Stránka 1 z 2
					
				Vzdálenost elektrod zapalovací svíčky
				Napsal: 03.03.2007 18:03
				od Vlada
				Sehnal jsem zapalovací svíčky KAGER 65-3008, mají vzdálenost elektrod 1,0mm mám je zkusit nebo neriskovat a koupit origo  

 Podle katalogu výrobce jsou i na FOcuse, ale nevim nevim... díky za rady
 
			
					
				
				Napsal: 03.03.2007 18:59
				od zirafak
				zo svieckami by som velmi nespekuloval,lebo hocico vo Focuse velmi neslape...a origo motorcraft stoja cca 150 sk,teda aspon na 1,4 a 1,6 na 1,8 a 2,0 trosku viac,co su myslim prima ceny
			 
			
					
				
				Napsal: 03.03.2007 19:13
				od Dany
				Nechci, aby to vyznělo hnusně, ale vem ty svíčky a vyhoď je do popelnice. Origo je origo, takže jedině Motocraft, určené pro tvůj motor. 
 
 
Já si koupil jedny suprsvíčky za 170,- kus a taky jsem je tam nakonec vyhodil.
 
			
					
				
				Napsal: 03.03.2007 21:40
				od pelen
				Pokud uz ty svicky mas, tak je zkus a sleduj pripadne skubani motoru v ruznych provoznich stavech. Vysledek sledovani dej na forum, aby meli benzinaci dalsi zkusenost.
			 
			
					
				
				Napsal: 03.03.2007 22:27
				od Dany
				Škubání, nízký výkon, vyšší spotřeba a v neposlední řadě černý dým z výfuku. 

 
			
					
				
				Napsal: 05.03.2007 11:03
				od zirafak
				pelen píše:Pokud uz ty svicky mas, tak je zkus a sleduj pripadne skubani motoru v ruznych provoznich stavech. Vysledek sledovani dej na forum, aby meli benzinaci dalsi zkusenost.
Osobne by som to radsej neskusal,lebo problemy s lambdou a katalyzatorom zrovna prijemne a lacne nebyvaju 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 05.03.2007 20:10
				od pelen
				Stare modely svicek mely uzky teplotni rozsah. Pametnici pamatuji napriklad cislo 7 a cislo 8. Pak probehla modernizace a svicky se sirsim rozsahem pracovni teploty mely nove cislovani:
Napriklad 7 + 8 = 15 a tato svicka byla pouzitelna jako nahrada za 7 i 8.
Dnesni moderni svicky pokud maji rozsah pracovni teploty stejny, by mely byt zamenitelne. Tomu, ze Ford Focus je naladen pouze na Motorcraft, tomu moc neverim, ale je to jen muj nazor.
Problem s katalyzatorem by nastal, pokud by motor bezel bez fungujicicho zapalovani delsi dobu.
			 
			
					
				
				Napsal: 06.03.2007 00:19
				od Vlada
				Inu nezbývá než ty svíčky vyzkoušet no... samo, že dám vědět co a jak...
			 
			
					
				
				Napsal: 06.03.2007 05:47
				od zirafak
				
			 
			
					
				
				Napsal: 06.03.2007 17:04
				od Vlada
				
No zkusil bych je ne chvíli...volnoběh, a pár km jízdy... myslim, že za tak kratkou dobu to autu nic neudělá...
 
			
					
				
				Napsal: 06.03.2007 18:43
				od pelen
				Melo by stacit par km.
volnobeh
jizda se studenym motorem
jizda s teplym motorem
vytocit na vysoke otacky pri zatezi - teply motor, do kopce, nizsi rychlost
			 
			
					
				
				Napsal: 21.04.2007 18:51
				od Vlada
				Takže svíčky jsem vyměnil a motor přede jako kotě  

 
			
					
				
				Napsal: 21.04.2007 19:21
				od Dany
				Motocraft myslíš... 

 
			
					
				
				Napsal: 21.04.2007 19:53
				od couddy
				jak říká Dany. Jedině motorcraft. měl jsem tam Ngk a skákalo to jak koza afganská 

) nestartovalo a pod.. ted doufam, jak pisete, ze sem i snizi ta spotřeba 

))))
 
			
					
				
				Napsal: 21.04.2007 20:16
				od Vlada
				Dany píše:Motocraft myslíš... 

 
Ne, ne.. myslim KAGER