 60 km/h tam hodit 5 rychlostní stupeň. Otáčky padnou na 1000. Zkusit přidat plný plyn. Nesmí to být do kopce, chce to rovinu.
Jestli auto začne zrychlovat, je to OK.
Jestli Ti padne motor do nouzového režimu (bliká kontrolka žhavení), tak spojka, neutrál. Vypnout (ale nezamknout volant) a znovu nastartovat.
Čekal bych, že bude nouzák.
Je to režim, kdy je motor pod zátěží, ŘJ chce přidat, ale vstřiky nejsou schopny dostat do válců požadované množství nafty, jde do přepadu tak moc, že to elektronika vyhodnotí a přepne motor do nouzového režimu.
Při tom startu 600 - dýmí to bíle? Smrdí to z výfuku nespálenou naftou?
Můžeš ještě zkusit toto:
ohřát motor na provozní teplotu
najít místo, kde půjde bezpečně zkusit toto (přehledný dlouhý úsek, za takového provozu, kdy nebudeš brzda) - při cca 60 km/h tam hodit 5 rychlostní stupeň. Otáčky padnou na 1000. Zkusit přidat plný plyn. Nesmí to být do kopce, chce to rovinu.
Jestli auto začne zrychlovat, je to OK.
Jestli Ti padne motor do nouzového režimu (bliká kontrolka žhavení), tak spojka, neutrál. Vypnout (ale nezamknout volant) a znovu nastartovat.
Čekal bych, že bude nouzák.
Je to režim, kdy je motor pod zátěží, ŘJ chce přidat, ale vstřiky nejsou schopny dostat do válců požadované množství nafty, jde do přepadu tak moc, že to elektronika vyhodnotí a přepne motor do nouzového režimu.
Při tom startu 600 - dýmí to bíle? Smrdí to z výfuku nespálenou naftou?
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Tenhle tvůj návod na test vstřiků jsem tu už několikrát četl,ale mě není jasný proč si myslíš,že při 1000 otáčkách je potřeba nejvíc nafty?
Při 1000 otáčkách se turbo sotva začíná nadechovat,takže řídící jednotka zdaleka nemůže pustit plnou dávku nafty,protože by auto černě hulilo (moc nafty na málo vzduchu). Podle mýho názoru vstřiky dávají nejvíc nafty v době kdy je plnej plyn a turbo dává maximální plnící tlak. Samozřejmě čerpadlo má vyšší otáčky,takže snáz pokryje spotřebu,než při 1000 ot. Taky tady většině lidem s tekoucími vstřiky,motor padnul do nouzáku při potřebě plnýho výkonu.
Při 1000 otáčkách se turbo sotva začíná nadechovat,takže řídící jednotka zdaleka nemůže pustit plnou dávku nafty,protože by auto černě hulilo (moc nafty na málo vzduchu). Podle mýho názoru vstřiky dávají nejvíc nafty v době kdy je plnej plyn a turbo dává maximální plnící tlak. Samozřejmě čerpadlo má vyšší otáčky,takže snáz pokryje spotřebu,než při 1000 ot. Taky tady většině lidem s tekoucími vstřiky,motor padnul do nouzáku při potřebě plnýho výkonu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 09.06.2011 10:12
- Bydliště: Plzeň
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Dymi to bile, smrdi to nespalenou naftou.Eidž píše: Při tom startu 600 - dýmí to bíle? Smrdí to z výfuku nespálenou naftou?
Ten test zkusim a dam vedet. Pokud to padne do nouzaku, tak to teda znaci vstriky? Ma to nalitano 215 tisic, takze uz maji asi svuj cas

.: Můj náklaďáček :. Ford Mondeo Kombi 2.2 TDCi, 2006, Ghia
- davemomo
- Test driver
- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
myslim že po 215tkm už se to jednou dělalo
, jako to že to jde na málo otáček a smrdí to
muže bejt i tim že se ti ňákym způsobem zavzdušňuje systém


-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
A jak tedy nasimulovat potřebu plnýho výkonu? Když sleduji okamžitou spotřebu nafty, tak při 4000 ot/min. při ustálené rychlosti, není okamžitá spotřeba šílená, je v jednotkách (pod desítku). Při rozjedu není problém to dostat k 50.Jardak píše:Tenhle tvůj návod na test vstřiků jsem tu už několikrát četl,ale mě není jasný proč si myslíš,že při 1000 otáčkách je potřeba nejvíc nafty?
Při 1000 otáčkách se turbo sotva začíná nadechovat,takže řídící jednotka zdaleka nemůže pustit plnou dávku nafty,protože by auto černě hulilo (moc nafty na málo vzduchu). Podle mýho názoru vstřiky dávají nejvíc nafty v době kdy je plnej plyn a turbo dává maximální plnící tlak. Samozřejmě čerpadlo má vyšší otáčky,takže snáz pokryje spotřebu,než při 1000 ot. Taky tady většině lidem s tekoucími vstřiky,motor padnul do nouzáku při potřebě plnýho výkonu.
Nejvíc mě okamžitá spotřeba letí nahoru právě při malých otáčkách a max. plynu. Když to samé udělám při otáček nad 3000, tak okamžitá spotřeba neletí tak vysoko.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Nezkoušej vubec nic a zajeď s tím do dieselservisu,tam to napíchnou a budeš vědět přesně co to je a na kolik to vyjde,vše ostatní budou jen dohady.
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 09.06.2011 10:12
- Bydliště: Plzeň
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Tak jsem to rano vyzkousel a zadnej nouzak neprisel. Nechal jsem to poradne zahrat (to trvalo docela), pak sem to rozjel na 60, dal z trojky petky, plnej knedlik, otacky tak od 1100 pomalu to stoupalo, kolem 1800 to zaclo poradne tahnout a az do 130 km/h to jelo naprosto v pohode. Zkusil sem to znova a stejny. Tak nevim. Zajedu s tim stejne do servisu, otazka teda je, jestli primo do nakyho diesel servisu (poradite neco v Plzni) nebo klasicky do Fordu na diagnostiku?
.: Můj náklaďáček :. Ford Mondeo Kombi 2.2 TDCi, 2006, Ghia
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Zajel bych do znackovyho Delphi servisu...
- Fiber
- Pokročilý
- Příspěvky: 840
- Registrován: 06.09.2010 10:37
- Bydliště: Liberec
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
určitě Delphi servis. Do Forda na diag asi jako poslední možnost, nemaj na to správnej vercajk, narozdíl od právě Delphi 

- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Taky mě to dýmilo a start na tři válce. Tři žhaviče K.O. Už je to v poho.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Eidž: jenže tvoje okamžitá spotřeba je v l na 100 km. Vypovídací hodnotu by měla okamžitá spotřeba v l na hodinu,ale ta pravděpodobně nejde za jízdy na BC navolit.
V Plzni vím jenom o tomhle diesel servisu.
http://www.cernikplzen.cz/images/storie ... eshow2.jpg
V Plzni vím jenom o tomhle diesel servisu.
http://www.cernikplzen.cz/images/storie ... eshow2.jpg
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 09.06.2011 10:12
- Bydliště: Plzeň
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
No ja uz volal sem, zejtra tam sjedu na diagnostiku: http://www.autoopravna-tesar.cz/czech/d ... hi-a-denso
.: Můj náklaďáček :. Ford Mondeo Kombi 2.2 TDCi, 2006, Ghia
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Po startu cca 600 ot. po dobu 10s
Aspoň budeš mít jistotu,třeba je to jen prkotina,ale jistota je jistota.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů