Stránka 1 z 1

Zkrácení šaltr páky

Napsal: 14.03.2007 14:56
od Benosef1
Potřeboval bych zkratit saltr paku ale nevim jak ji vyndat. Dik za rady

Napsal: 14.03.2007 15:05
od chmelko
tiež už som nad tým uvažoval..pretože mi prijde, že niektoré drahy su až priliš dlhé, ale obávam sa potom, že by som ju musel niekde hladat moc nízko..

Napsal: 14.03.2007 17:57
od chalomi
Tak to mě ještě nenapadlo!Ale do toho určitě nejdu.Přece jen je to rodinné auto a né nějaké FERARI :D

Napsal: 14.03.2007 21:29
od laser
Já mám v autě opěrku a výška řadičky je akorát.

Napsal: 15.03.2007 07:33
od Foqus
já bych to ani snad nevyndával, vzal bych to od voka flexou přímo v autě :wink: :D

Napsal: 15.03.2007 07:36
od Fuks
Zkrátil jsem ji přímo v autě. Akorát jsem utěsnil kulisu hadrem, aby mi tam nic nenapadalo a bylo, ale flexou néééé :lol:

Napsal: 15.03.2007 15:39
od Dany
Fuks píše:Zkrátil jsem ji přímo v autě. Akorát jsem utěsnil kulisu hadrem, aby mi tam nic nenapadalo a bylo, ale flexou néééé :lol:
Brácha si řadičku řezal listem z pilky na železo, páč se mu tam celá nevlezla. Sice to neměl dvakrát ostrý, ale 20min si s tím hrál. Akorát měl z toho dořezané pracky. :wink: musel to být nějaký tvrdý matroš.

Napsal: 16.03.2007 07:13
od Fuks
Dany píše:
Fuks píše:Zkrátil jsem ji přímo v autě. Akorát jsem utěsnil kulisu hadrem, aby mi tam nic nenapadalo a bylo, ale flexou néééé :lol:
Brácha si řadičku řezal listem z pilky na železo, páč se mu tam celá nevlezla. Sice to neměl dvakrát ostrý, ale 20min si s tím hrál. Akorát měl z toho dořezané pracky. :wink: musel to být nějaký tvrdý matroš.
Řezal jsem to plátkem na nerez ocel, ale i tak to dalo práci. Je to fakt pěknej materiál, ale dá se to uříznout v autě. Akorát se musí ucpat hadrem kulisa.

Napsal: 16.03.2007 07:47
od foki
kdyz sundas tunel tak drzi na 4sroubech

Napsal: 16.03.2007 07:49
od Foqus
já teda tyhle úpravy moc nechápu. Povětšinou mám v hlavě, že to auto budu chtít jednou prodat a mám zkušenost, že čím více neorig. dílů a úprav, tím hůř je pak auto prodejný. Navíc řadící páka mně přijde vysoká akorát. Jestli ti přijde, že máš širokej rozsah pohybů do strany, možná by stačilo vyměnit nějaký bazmeky, co šajtrpáku vrací do původní polohy..

Napsal: 16.03.2007 08:10
od Dany
Foqus píše:já teda tyhle úpravy moc nechápu. Povětšinou mám v hlavě, že to auto budu chtít jednou prodat a mám zkušenost, že čím více neorig. dílů a úprav, tím hůř je pak auto prodejný. Navíc řadící páka mně přijde vysoká akorát. Jestli ti přijde, že máš širokej rozsah pohybů do strany, možná by stačilo vyměnit nějaký bazmeky, co šajtrpáku vrací do původní polohy..
Jsem stejného názoru, ale přecejen je to každého věc. Já jí taky mám ve stejné rovině z opěrkou, jak už tu někdo psal a jsem spokojenej. Dloůhá mi nepříjde. :wink:

Napsal: 16.03.2007 21:35
od Fuks
to Foqus:
To jako myslíš, že pokud má auto zkrácenou řadičku, že je neprodejný? To snad nemůžeš myslet vážně. Pokud to kupujícímu neřekneš, tak to ani nezjistí. Musíš to brát tak, že každýmu vyhovuje něco jinýho.

Napsal: 20.03.2007 03:27
od Fordik
Řezat pilkou??? :o)))))) Tak to byl odvážnej už když na to jen pomyslel!!!

Nejlépe jak napsal už Foki-vyndat a říznout venku.Vyndaná je do 5minut když se flákáš. Ale spíš nechápu jedno - dráhy řazení zůstanou stejné. Zkrátí se jen pohyb ruky, ale ne o tolik abych se s tímhle dřel.
To už bych spíš zkusil sehnat někoho kdo by mi udělal celé kratší řazení.

Napsal: 20.03.2007 11:24
od Bery
Kratší řazení se normálně prodává, stojí cca 1300kč :wink: