Při jízdě svítí oranžová kontrolka motoru. Ve Fordu mi při diagnostice zjistili, že to bude pravděpodobně něco s katalyzátorem a lamda sondou a že pravděpodobně neprojdu přes emise u STK. Jelikož jsem za poslední dobu cca 2 měsíce absolvoval již třetí diagnostiku (vše přímo u FORDU), prozatím kašlu na další jejich "noname" pokusy.
Jezdím z 98 % na LPG - Landi Renzo Omegas (včetně doplňování oleje), takže jsem si řekl, že budu chvíli auto pozorovat sám.
Až na tu kontrolku jezdí auto zatím OK. Nicméně poslendě při jízdě se seběhly tyto skutečnosti, které neumím nijak vysvětlit i po přečtení mnoha příspěvků zde ve foru :
Kontrolka motoru svítí již stabilně
 , a k tomu se přidavá občasná krátkodobá nefunkčnost tachometru, který v průběhu dalších max. 2 minut znovu funguje. Zajímavé je i to, že při tom krátkodobém výpadku tachometru dojde ke znatelnému zeslabení hlasitosti radia. Hlasitost se opět upraví na původní hodnoty až při fungujícím tachometru.
 , a k tomu se přidavá občasná krátkodobá nefunkčnost tachometru, který v průběhu dalších max. 2 minut znovu funguje. Zajímavé je i to, že při tom krátkodobém výpadku tachometru dojde ke znatelnému zeslabení hlasitosti radia. Hlasitost se opět upraví na původní hodnoty až při fungujícím tachometru.Osobně to odhaduji na nějaký studený spoj v kontaktech elektriky.....













 pak se to zas nekdy probralo. Ale problem jsem jsem nevyresil.
 pak se to zas nekdy probralo. Ale problem jsem jsem nevyresil. 

 ) byla lambda v hajzlu..
) byla lambda v hajzlu..
 a pak mi taky svitila kvuli katu - vymena spolu s celym vyfukem a je klid...
 a pak mi taky svitila kvuli katu - vymena spolu s celym vyfukem a je klid...