- - tazke starty - motor sa najprv tazkopadne zatrasie az potom chyti?
- - vyssia spotreba?
- - vyskakovanie otacok pri preradeni?
- - nepravidelny chod motora, hlavne na volnobehu?
- - nebrzdi motorom?
- - nieco dalsie, o com este neviem

Najprv klasicka vymena hadic, vycistenie klapky, potenciometru klapky, skontrolovanie podtlakov, vycistenie ventilku od odlucovaca oleja atd.
A ked ani to nepomoze, kupte si cistic benzinovych vstrekov!
Neviem dat odporucanie. Treba ale dodrzat davkovanie urcene vyrobcom! Ja som dal najprv Valvoline (do 45 litrov benzinu). Auto lepsie startovalo a chod motora bol lepsi. Otacky mozno vyskakovali trosku menej, neviem povedat s istotou. Potom som nalial CRC (pozor, ma dvojite davkovanie. Takze 2 flasky do nadrze, alebo flaska do polovice). A uz ani otacky neposkakuju. Iba z casu na cas. Takze pojde asi tretie kolo alebo vytiahnem vstreky a vycistim na stole.
Je ale mozne, ze tieto problemy robia (aj) usadeniny v sacom potrubi a na sacom ventile (pisal som o tom inde), takze vycistenie vstrekov na stole nepomoze.
Bude dobre, ak to este niekto vyskusa a potvrdi. Potom mozme najst najlepsi cistic

Je dobre to tam naliat a nadrz vyjazdit cim skor. Tie zlozky cistica dost viazu vodu. A pravdepodobne tomu viac prospieva mestska jazda, s prudkymi rozjadmi, ako dialnica. Prave pri jazdeni v meste sa to zlepsovalo rychlejsie.
Toto je ten "zazrak", ktory som spominal, ze skusam. Ze ak sa potvrdi, dam o tom vediet
